ده راز درباره زندگی که هر زنی باید بداند

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
رازهایی درباره زندگی‌ باربارا دی آنجلیس(nbookcity.com)

دانلود کتاب رازهایی درباره زندگی‌ که هر زنی باید بداند

کتاب رازهایی درباره زندگی‌ که هر زنی باید بداند نوشته‌ی باربارا دی آنجلیس است که در دسته کتاب‌های راه و رسم زندگی و روانشناسی زنان قرار می‌گیرد. نویسنده در این کتاب ده اصل و راز را برای تکامل احساسی و معنوی به زنان ارائه میده و به آن‌ها می‌ گوید که می‌توان با تمام مشکلات و دغدغه‌ها منبع آرامش و اعتماد به نفس را پیدا کرد و زندگی را به طرز شگفت‌ انگیزی تغییر داد.

این کتاب معنی واقعی زندگی را به زنان می‌آموزد و آن‌ها را به سمت قدرت، آزادی واقعی و حال خوب هدایت می‌کند. کتاب رازهایی درباره زندگی‌ شما را با ده راز ارزشمند زندگی آشنا می‌کند تا بتوانید شادی و خوشبختی را در وجود خودتان جستجو کنید، به کامل‌ترین وجه انسانی ممکن، یعنی مهمترین هدف زندگی برسید، قادر باشید در برابر تغییرات مقاومت نکنید و تسلیم جریان زندگی شوید. موانع زندگی را به فرصتی برای آموختن تبدیل کنید. به خودتان عشق بورزید و در نهایت قادر باشید پاسخ تمام پرسش‌ها را در عشق بیایید.

خلاصه کتاب

این کتاب برای زنان نوشته شده است تا شادی و موفقیت را به آنان هدیه کند. اما چگونه؟ بسیاری از زنان عمیقا به این باور رسیده‌اند که خوشبختی و شادی آن‌ها وابسته به عوامل بیرونی است. آن‌ها فکر می‌کنند مسئولیت‌های زیاد زندگی، مانند کار، اداره امور خانه، رسیدگی به کارهای بچه‌ها و … آنان را از داشتن یک زندگی شاد محروم می‌کند که چرا که در نهایت وقتی برای خودشان ندارند. اما باربارا دی آنجلیس اینطور فکر نمی‌کند. او اعتقاد دارد که هر چیزی را که برای خوشبختی احتیاج دارید، درون خود شما است. این اولین رازی است که در این کتاب با مخاطبان درمیان می‌گذارند و آنان را راهنمایی می‌کند تا قدم به قدم در مسیر شادی و سرزندگی خودشان پیش روند.

راز بعدی که در کتاب رازهای ده گانه زندگی که هر زنی باید بداند می‌خوانید، انتخاب هدف زندگی است. هدف نباید یک چیز سطحی باشد بلکه، تبدیل شدن به انسانی والا هدف زندگی است. علاوه بر این، اگر ما بیاموزیم که مقاومت را در برابر تغییرات کنار بگذاریم و خود را تسلیم مسیر زندگی کنیم، رخدادهای بهتری در انتظارمان است. نویسنده به مخاطبانش کمک می‌کند تا با ترس‌های روبه‌رو شوند و بر آن غلبه کنند. چرا که ترس مانعی برای سرزندگی است. او همچنین کمک می‌کند تا با ذهنمان دوست باشیم و به کمک آن، واقعیتی را که می‌خواهیم و لیاقتش را داریم، بسازیم.

باربارا دی آنجلیس در کتاب راز درباره زندگی به زنان کمک می‌کند تا خودشان را دوست داشته باشند. این شاید مهم‌ترین علت شادی و موفقیت باشد. زمانی که خودتان را دوست دارید، از عزت نفس برخوردار می‌شوید و اجازه نمی‌دهید دیگران شما را تحقیر کنند، مسیرتان را تغییر بدهند و ….

بخشی از متن کتاب

از هنگام تولد تا زمان مرگ، از طرق مختلف به دنبال عشق می‌گردیم. بعضی وقت‌ها، جستجوی عشق به قدری واضح است که درست مانند آغوش باز کردن و کشیدن عشق به درون خود می‌باشد. بعضی وقت‌ها، زمان به کوتاهی لبخند زدن به غریبه‌ای می‌ماند هنگامی که در راهرویی به هم برمی‌خوریم. بعضی وقت‌ها، خود را از عشق پنهان می‌کنیم و در دل آرزو می‌داریم که عشق دنبال ما بیاید. گاهی اوقات، عشقی که پیدا می‌کنیم تا زمان مرگمان باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها، عشق فقط برای لحظه‌ای بیدار می‌شود، به‌اندازه یک چشم برهم زدن و بعد غیب می‌شود.

بیشتر عمرم را به عنوان شاگرد و مدرس عشق گذرانده‌ام و جستجویم برای آن اشتیاق آمیز، غم‌انگیز، بی‌رحمانه و روشنگر بوده است. این جاده مرا نهایتا و بدون برگشت به راهی ساده ولی با نتیجه ژرف برده است: جستجوی‌مان برای عشق باید ما را به درون هدایت کند، چیزی که در قدیم به آن خود واقعی می‌گفتند. ما در آنجا رابطه حقیقی و رضایت‌بخش را با همنشین درونی خود کشف می‌کنیم.

نقد کتاب رازهایی درباره زندگی‌ که هر زنی باید بداند

رازهایی درباره زندگی‌، کتابی برای تمام زنان است. هر زنی که دوست دارد زندگی شاد و موفقی داشته باشد، با کمک این کتاب و عمل به راهکارهای آن می‌تواند به خواسته‌اش برسد. باربارا دی آنجلیس در این کتاب رازهای مهمی مانند نشاط، هدف داشتن، تغییر کردن و … است. این رازها به زنان یاد می‌دهد چطور موفق باشند و برای رویاهایشان تلاش کنند و ناامید نشوند. باربارا دی آنجلیس نویسنده‌ای است که توانسته با کتاب‌های خود بسیاری از زنان و مردان را در روابط خود به شکوفایی و رشد برساند. او مدرک کارشناسی روانشناسی خود را از دانشگاه سی‌یرا در لس‌آنجلس گرفت و مقطع دکتری خود را دانشگاه کلمبیا پسفیک به پایان رساند.

او همچنین مشاور ازدواج، سخنران و شخصیت محبوب تلویزیونی آمریکایی است و امروزه در سراسر دنیا شهرت دارد. در ایران هم شهرت باربارا دی آنجلیس با کتاب‌های پرفروش راز‌هایی درباره مردان و رازهایی درباره‌ی زنان بوده است. به همین دلیل می‌توان گفت او نه تنها یک مشاور آمریکایی که یک مشاور بین‌المللی برای همه‌ی مردم بوده است.

تعداد بازدید: 1,876 بار

Barbara%20De%20Angelis%20 %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 7

عنوان کتاب: ده راز درباره زندگی که هر زنی باید بداند (رازهایی درباره زندگی)

خواندن این کتاب را به تمام زنان پیشنهاد می کنیم

نویسنده: باربارا دی آنجلیس

مترجم: زهره مستی

تعداد صفحات کتاب: 305 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 19.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

بیشتر کسب و کارهای تازه و استارتاپ‌ها به دنبال ساخت دنیایی جدید هستند. زیرا امکانات و گسترش فناوری در جهان زیرساخت‌های خوبی برای پیشرفت فراهم کرده‌اند. کتاب، می‌کوشد روش تازه‌ای را برای خواندن...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 387
فئودور داستایوفسکی در کتاب دوست خانواده، اتفاقاتی را که در دهکدۀ استپانچیکوو برای خانواده عمویش اتفاق می افتد را بازگو می کند. دهکدۀ استپانچیکوو که در ایران به نام دوست خانواده  مشهور است اثری از نویسنده مشهور و تأثیرگذار اهل روسیه است.
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 1986

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *