تمام چیزهایی که پسرکوچولوی من باید درباره دنیا بداند

آخرین ویرایش: 3 سال قبل
تمام چیزهایی که پسرکوچولوی من باید درباره دنیا بداند (nbookcity.com)

دانلود کتاب تمام چیزهایی که پسرکوچولوی من باید درباره دنیا بداند

کتاب تمام چیزهایی که پسرکوچولوی من باید درباره دنیا بداند، اثری نوشته ی فردریک بکمن است که نخستین بار در سال 2012 وارد بازار نشر شد. این اثر جذاب و موفق، پیام های شخصی مردی در خط مقدم پدر بودن است و به زیبایی، شگفتی و بیم عمیق برآمده از تجربه ی همه ی «اولین هایی» را به تصویر می کشد که تمامی پدرها و مادرها را حیرت زده می کند. شرح صادقانه و بی پرده ی بکمن از معنای پدر یا مادر بودن، به طیف گسترده ای از احساسات می پردازد:

ترس از کوتاهی کردن که باعث می شود همه ی اسباب بازی های پلاستیکی در یک مغازه را بخرید؛ احساس خجالت زمانی که کودکتان را آماده ی رفتن به مکانی سردسیر می کنید اما یادتان می رود که کفش پایش کنید و احساسی از عدم اطمینان که باعث می شود هر پدر و مادری همیشه تلاش کند و بهترین کار را انجام دهد. در طول این مسیر، بکمن داستان چگونگی آشنایی با همسرش (زنی کاملاً متفاوت با خود) و ماجراهای جذابی را درباره ی فراز و فرودهای مختلف زندگی نیز روایت می کند.

چکیده کتاب

تمام چیزهایی که پسرکوچولوی من باید درباره دنیا بداند ،به ترجمه حسین تهرانی و چاپ انتشارات کوله پشتی. کتابی جالب و خواندنی همانند دیگر آثار بکمن که حاوی یادداشت هایی است از پدری برای پسرش، توصیه ها و نکاتی پدرانه که لازم است گوشزد شود و ماجراها و حقایقی جالب که باید بیان گردد. مجموعه ای جالب که در آن همه چیز از علل عصبانی شدن پدر وقتی هنگام خرید پسرش از او فرار می کند تا آنچه که باید درباره عشق دانست جای گرفته است.

بخشی از متن کتاب

پسرم: می‌خواهم معذرت‌خواهی کنم. برای تمام کارهایی که قرار است در هجده سال بعد و سال‌های بعد انجام دهم. برای چیزهایی که از دستم خواهد رفت. هر آنچه درک نخواهم کرد. برای تمام نامه‌های جلسۀ اولیا و مربیان که نمی‌خواهی به من نشان دهی. برای تمام لحظه‌هایی که باعث شرمندگی‌ات خواهم شد. برای تمام اردوها و سفرهای تفریحی مدرسه که داوطلبانه در آن‌ها شرکت خواهم کرد.

برای تمام دوستانی که هرگز دلت نمی‌خواهد برای شام به خانه دعوت کنی. برای اجرای نمایش من و مادرت جلوی بقیه. برای همان مسابقۀ فوتبال مدرسه که همۀ والدین دعوت بودند و من زیادی جدی گرفتمش. برای اینکه به معلم ریاضی‌ات گفتم «کله‌فندقی!» برای اینکه با دوستانت محکم دست می‌دهم و صمیمی می‌شوم. برای خرید مینی‌ون. برای پوشیدن شلوارک.

معرفی فردریک بکمن

کارل فردریک بکمن، نویسنده و وبلاگ نویس سوئدی ا ست که در دوم ژانویه ی ۱۹۸۱ در استکهلم به دنیا آمده است. پیش ترها شهرت بکمن در سوئد به خاطر وبلاگ نویسی بود. او برای روزنامه های مختلف مقاله می نوشت و همکاری اش را با مجله مترو هم شروع کرده بود. او در سال ۲۰۱۲ کتاب مردی به نام اوه را نوشت که همان سال بیش از ۶۰۰ هزار نسخه از آن فروش رفت. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده، رتبه ی اول پرفروش های سوئد و نیویورک تایمز را از آن خود کرده است.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 361 بار

Fredrik%20Backman%20 %D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%DA%A9%D9%85%D9%86 1

عنوان کتاب: تمام چیزهایی که پسرکوچولوی من باید درباره دنیا بداند

نویسنده: فردریک بکمن

مترجم: حسین تهرانی

تعداد صفحات کتاب: 189 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

در کتاب مت هیگ می‌توانید اطلاعات زیادی درباره انواع آفت‌های زندگی مدرن از قبیل از کار افتادیگ، معضلات سلامت روانی، اضطراب‌های اینترنتی، واهمه های تلفنی، تنهایی مزمن، اختلالات تغذیه، اعتیاد به اینترنت...
بروزرسانی: 2 روز قبل
تعداد بازدید: 634
کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه به قلم جان مورفی در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط مؤسسه مالی نیویورک منتشر شد. این کتاب بیش از ۵ سال عنوان پرفروش‌ترین منبع آموزشی چاپی در زمینه سرمایه‌گذاری را به خود...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 40997

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *