رازهایی در مورد زنان

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
رازهایی در مورد زنان باربارا دی آنجلیس(nbookcity.com)

دانلود کتاب رازهایی در مورد زنان

کتاب رازهایی در مورد زنان  به قلم باربارا دی آنجلیس و به ترجمه هادی ابراهیمی در ۱۳۸ صفحه گردآوری شده است. همانطور که از نام کتاب پیداست در این نوشته سعی شده است با طرز فکر و رفتار زنان بیشتر آشنا شویم. کتاب حاضر می تواند بهترین هدیه برای آقایان باشد. تا انتظارات و برخوردهایشان را با این موجودات دوست داشتنی (زنان) درست پیش ببرند و از لحاظ روانشناختی تاثیر مثبتی روی زندگیشان داشته باشند.

بخشی از متن کتاب

چرا مردها به  کتاب رازهایی در مورد زنان نیاز دارند ؟  قبل از آن که پیشتر برویم، میخواستم موضوع مهمی را با شما در میان بگذارم. همین موضوع را در بخش بعد برای مردها نیز تکرار خواهم کرد:» من مردها را دوست دارم. در طول تمام زندگیام آنها را دوست داشتهام.به رغم شکستهای عشق و دلشکستگی های فراوان نیز هرگز از عشقم نسبت به مردها کاسته نشده است و روابط خود با آنها را متوقف نکرده ام. بنابراین، کتاب حاضر هرگز به این موضوع نپرداخته است که مردها عیب یا نقصی دارند. این کتاب برای آن طراحی نشده است تا از مردها انتقاد یا آنها را نکوهش کند که چرا نمی دانند چگونه ما زنها را خوب دوست دارند.

در واقع، کتاب رازهایی در مورد زنان دعوتی است از مردها که زنها را به گونهای جدید آن گونه که هرگز قبلاً تجربه نکرده اند  ببینند و درک کنند. مرا برای مهارت دربرقراری ارتباط بامخاطبان، خوانندگان، شنوندگان و دانشجویان پسر یا مرد به خوبی می شناسند. در این کتاب بسیار تلاش کرده ام تا آن گونه مردها را مخاطب قرار دهم که براستی بپذیرند. می دانم برای مردها مشکل است تا مهارتهای احساسیای راکسب کنندکه ما زنها از آنها توقع داریم. یا به لحاظ روحی واحساسی بازتر و صمیمی ترباشندو قلب وروح زن زندگیشان را درک کنند برخاسته از همین عشق به مردها بوده است که بر آن شدم تا این کتاب را برای آنان بنویسم.

اخیراً در یک فروشگاه به یکی از دوستان قدیمی برخوردم. از من پرسید: این روزها چه کار میکنی؟ گفتم: مشغول نوشتن کتابی با نام رازهایی درباره زنان هستم. پاسخ داد: اوه، عالی شد. منتظرم هرچه زودتر چاپ بشه تا یکی از آنرا به شوهرم دونالد بدهم. البته او خیلی شوهرخوبی است. اما با این حال هنوز هم یک » مرد «است؟! این طورنیست؟ تصادفاً مردی که نزدیک ما ایستاده بود صحبتهای ما را شنید و با چهرهای گرفته و اعتراض آمیز نگاهی به ما انداخت. گویی می گفت:

شما زن ها هم که همه اش دوست دارید از مردها بد بگید. سپس در حالی که سرش را تکان میداد از ما دور شد. ما هم لبخند زدیم زیرا می دانستیم برداشت او از صحبتهای ما درست نبوده است. دوست من هرگز سعی نداشت از شوهرش بد بگوید. او عاشق شوهر خود است. او تنها میخواست به حقیقتی اشاره کند که ما زنها از طریق غریزی با آن آشنا هستیم و آن را درک می کنیم این که حتی بهترین مردها نیز هنوز» مرد «هستند نه زن. «تنها به همین دلیل ساده برای درک بهتر زنهای زندگیشان به اندکی کمک از جانب زنها نیاز دارند.

نقد کتاب رازهایی در مورد زنان

صرفا این حقیقت که مردها زن ها را دوست دارند به این معنا نیست که آنها را به خوبی می شناسند. آنها در دنیای متفاوتی از دنیا زن ها زندگی می کنند و همان گونه که در کتاب رازهایی در مورد زنان نیز خواهید خواند: دنیای زنها بیشتر برای مردها اسرارآمیز، گیج کننده و متناقض به نظر می رسد. خواندن این کتاب را به تمام طرفداران کتاب های روانشناسی و باربارا دی آنجلیس توصیه می کنیم.

تعداد بازدید: 6,584 بار

Barbara De Angelis باربارا دی آنجلیس1

عنوان کتاب: رازهایی در مورد زنان

که هر مردی باید آنها را بداند

عوامل سردمزاجی جنسی زن ها

نویسنده: باربارا دی آنجلیس

مترجم: هادی ابراهیمی

تعداد صفحات کتاب: 690 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 30.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

در کتاب همه چیز به فنا رفته خواهید خواند که چگونه با تغییر باورهای ذهن می‌توانید روی احساسات خود کنترل بیشتری داشته باشید. در پایان این کتاب خواهید فهمید که بدون امید واهی، شادی و آرامش بیشتری...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 7025
کیارتان پاسکیت مجری و نویسنده‌ای است که بیشتر به جهت نوشتن کتاب‌های کودک و نوجوان شناخته شده است. او در مجموعه‌ی چهار جلدی دانش ترسناک با هوشمندی مباحث علمی را به شکلی مهیج و طنزآمیز به تصویر می‌کشد. نوجوانان...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 533

2 پاسخ

  1. سلام من اشتراك برنزي خريدم و كتاب رازهايي درمورد زنان را دانلود كردم ولي فايل زيپشده ارور ميده و باز نميشه
    چكنم؟

    1. سلام خوش اومدید
      برای باز کردن فایل های رار باید برنامه winrar خود را به آخرین ورژن که در صفحه راهنمای کاربر (هم برای گوشی و هم ویندوز) قرار داده شده است ارتقا دهید. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *