عشق را بجویید تا بیابید

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
عشق را بجویید تا بیابید باربارا دی آنجلیس(nbookcity.com)

دانلود کتاب عشق را بجویید تا بیابید

کتاب عشق را بجویید تا بیابید به شما خواهد آموخت که چگونه می توانید فرآیند یافتن همسر آینده تان را تسریع کنید و به آن شتاب ببخشید. همچنین درباره اینکه چگونه می توانید خود و زندگی تان را آماده ورود همسرتان کنید ، دلایل و انگیزه های نادرست درگیر شدن در رابط و چگونگی بهره بردن از آنها و اندکی نیز درباره روابط جنسی مطالبی خواهید خواند. باربارا دی آنجلیس نویسنده‌ی کتاب، در ابتدا درباره‌ی این صحبت می‌کند که دلایل نادرست شروع رابطه یا ازدواج کدام‌اند؟

و اینکه چه کارهایی انجام دهید تا همسر مناسب‌تان مانند یک مغناطیس به زندگی شما جذب شود. بیش‌تر فعالیت‌های او مربوط به کارها‌ی تجربی و کارگاه‌های عملی برای زوج‌ها، مردها و زن‌ها به صورت جداگانه است. با مطالعه کتاب عشق را بجویید تا بیابید دید کلی و عمومی نسبت به اینگونه مسائل پیدا می‌کنید و سطح آگاهی‌هایتان بالاتر می‌رود.

خلاصه کتاب 

در این اثر ضمن ارائه توصیه‌هایی به افراد جوان در دوران مجردی، به بحث درباره برنامه‌ریزی برای آینده زندگی به‌ویژه انتخاب و یافتن همسر مناسب پرداخته شده و سپس دستورالعمل‌هایی در مورد نوع ارتباط جنسی با همسر و ایجاد روابط صمیمی و مناسب در طول زندگی ارایه گردیده است. نویسنده ابتدا دلایل آغاز ازدواج و بایسته‌های روابط زوجین با توجه به اختلاف نظرها و مشکلات زندگی را بیان کرده و وظایف همسران در زمینه تربیت و رشد کودک، لزوم برنامه‌ ریزی برای تمامی شاخص‌های زندگی، ضرورت عشق و محبت زوجین نسبت به یکدیگر و ارائه روش‌هایی برای تقویت ارتباط زوجین را از منظری روانشناختی بررسی نموده است.

باربارا دی آنجلیس

دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از روانشناسان مطرح در زمینه ی روابط و رشد شخصی است.در ۲۵سال گذشته پیام های مثبت وی درباره ی عشق،شادمانی و جستجو برای معنای زندگی ده ها میلیون مخاطب شته است.او به عنوان یک نویسنده کتاب های پر فروش،یک شخصیت تلویزیونی معروف،یک سخنران با انگیزه و برگزار کننده ی سمینارهای آموزنده شناخته شده است.وی یکی از نخسین افرادی است که ایده ی کمک شخصی را در دهه ی ۱۹۸۰ ارائه کردند.

پیامی به مردها از طرف دکتر آنجلیس 

اگر به شما بگویم که تنها با رعایت چند نکته کوچک می توانید از برخی از رفتارهای همسرتان که شما را عصبانی می کندجلوگیری کنید چه می گفتید؟ چنانچه تنها چند واژه ی جادویی سراغ داشتید که ظرف تنها چند ثانیه ازدید همسرتان شما را به مهربان ترین وبهترین همسر دنیا تبدیل می کند چه اتفاقی می افتد؟ چنانچه تنها با آموزش چند راهکار جادویی واسرار آمیز به شما کاری می کردم که همسرتان بخواهد هر چه بیشتربا شما شود چه؟ آیا مطالب فوق برایتان جالب به نظر می رسند؟

اگر چنین است جای درستی آمده اید وکتاب مناسبی را در دست دارید بگذارید برخی نکات را از همین ابتدا برایتان روشن کنم وبگویم که این کتاب چه چیزهایی نیست: کتاب عشق را بجویید تا بیابید تنها مختص زنان نیست وفقط هم برای آنها نوشته نشده است هرگز هم دوست ندارم نامزد/ همسرتان شما را مجبور به مطالعه آن کند. این کتاب هرگز سعی در کوبیدن ومحکوم کردن مردها ندارد. هرگز نمی خواهم بگویم که همه اش تقصیر شماست. کتابی نیست که فصل فصل آن را پر از دستورالعملها وبکن نکن های متعدد باشد.

گویی که شما هیچ اقتدار یا ابتکار عملی در رابطه خودتان ندارید وباید فقط کورکورانه عمل کنید. این کتاب هرگز قصد ندارد چیزی از مردانگی شما بکاهد یا شما را بیشتر به زن ها شبیه کند. من رازهایی درباره زنان را برای این نوشتم تا به شما کمک کند در زندگی عشقی واحساسی خود موفق تر وقدرتمند تر باشید آن را به این منظور نوشتم تا به خواسته های بیشتری از خود تحقق ببخشیدواز پیشامدهای نامطلوب خودجلوگیری کنید. مطالعه ی کتاب عشق را بجویید تا بیابید هم برای آقایان و هم خانم ها ، هم برای مجردها و هم برای متاهل ها توصیه می شود.

تعداد بازدید: 1,467 بار

Barbara De Angelis باربارا دی آنجلیس

عنوان کتاب: عشق را بجویید تا بیابید

نویسنده: دکتر باربارا دی آنجلیس

مترجم: هادی ابراهیمی

تعداد صفحات کتاب: 58 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 928 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

باربارا دی آنجلیس از آن نویسندگانی است که کتاب‌های پر مخاطبی در بازار دارد. کتاب اعتماد به نفس او که البته نیم نگاهی هم به عزت نفس دارد، بسیار جالب مباحث مربوط به اعتماد به نفس را...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 17590
آزمون‌هاى استاندارد شده کتاب رازهایی درباره مردان را انجام داده نتایج را بررسى و ارزیابى کنید. این کتاب ارزشمند، نور تازه‌اى بر اسرار ناشناخته‌اى درباره مردان که زن‌ها را همواره گیج کرده است، مى‌تاباند. این کتاب حاوى تمرین‌ها، جدول‌ها، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌هاى ارتباطى مؤثر و ...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2551

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *