آن پایین چه خبر است

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
آن پایین چه خبر است (nbookcity.com)

دانلود کتاب آن پایین چه خبر است

کتاب آن پایین چه خبر است از معدود کتاب های تصویری است که موقعیتی را فراهم می کند که مخاطبان کوچک کتاب اطلاعات بیشتری از شخصیت ها داشته باشند. این شگرد آن ها را به تعامل و واکنش بیشتری وامی دارد و خواندن داستان را برای آن ها لذت بخش تر می کند.

پایان عجیب داستان هم مخاطب را وادار به گمانه زنی می کند. کتاب آن پایین چه خبر است؟ نوشته ی مک بارنت که مفتخر به دریافت چندین جایزه ی معتبر است، ماجراجویی های هیجان انگیز و آموزنده دو دوست به نام های سام و دیو را به تصویر می کشد که روزی برای پیدا کردن یک چیز شگفت انگیز شروع به کندن زمین می کنند.

خلاصه کتاب

دو دوست به نام های سام و دیو یک روز تصمیم می گیرند زمین را بکنند آنقدر عمیق و زیاد تا یک چیز خارق العاده پیدا کنند. آن ها ساعت ها تلاش می کنند اما هربار نزدیک هدف تصمیم شان را تغییر می دهند و یک چاله ی دیگر می کنند. سگی که همراهشان است از جای الماس ها خبر دارد و سعی می کند به آن ها بگوید اما نتیجه ای ندارد. این کتاب تلاش و همکاری و همراهی را به کودک یاد می دهد.

داستان آن پایین چه خبر است چالشی با بیانی ساده و تصاویری که به خوبی مکمل داستان است، به کودکان یاد می دهد که برای رسیدن به خواسته ها باید با پشتکار زیاد تلاش کرد و هرگز ناامید نشد. این کتاب اثری تعاملی است که کودکان را به واکنش و تفکر برمی انگیزد که همین موضوع باعث می شود آن ها از خواندن داستان لذت ببرند. در قصه دو پسر بچه به دنبال کشف چیزی شگفت انگیز هستند اما شاید آن چیزی که به دنبالش هستند در حقیقت همان مسیری باشد که شروع کرده اند و باید از آن نهایت لذت را ببرند.

بخشی از متن کتاب

وقتی خسته شدند یک کم استراحت کردند، دیو از توی فلاسک برای خودش شیرکاکائو ریخت. سام هم که توی دستمال پدربزرگش بیسکویت باغ وحشی آورده بود چندتایی خورد. دیو گفت: شاید نباید مستقیم بکنیم و برویم پایین. سام گفت: آهان حتماً مشکل همین جاست.  دیو گفت: به نظرم باید به یک سمت دیگر زمین را بکنیم. سام گفت: آره موافقم! یه فکری به سرم زد «بیا از هم جدا شویم» سام گفت واقعا؟ دیو گفت: فقط برای مدتی این جوری شانس ما بیشتر است

نقد کتاب آن پایین چه خبر است

«سام» و «دیو» یه مأموریت دارن. اون ها باید زمین رو بکنن تا یه چیز خارق العاده پیدا کنن! برای همین شیرکاکائو و بیسکوئیت باغ وحشی شون رو برمی دارن و آماده ی ماجراجویی می شن… اما پیدا کردن اون چیز خارق العاده به این راحتیا هم نیس! به نظرت اونا موفق می شن یا نه؟! تیم موفق مک بارنت و جان کلاسن (تصویرگر کتاب) با همکاری مشترکشان تا به حال کتاب‌هایی را تالیف کرده اند که میلیون ها نسخه به فروش رفته، به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده و همچنین در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته اند. آن‌ها این بار نیز داستانی متفاوت و طنزآمیز خلق کرده اند. ماموریت و ماجراجویی به ظاهر ساده ی دیو و سام‌ مفاهیم زیادی را در بردارد.

تعداد بازدید: 312 بار

Mac%20Barnett%20 %D9%85%DA%A9%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AA 3

عنوان کتاب: آن پایین چه خبر است

نامزد نشان کالدکوت سال 2015

برنده جایزه انتخاب خوانندگان جوان پنسیلوانیا سال 2017

برنده مدال خوانندگان جوان کالیفرنیا سال 2017

نویسنده: مک بارنت

مترجم: آناهیتا حضرتی

تعداد صفحات کتاب: 40 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

آلن دوباتن در کتابش در باب اعتماد به نفس، مجموعه مهارت‌ها، ایده‌ها و افکاری را به شیوه‌ای نظام‌مند به ما می‌آموزد که با آموختن آن‌ها به تدریج می‌توانیم اعتماد به نفس را در خودمان بیشتر کنیم. کتاب حاضر برای تمام افرادی که به موضوعات روان‌شناسی علاقه دارند، و نیز برای افرادی که در تلاش...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 5926
ژولی دوست هایش را خوب می شناسد. او می داند آنها بیگناه هستند... تا وقتی که یکی از آنها به قتل اعتراف می کند. ژولی و دوست هایش عهده می بندند که راز قاتل را حفظ کنند. آنها مطمئن هستند که این مسئله تکرار...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 258

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *