فوت و فن های عشق ورزیدن

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
فوت و فن های عشق ورزیدن (nbookcity.com)

دانلود کتاب فوت و فن های عشق ورزیدن

کتاب فوت و فن های عشق ورزیدن به ما می آموزد که هرگز نباید دلسرد شویم. عشق تنها نتیجه ملاقات های اتفاقی نیست تا وابسته به شانس ما باشد!

باید بدانید که عشق یک عکس العمل انسانی کاملاً قابل پیش بینی و قابل کنترل است! عشق وقتی پدید می آید که نیازهای روانشناختی اصلی یک شخص تأمین گردند. البته گاهی اوقات ظاهرا به نظر می رسد که عشق به صورت تصادفی روی می دهد ولی حتی در چنین مواردی باید مطابق قواعد عشقی ذکر شده در کتاب رفتار کرد. کسی که آگاهانه و هوشمندانه قوانین عشق را در زندگی خود اجرا نماید، دچار یک زندگی بدون عشق نمی شود. توماس مک نایت و رابرت فیلیپس در کتاب حاضر از راهکارهای عشق ورزیدن صحبت کرده‌اند.

خلاصه کتاب

در واقع مطالب کتاب به دو بخش اصلی تقسیم شده که یک بخش راهکارهایی را در خصوص اینکه چطور دل کسی را که می خواهیم به دست بیاوریم و بخش دیگر درباره این که چگونه کسی را که از دست داده‌ایم دوباره به دست بیاوریم. نویسندگان این کتاب معتقدند که هر چیزی نیازی به تمرین و آگاهی دارد، حتی عشق! برای به دست آوردن عشق هم نباید منفعل بود و با این تصور که عشق خودش اتفاق می افتد یا اگر از دست رفت دیگر نباید برایش کاری کرد زندگی را جلو برد. کتاب فوت و فن های عشق ورزیدن با ارائه فرمول‌های اولیه به خواننده این امکان را می دهد تا درنهایت در موقعیت مورد نظر عشقی که می خواهید را دریافت کنید.

نویسنده‌ های کتاب به شما یاد می دهند اول خودتان را خوب ببینید. به‌ جای نکات منفی روی نکات مثبت خود تمرکز کنید. اعتماد به‌ نفس بیشتری داشته‌ باشید و در موقع مناسب «نه» بگویید. به کمک این کتاب می توانید همسر ایده‌آل خود را پیدا کنید؛ بدون اینکه خیلی عجول یا مشتاق به‌ نظر برسید. فصل‌های این کتاب قدم‌ به‌ قدم همراه شما می آیند. در این مسیر شما دیدتان نسبت به خود و ظاهرتان تغییر می کند. به‌ علاوه می توانید کاری کنید تا طرف مقابل کاملا از نظر احساسی به شما وابسته شود و به شما اعتماد کند.

موفقیت در روابط نیز شبیه موفقیت در بقیه چیزهاست. دانش کافی، توان شما را افزایش می دهد. هر چه بیشتر از پیچ‌وخم‌های روابط اطلاع داشته باشید، بهتر از پس اداره کردن آن‌ها برمی‌آیید. به خاطر داشته باشید که برای موفقیت یا عدم موفقیت یک رابطه، همیشه علتی وجود دارد. اگر متوجه نباشید که چه مسائلی باعث به هم خوردن روابط قبلی شما شده است، آن مسائل مجددا برایتان تکرار خواهند شد. این‌ها جملاتی از کتاب فوت و فن های عشق ورزیدن است. همان‌طور که از نام آن مشخص است این کتاب کمک می کند تا در روابط خود درک درستی از مشکلات و مسائل غیرقابل پیش بینی داشته باشند.

بخشی از متن کتاب

در یک گفت وگو نظر خود را حتی اگر حس می کنید عجیب و یا محافظه کارانه است، بیان کنید. خود را شخصی بدون فكر و بدون نظر نشان ندهید. اگر فرد محبوب شما حس کند که شما از بیان عقاید خود می ترسید، قطعا احترام کمتری برایتان قائل خواهد شد. بدون ترس از فکر دیگران با اعتماد به نفس در یک گفت وگو مشارکت کنید. شما با چنین برخورد مستقلی، امتیازهای زیادی کسب خواهید کرد. هرگز احساس نکنید که عقاید شما باید موافق نظر دیگران باشد. خودتان باشید! از بیان طرز فکر خود حتی اگر مخالف نظر دیگران است، واهمه نداشته باشید. کسی که بی واهمه عقیده اش را بیان می کند جذابیت زیادی کسب می کند. 

گاهی نظر مخالف بدهید. همیشه با تمام خواسته ها و پیشنهادهای محبوبتان موافقت نکنید. اگر همیشه با همه چیز موافق باشید، از احترامی که به شما می گذارند کاسته می شود. اجازه ندهید که دیگران تصور کنند شما مانند عروسک کوکی به هر طرف که بخواهند می روید. مقصود ما این نیست که شما در رابطه ناسازگاری کنید. فقط نباید از تمام تصمیم های طرف مقابل اطاعت کنید. اگر طرف شما می خواهد فیلم جنایی تماشا کند ولی خودتان مایلید فیلم کمدی ببینید، نظر خود را اعلام کنید. حتی اگر در نهایت به دیدن فیلم جنایی بروید، حداقل طرف شما متوجه می شود که شما از بیان نظر مخالف ابایی ندارید.

کسی که حدود خود را حفظ می کند و کورکورانه تبعیت نمی کند، معمولا خواستنی تر به چشم می رسد. خلاصه این که صادقانه، روراست و بی پرده باشید. از تفکر مستقل وحشت نداشته باشید. این کار رابطه عاطفی را مطبوع تر می کند. مرد جوانی را می شناختم که نمی توانست دل دختر رؤیاهایش را به دست آورد و با او ازدواج کند. روزی او به خود گفت: «کجای کار من ایراد دارد؟» او نمی توانست مشکل اصلی را بیابد ولی بالاخره به این نتیجه رسید که دیگر نباید پروانه وار به دور او بچرخد و زندگی خود را تباه کند. او تصمیم گرفت که هدف اصلی زندگیش را دنبال کند و چه آن دختر بخواهد و چه نخواهد، به مسیر دلخواهش برود…

نقد کتاب فوت و فن های عشق ورزیدن

کتاب فوت و فن های عشق ورزیدن درواقع فرمول‌های اولیه را به شما معرفی می کند و شما را قادر می سازد که راه‌ حل‌های نهایی خودتان را در شرایط ویژه خود بیابید. با خواندن این کتاب شما خود را مشتاق‌تر، و زنده تر خواهید یافت و بی پروا وارد صحنه می گردید تا به عشق زندگی خود برسید. کسانی که قصد شروع یک زندگی زناشویی را دارند  و می خواهند پیش از ورود به زندگی مشترک توانایی درک  طرف مقابل و عشق ورزی را یاد بگیرند می توانند از این کتاب نهایت استفاده را ببرند.

این کتاب تنها برای عشق ورزی به همسر یا نامزد نیست بلکه برای افرادی که نمی دانند چطور اعتماد کسی را جلب کنند و عشق خود را به او اثبات کنند هم مناسب است. پس اگر به دنبال نیمه گمشده‌ی خود هستید یا می خواهید به خانواده، دوستان و عزیزان خود ابراز عشق کنید این کتاب برای شماست.

با استفاده از تاکتیک های ارائه‌ شده در این کتاب شما خواهید توانست چنان آتشی در دل فرد مقابل به پا کنید که تنها برای شما بتپد. وقتی که وارد این مرحله خواهد شدید، آن آتش چنان درخششی خواهد داشت که تا ابد ادامه خواهد داشت!

تعداد بازدید: 854 بار

%D9%81%D9%88%D8%AA%20%D9%88%20%D9%81%D9%86%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B9%D8%B4%D9%82%20%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D9%86%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: فوت و فن های عشق ورزیدن

چگونه دل محبوبمان را به دست آوریم

نویسنده: توماس دبلیو مک نایت و رابرت اچ فیلیپس

مترجم: هدیه تقوی

تعداد صفحات کتاب: 115 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

تصور کنید اگر بتوانید با دو میلیون نفر در مورد توانمندی هایشان مصاحبه کنید چه چیزی ممکن است یاد بگیرید. تصور کنید با بهترین معلم‌های دنیا گفت وگو کنید و از آنها بپرسید چطور می‌توانند بچه‌ها...
بروزرسانی: 9 ماه قبل
تعداد بازدید: 689
کتاب پیش رو، می تواند برای همیشه زندگی شما را تغییر دهد. پیدا کردن نامزد یا شوهر آسانتر از پیدا کردن یک نسخه از این کتاب است! این کتاب مجموعه پیام هایی است که خانم های مختلف راجع به مشکلاتشون مطرح کرده اند.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 568

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *