امسال تکرار نخواهد شد

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
امسال تکرار نخواهد شد (nbookcity.com)

دانلود کتاب امسال تکرار نخواهد شد

کتاب امسال تکرار نخواهد شد که شامل برنامه هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه است؛ در واقع نسخه عملی کتاب اثر مرکب است.

اگر طبق خواسته کتاب ، اهداف تون را مشخص کنید و همانند دستورالعمل عمل کنید مطمئن باشید تا حد زیادی به هدف نزدیک و یا حتی به هدفتان می رسید. دارن هاردی در کتاب امسال تکرار نخواهد شد، به شما نشان خواهد داد که چگونه در عرض چند ماه به آنچه دیگران یک عمر طول می کشد تا به آن دست یابند، برسید. اگر جاه‌طلب و برای طراحی مجدد آینده خود مشتاق هستید، برنامه‌های این کتاب برای شماست. اثر حاضر، سیستمی اثبات شده برای دستیابی به اهداف بزرگ است.

چگونه از برنامه‌های کتاب استفاده کنیم؟

هر مرحله از این برنامه مانند یک لایه از یک کیک است. بسیار مهم است که شما هر مرحله را قبل از ورود به مرحله بعد به اتمام رسانده باشید. فرایند هر مرحله را در انتها و قبل از ورود به مرحله بعد یک‌بار مرور کنید. اگر روکش خامه‌ای را قبل از آن‌که کیک کاملا آماده شود، روی آن قرار دهید، کیک‌تان خراب خواهد شد. به همین دلیل، این برنامه و روند کاری شما در طول این دوره کامل خواهد شد.

خلاصه کتاب

اگر از هر کسی که تاکنون به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است، سوال کنید؛ متوجه می‌شوید که تمام آن‌ها یک نقطه‌ عطف داشته‌اند. زمانی که تصمیماتی واضح و قاطع گرفته‌اند، از آن لحظه به بعد زندگی‌شان هیچ‌گاه مشکلات گذشته را نداشته است. آن‌ها راهی نمادین برای خود ترسیم و الگوهای زندگی گذشته‌شان را با دید جدیدی ترسیم کرده‌اند. آن‌ها نسبت به خود و زندگی‌شان متعهد بوده‌اند.

بعضی در سن 15 سالگی و برخی در سن 50 سالگی به نقطه عطف زندگی خود رسیده‌اند. عده‌ای چند بار در طول زندگی‌شان این تحول را تجربه کرده‌اند. کتابی امسال تکرار نخواهد شد مانند یک کارگاه عملی برای برنامه ریزی و رسیدن به اهداف در سال جدید زندگیتان است. حدود 3 درصد از آدم های جامعه اهداف واضح و مشخص دارند و برای رسیدن به اهدافشان برنامه ریزی دارند و تلاش می کنند.

اگر شما جز آن 3 درصد هستید بهتان تبریک می گویم و اگر تصمیم دارید جزء آن 3 درصد باشید این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای شروع و قرارگرفتن درمسیر تغییر است. این کتاب، به شما نشان خواهد داد که چگونه و در عرض چندماه به آنچه دیگران یک عمر طول می کشد دست یابید. کتاب امسال تکرار نخواهد شد 8 گام عملی دارد و در آخر هر فصل تمرین مربوط به این گام عملی آورده می شود.

بخشی از متن کتاب

هر وقت از من می‌پرسند، اولین عاملی که موجب موفقیتم شده است چه بوده؛ به‌سرعت پاسخ می‌دهم: توانایی در تنظیم کردن امور و استمرار و تلاش برای به دست آوردن اهداف بزرگ، عامل موفقیت من بوده است. یک دلیل برای این سوال که چرا اکثر مردم به اهدافی که برای خود تعیین می‌کنند و به آن‌ها نمی‌رسند، وجود دارد. حقیقت این است که رسیدن به اهداف، به سادگی نوشتن یک لیست آرزو بر روی کاغذ نیست. رسیدن به اهداف مانند آرزوهای سال نو نیست که بخوابید و صبح با این امید که آرزوهایتان برآورده شده است، از خواب بیدار شوید و ببینید اهداف‌تان تحقق یافته‌اند.

رسیدن به هدف به این شکل کار نمی‌کند. یک فرایند بسیار خاص، برای تشخیص آنچه شما واقعا می‌خواهید و واقعا برایتان مهم است، وجود دارد. با این حال توسعه یک طرح خاص، چیزهایی که واقعا می‌خواهید و نوشتن اهداف‌تان، شما را به اندازه کافی باانگیزه و مسئول باقی نگه خواهد داشت. این امر منجر می‌شود تا آینده‌ای را ببینید که در آن به آرزوهایتان دست پیدا کرده‌اید. در طول ۲۰ سال گذشته، به شکل حریصانه‌ای مطالعه و تمرین کرده‌ام. فرایند طراحی اهداف سالانه‌ام را بهبود بخشیده و هر ساله تلاش کرده‌ام تا اهدافم را روشن‌تر از سال قبل طراحی کنم.

این کار را تا همین امروز نیز ادامه داده‌ام. می‌دانم که این روش به خوبی کار می‌کند. می‌خواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم. هم اکنون می‌توانید این فرمول را در دست بگیرید. این بهترین فرمولی است که تاکنون آموخته‌ام. یک راهکار ثابت شده برای دستیابی به اهداف بزرگ، جسورانه، گسترده و بلندپروازانه است. این برنامه را دنبال کنید، پس از آن، شما هم خواهید توانست به آرزوهای بزرگ خود دست پیدا کنید. به خواسته‌ها و اهدافی شجاعانه و هیجان‌انگیز خواهید رسید.

گام های اصلی کتاب

  1. چرا بسیار مهم تر از چگونه است!
  2. بازیابی سالیانه
  3. اصل داشته ها
  4. نمودار تعادل شما
  5. نقشه بزرگ
  6. عامل جادویی برای رسیدن به هدف
  7. برنامه ی کار شما
  8. عمل کنید

نقد کتاب بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی به شما کمک خواهد کرد تا قدرت شکست ناپذیر درونی خود را کشف کنید. به پیش برانید و شور و شوق بی امان خود را زنده کنید. این «قدرت اراده» شما نیست، بلکه این «قدرت چرایی» تان برای انجام دادن کارها است. این قدر کمک خواهد کرد تا کوه‌ها را پشت سر بگذارید، از میان اقیانوس‌ها شناکنان عبور کنید و از میان آتش بگذرید تا به هدفتان برسید.

امسال تکرار نخواهد شد برنامه‌ای است که با اجرای آن از اکثر افراد جامعه جدا شده و به جمع 3 درصد برتر جامعه می‌ پیوندید.

تعداد بازدید: 1,303 بار

Darren%20Hardy%20 %D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%20%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C 3

عنوان کتاب: امسال تکرار نخواهد شد

(بهترین سال زندگی تو)

روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف بزرگ

خلق بهترین سال زندگی (کارگاه عملی خلق موفقیت) 

از پرفروش ترین کتاب ها در ایران

نویسنده: دارن هاردی

مترجمان: اکبر عباسی و محمدعلی مسرور

تعداد صفحات کتاب: 281 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

جوجه اردک زشت یکی از داستان‌های شاه پریانی شاعر و نویسندهٔ مشهور دانمارکی، هانس کریستین اندرسن است. داستان جوجه اردک زشت کاملاً برخاسته از ذهن اندرسن بوده
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 4041
راه رفتن در نمکزار در اردیبهشت ماه و در زمین نیمه باتلاقی چشم‌ها را سرخ کرده بود. در خلوت از خدا می‌خواستم که خدایا دستگیری کن اینجا مثل جاده ام‌القصر تلفات سنگین نداشته باشیم...
بروزرسانی: 9 ماه قبل
تعداد بازدید: 563

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *