موفقیت در زندگی زناشویی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
موفقیت در زندگی زناشویی (nbookcity.com)

دانلود کتاب موفقیت در زندگی زناشویی

دیوید میس نویسنده کتاب موفقیت در زندگی زناشویی در مقدمه کتاب خود نوشته است من به عنوان مشاور امور زناشویی در 5 قاره مختلف جهان یعنی اروپا، آسیا،استرالیا، امریکا و آفریقا، به مشکلات زناشویی عده ی زیادی گوش فرا داده ام.

با توجه به مراتب فوق در مورد شرایط موفقیت در زندگی زناشویی اطلاعات کافی دارم و از روش های سعادتمند شدن در زندگی آگاه هستم.این کتاب برای جوانانی که در فکر ازدواج هستند بسیار مفید می باشد. این کتاب ترجمه میکائلیان و در 133 صفحه و البته به زبان فارسی منتشر شده است.

بخش هایی از متن

  • دکتر وان دولد دانشمند هلندی که سال های متمادی از عمر خود را صرف راهنمایی خانواده ها نمونده است، زناشویی موفق را به معبدی تشبیه می کند که بر چهار اساس قرار دارد. اولین اساس یا پایه به نظر او عبارت است از انتخاب همسر مناسب.
  • برای تمام کسانی که قصد ازدواج دارند، مهم ترین نقطه برای آغاز کار انتخاب همسر مناسب است.
  • اگر همسر مناسبی پیدا نکنیم، ازدواج موفق و مناسبی نخواهیم داشت. هیچ کس نمی تواند با این حقیقت روشن مخالف باشد.
  • غالبا به این موضوع بسیار مهم توجهی نمی شود و در مورد انتخاب دقت کافی به عمل نمی آید. شکی نیست که اگر تمام ازدواج ها از راه قرعه کشی و به طور تصادفی انجام شود، امکان دارد بعضی از آن ها موفقیت آمیز باشد. ولی بدیهی است که اگر انتخاب از راه مطالعه در مورد خصوصیات همسر انجام شود نتایج خیلی بهتری به دست خواهد آمد.
  • زوج های مناسب شانس بیشتری برای زندگی سعادتمند دارند.
  • پس جوانانی که به سن ازدواج می رسند باید با جدیت در فکر یافتن همسر مناسب باشند.
  • خوشبختانه عده‌ای از آن ها موضوع را جدی می‌گیرند زیرا سعادت آینده آن ها به همین موضوع بستگی دارد!

سخن نویسنده 

در این کتاب نتیجه تجارب و مطالعات من در این رشته به زبانی ساده و قابل درک به شما خوانندگان گرامی تقدیم می گردد. در موقع نوشتن کتاب موفقیت در زندگی زناشویی، توجه من به این اشخاص معطوف بوده است: اولا امیدوارم این کتاب برای جوانانی که در فکر ازدواج هستند مفید باشد. بهترین روش برای از بین بردن مشکلات زناشویی این است که از به وجود آمدن آن ها جلوگیری کنیم! وقتی موفق به انجام این کار خواهیم شد که خطرات احتمالی را از اول بشناسیم.

تعداد بازدید: 2,435 بار

در زندگی زناشویی nbookcity.com1

عنوان کتاب: موفقیت در زندگی زناشویی

نویسنده: دکتر دیوید مِیس

مترجم: ط. میکائلیان

تعداد صفحات کتاب: 68 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 557 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 84
کتاب چراغها را من خاموش میکنم که بیش از هشتاد و هشت بار تجدید چاپ شده است، اثر نویسنده‌ای به‌نام زويا پيرزاد است. این رمان درمورد زندگی چند خانواده‌ی ارمنی ساکن آبادان در دهه‌ی ۴۰ است...
بروزرسانی: 16 ساعت قبل
تعداد بازدید: 9510

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *