آموزش مسائل زناشویی (جلد۳)

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
آموزش مسائل زناشویی (جلد۳) (nbookcity.com)

دانلود کتاب آموزش مسائل زناشویی 

همه مي دانند كه روابط زناشویی حياتي ترين جزء همه ي ازدواج هاست. پس اگر يكي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را در روابط زناشویی ازدست دادند چه مي شود؟ تحقيقات نشان داده است كه درصد انبوهی از چنین ازدواج هايی با شكست مواجه مي شود. (بعد از مسايل مالی، مشکلات در روابط زناشویی دومين دليل برای طلاق شناخته شده است) بدین علت مطالعه کتاب هایی مانند آموزش مسائل زناشویی به زوج های جوان توصیه می شود.

خلاصه کتاب

رابطه جنسی بسیار قدرتمند است و منجر به بهبود خلق و خو حتی باریک شدن دور کمرتان می شود.  داشتن رابطه جنسی یک بار در هفته طول عمر را افزایش می دهد. این که نداشتن رابطه جنسی چه تاثیری بر بدنتان می گذارد کاملا بستگی به میزان سلامت شما دارد .شاید شما از سلامت کافی برای انجام رابطه جنسی برخوردار نباشید.

ولی اگر به طور کلی سلامت هستید و به دلیل نداشتن شخصی کنار خود یا انتخاب شخصی نه مشکل فیزیکی رابط جنسی ندارید ممکن است با یکسری تغییرات روبرو شوید. نداشتن رابطه جنسی باعث تغییر میل جنسی می شود . قطع شدن رابطه جنسی منجر به کاهش میل جنسی یا در برخی افراد باعث افزایش میل جنسی می شود. برخی افراد به دلیل نداشتن رابطه جنسی میلشان نسبت به حالت معمولی افزایش پیدا می کند ولی برخی افراد برعکس بوده و میلی جنسی شان کاهش پیدا می کند. شاید دیگر به فکر رابطه جنسی نباشید یا اصلا به آن فکر نکنید. مطالعه کتاب آموزش مسائل زناشویی به همه کاربران توصیه می شود.

نقد کتاب آموزش مسائل زناشویی (جلد۳)

اگر شما حس می کنید که مشکل رابطه جنسی دارید و یا حتی اگر مطمئن هستید که از لحاظ روابط جنسی مشکلی ندارید مطالعه این کتاب به شما پیشنهاد می شود. چرا که در این کتاب به طور جامع و شفاف در مورد مسائل زناشویی سخن گفته شده است . در نوشته های کتاب آموزش مسائل زناشویی سعی شده است تا در یک رابطه جنسی هر دو طرف در نظر گرفته شود و بهترین مطالب گردآوری شود تا خواننده در هر حالتی بخشی از مسائل را یاد بگیرد و یا دانسته های خود را با موضوع های مطرح شده ارتقا دهد.

تعداد بازدید: 6,000 بار

زناشویی جلد سوم

نام کتاب: آموزش مسائل زناشویی

تعداد صفحات کتاب: 119 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم کتاب: 620 کیلوبایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 21 ساعت قبل
تعداد بازدید: 39
دکتر هرمزی جنگی در فروردین ماه 1371 در دل سرزمینی از سرزمین های کویری ایران زمین پا به عرصه وجود نهاد. دوران کودکی و نوجوانیش به منوال کویرنشینان به آسمان آبی و بی پروای نامدار کویر پیوند خورد...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 358

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *