اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار

اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار (nbookcity.com)

دانلود کتاب اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار

خرید و فروش، یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد در هر کشوری است و یکی از شغل‌هایی که تعداد افراد زیادی به آن مشغولند. کتاب اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار که برای مخاطبان و فعالان حوزه فروش است به آن‌ها کمک می‌ کند تا با ایجاد و حفظ روابط عالی با خریداران به پیشرفت‌های بزرگ شغلی دست پیدا کنند.

پیشرفت در این زمینه می‌ تواند به پیشرفت بزرگ شغلی منجر شود و به گسترش کار و در نتیجه ثروت و درآمد بیشتر بیانجامد. کتاب حاضر نوشته برایان تریسی و مایکل تریسی در دوجلد منتشر شده است که نسخه pdf با کیفیت عالی و با ترجمه خوب هر دوجلد از همین صفحه برای کاربران vip سایت قابل مشاهده و دانلود می باشد.

خلاصه کتاب

برایان تریسی و پسرش در کتاب اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار به زبانی ساده و روشی علمی، از واقعیت‌هایی نوپدید و جدیدی مانند قانون 80/20 (اصل پارتو) و مدیریت زمان صحبت می‌کنند، راهکارهای این کتاب برآمده از تجربیات شخصی نویسندگان کتاب و اساتید مطرح جهان و همچنین مثال‌هایی از دنیای واقعی تجارت و کسب و کار است، با فراگیری نکات این کتاب مشتاق یادگیری هر چه بیشتر و عملی کردن این راهکارها در زندگی تجاری خود می‌شوید. دانستن این نکات تنها به بهبود کسب و کارتان کمک نخواهد کرد بلکه فراگیری این نکات در زندگی روزمره و شخصی نیز موثر و کارآمد هستند.

فروشندگان حرفه‌ای با تسلط بر این اصول و نکات، مشتری را قانع می‌کنند که خرید آن‌ها تنها یک خرید نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است که به سود می‌رسد و باعث تغییر در کار و در نهایت زندگی می‌ شود. روانشناسی فروش، از مباحث جدیدی است که متوجه می‌شوید ابتدا باید در ذهن خود فروشنده‌ای موفق باشید و روی این قابلیت و استعداد کار کنید و محرک‌هایی را که ناخوداگاه مشتری را ترغیب به خرید می‌کنند بشناسید تا از تاثیر مثبت این عوامل روی رونق فروش شگفت‌زده شوید. بسیاری از راهکارهای ارائه شده به‌ ویژه در اولین برخورد و ملاقات با مشتری و چگونگی ارائه کالا یا خدمات، کلید گنجی است که در دستان شما قرار می‌گیرد.

این فنون و مهارت‌ها را چه در فروش کالا و خدمات خرد و چه در حد کلان مانند فروش بیمه در حدی فراگیر یا فروش ویلاهای یک شهرک یا واحدهای یک آسمان‌خراش، به راحتی می‌توانید کاربردی و عملی‌ سازید. برایان تریسی و مایکل تریسی ابتدا با سخنی از بزرگان ایجاد انگیزه می‌کنند، سپس مطالب و تکنیک‌های به روز را با مثال‌هایی ملموس و دسته‌بندی شده، به ترتیب با بیانی شیوا و جذاب مطرح می‌کنند. در انتهای هر فصل در قالب پرسش‌هایی به بیان نظرات و ایده‌هایشان می‌پردازند و از شما می‌خواهند صادقانه خود را ارزیابی نمایید تا متوجه نقاط ضعف و قوت‌تان شوید و نقاط قوت را تقویت و نواقص و نداشته‌ها را به شیوه‌ای علمی و صحیح رفع سازید.

بخشی از متن کتاب

اگر در کودکی در محیطی رشد یافته‌اید که از تشویق و دلگرمی دادن و حمایت کافی برخوردار نبودید، در بزرگ‌سالی به شکل فزاینده‌ای احساس ناامنی می‌ کنید و بسیار حساس خواهید بود. نمود آن بدین صورت است که به طرز تفکر، عقاید و نظرات دیگران، نگرش منفی دارید؛ چه واقعا منفی باشند چه تصور شما این‌گونه باشد و اصطلاحا شما را منفی‌باف می‌ نامند.

گاهی اوقات ترس از رد شدن در حوزه فروش، تمایل نداشتن و بی‌ رغبتی به تماس است و از آن به بزرگ‌ترین مانع حصول موفقیت نام برده می‌ شود‌. اگر نتوانید این ترس را مغلوب خود کنید، از آن پتانسیل درونی که فروشندگان حرفه‌ای برخوردارند بی‌ بهره‌اید. خوشبختانه می‌ توانید تعمدا ترفندهایی به کار ببرید که دیدتان را تغییر دهد. یعنی بر خلاف آن‌چه ترس‌تان به شما فرمان توقف می‌دهد، عمل کنید و دقیقا هر روز انتظار داشته باشید که با رد و انصراف مواجه ‌شوید.

زمانی که من فروش خانه به خانه را شروع کردم، توقع داشتم هر روز در پی یافتن چاره‌ای باشم تا از خطر “رد و انصراف مشتریان” به بهانه‌های مختلف در امان بمانم. در حالی که نه گفتن به خرید، ارتباطی به شخص شما ندارد و تصمیم گیرنده خریدار است. حتما حالا می‌گویید یعنی چه؟ پس اگر مشتری پیشنهادمان را رد کرد، منفعل باشیم و هیچ کاری نکنیم؟ منظورتان این است که در فضای رقابتی کنونی، واکنش به انصراف و رد پیشنهاد تجاری‌مان به عهده ما نیست؟ بله!

نقد کتاب اوج موفقیت در فروش

فروشندگی، شغلی است که به صورت مستقیم با ایجاد رابطه سروکار دارد و اگر بتوانید با خریدار یک رابطه شفاف و صمیمانه برقرار کنید بهتر می‌توانید موضوع یا کالای موردنظر را معرفی و یا بفروشید. در کتاب اوج موفقیت در فروش ضمن بیان نکاتی درباره روان‌شناسی فروش، مراحل ایجاد روابط صحیح جهت فروش بیان و تمرینات عملی و کاربردی در راستای رسیدن به موفقیت، ارائه شده است. خواندن این کتاب را به تمام فعالان حوزه فروش و تاجران داخلی و بین‌المللی پیشنهاد می‌ کنیم.

تعداد بازدید: 507 بار

Brian%20Tracy%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C 24

عنوان کتاب: اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار (دو جلدی)

(موفقیت در فروش نامحدود)

قابل استفاده در تجارت داخلی و بین المللی و زندگی شخصی

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: سوسن باباگپ

تعداد صفحات کتاب: 180 و 210 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8 و 8.6 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

با خواندن کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس برایان تریسی، پی می‌ برید می‌ توانید همه‌ی کارهای سازنده‌ ای را انجام دهید که ذهنتان را بر انجام‌ دادن آنها متمرکز می‌ کنید. در این کتاب می‌ آموزید چگونه اعتماد به‌ نفس، شهامت و اراده‌ی تزلزل‌ ناپذیرتان را...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1666
الان بهترین زمان برای زندگی کردن است. هیچ زمانی بیشتر از امروز تا به این حد فرصت‌های موفقیت و شادی برای مردم وجود نداشته است. در آن واحد، مهم‌ترین تصمیم در زندگی شما، شخصی است که با او ازدواج و سازش می‌کنید...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 717

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *