بیش از یک روح است مرا

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
بیش از یک روح است مرا (nbookcity.com)

دانلود کتاب بیش از یک روح است مرا

فرناندو پسوآ نویسنده رمان دلواپسی که یکی از کتابهایی معرفی شده است که قبل از مرگ باید خواند، این بار با کتاب شعر بیش از یک روح است مرا احساسات و طبع شعر خود را به رخ هنردوستان کشیده است. مطالعه این کتابچه را به همه طرفداران این نویسنده پیشنهاد می کنیم.

خلاصه کتاب

در کتاب بیش از یک روح است مرا ، گلچینی از اشعار شاعر پرتغالی قرن بیستم، فرناندو پسوآ را می‌ خوانید. گزیدهٔ حاضر، سروده‌های پسوآ با چهار نام گوناگون را در بر می‌ گیرد، هر یک پرسونا و سبک خاص خود را دارند. این اشعار غنی، اعجاب‌ برانگیز و گیرا، نشانگر توفانی از افکار و احساساتند. علاقه‌مندان به شعر جهان مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

بخشی از متن کتاب

من فلسفه ها پرداخته ام که هیچ کسی چون کانت ننوشته است. اما من مرد زیر شیروانی ام و شاید همیشه باید باشم اگرچه آن جا زندگی نمی کنم همیشه باید آنی باشم که «برای این کار ساخته نشده» همیشه باید کسی باشم که «عجیب وغریب بود» همیشه باید کسی باشم که منتظر است، دری را از دل دیواری به رویش بگشایند که هیچ دری ندارند کسی که قصیده بی کرانگی می خواند در یک مرغدانی و میشنید صدای خدا را در چاهی که درپوش دارد خود را باور کنم؟ نه، هیچ چیز را باور ندارم بگذارید طبیعت، پرسوز و پرگداز فرو ریزد بر سرم.

نقد کتاب بیش از یک روح است مرا

فرناندو پسوآ نویسنده کتاب بیش از یک روح است مرا متولد ۱۳ ژوئن ۱۸۸۸ در شهر لیسبون مرکز پرتغال و متوفی ۳۰ نوامبر ۱۹۳۵ در همین شهر. شاعر، نویسنده، منتقد ادبی، مترجم، ناشر و فیلسوف معاصر کشور پرتغال است. پسوآ علاوه بر آنکه در کشورهای پرتغالی زبان دنیا چهره‌ای شناخته شده است در دنیا به عنوان یکی از مهمترین شاعران و منتقدان ادبی قرن بیستم لحاظ می‌ گردد.

تعداد بازدید: 272 بار

Fernando%20Pessoa%20 %D9%81%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%20%D9%BE%D8%B3%D9%88%D8%A2 1

عنوان کتاب: بیش از یک روح است مرا

شاعر: فرناندو پسوآ

مترجم: شادی سلطان زاده

تعداد صفحات کتاب: 91 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

در کتاب آشپزی فست فود و غذاهای آماده شما با دستور پخت صدها نوع پیتزا و املت و ساندویچ و لازانیا و ماکارونی آشنا می شوید. همچنین ترفندهای بهتر کردن طعم غذاها و چاشنی های موثر و مورد استفاده در انواع خوراکی های روزانه آموزش داده شده است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 3261
رمان بیچارگان اولین رمان داستایفسکی است که آن را در ۲۰ سالگی نوشت. داستایفسکی با این اثر توانست وارد محافل ادبی روشنفکران مطرح زمان خود شود و راه را برای رسیدن به موفقیت هموار کند.
بروزرسانی: 12 ماه قبل
تعداد بازدید: 3439

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *