کاربرد هوش و فکر

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
کاربرد هوش و فکر (nbookcity.com)

دانلود کتاب کاربرد هوش و فکر

کتاب کاربرد هوش و فکر از ژوزف مورفی پژوهشی است در قلمرو خلاقیت ذهن، رابطه نظام دنیای مدرن و نیروی آسمانی و تأثیر تلقین در ایجاد اعتماد به نفس. دکتر ژوزف مورفی برای خوانندگان علاقمند به موضوعات روانشناسی نامی است کاملا آشنا.کتاب هایی که وی در زمینه ارتباط فرد با اجتماع و همسانی و همسویی او در خانواده بشری نگاشته در سراسر جهان با اقبال فراوان روبرو گشته است. در کتاب کاربرد هوش و فکر به چگونگی استفاده از نیروی آسمانی برای رسیدن به آرامش و ایجاد احساسی خوب در زندگی، پرداخته است. اصولاً افرادی که کتاب های ژوزف مورفی را مطالعه می کنند با قلم این نویسنده ایرلندی آشنا هستند.

بخشی از کتاب

از اینکه من افکار منفی را درباره خود و دیگران به سر راه دادم پوزش می خواهم و تصمیم گرفته ام دیگر چنین افکاری را به سر، راه ندهم. من پرتو عشق و محبت خود را بر همه اطرافیانم نثار می کنم هنگامی که درباره دیگران می اندیشم بغض و بد دلی را از سر دور می کنم. دکتر “ژوزف مورفی” برای خوانندگان علاقمند به موضوعات روانشناسی نامی است کاملاً آشنا. کتاب هایی که وی در زمینه ارتباط فرد با اجتماع و همسانی و همسوئی او در خانواده بشری نگاشته، در سراسر جهان با اقبال فراوان روبرو گشته است. دکتر مورفی عقیده دارد که این حق آدمی است که از تمام مواهب طبیعت استفاده کند و با بهره گیری از استعدادهای نهفته در ذات و ضمیر به قدرت واقعی خود پی ببرد و از سد موانع و مشکلات گذر نماید و خویشتن را با نیروی شگرف هستی که انرژی آسمانی می خواند، همساز و هماهنگ کند و پرتوی از آن را در هستی و وجود خویش جاری سازد و افکار سیاه و منفی را از سراچه دل بزداید تا بتواند سهم خود را از سعادت و غنا، رفاه و آرامش و اعتدال بدست آورد. کسانی که با آثار قبلی این نویسنده انسان دوست آشنا هستند و بخصوص کتاب “قدرت فکر” او را خوانده اند، وجه تشابه فراوانی بین مطالب این دو اثر ارزشمند پیدا خواهند کرد، به گونه ای که برخی آن را جلد دوم کتاب مزبور به شمار آورده اند.

مروری بر کتاب

دکتر ژوزف مورفی عقیده دارد که این حق آدمی است که از تمام مواهب طبیعت استفاده کند و با بهره گیری از استعدادهای نهفته در ذات و ضمیر به قدرت واقعی خود پی ببرد و از سد موانع و مشکلات گذر نماید و خویشتن را با نیروی شگرف هستی که انرژی آسمانی می خواند، همساز و هماهنگ کند و پرتویی از آن را در هستی و وجود خویش جاری سازد و افکار سیاه و منفی را از سراچه دل بزداید تا بتواند خود را ازسعادت و غنا و رفاه و آرامش و اعتدال بدست آورد. در هرکس نیروی شگفت انگیزی وجود دارد به نام نیروی هستی و این نیرو می تواند زندگی و هستی شخص را از جهات مختلف: روحی و معنوی ومالی و اجتماعی دگرگون سازد و وی را بر تارک آزادگی و رستگاری و خوشبختی جای دهد.این نیرو در ید اختیار شماست که با مطالعه و تحقیق در آن و به خدمت گرفتن قدرت معنوی و ذاتی آن قادر خواهید شد معماها و مشکلات حیات خود را حل کنید و جایگاه واقعی خویش را در زندگی بدست آورد و به رفاه و آرامش روحی و برکت دست یابید.در این کتاب این نکته را خواهید آموخت که چگونه امکان تجلی این نیرو را در روح و جسم و دیدگاه های زندگی خود امکان پذیر سازید.

معرفی ژوزف مورفی

دکتر مورفی به مدت نیم قرن مردم دنیا را به آرامش و مهربانی و صلح و صفا فراخواند و حاصل تجربیات وآموخته‌های خود را به شکل کتاب و سخنرانی در دسترس عموم مردم قرار داد از جانب مردم ودوستداران روانشناسی وموفقیت استقبال بی نظیری شد در کلیسای علوم الهی در لس آنجلس به مدت ۲۸ سال به سخنرانی پرداخت، حدود ۱۳۰۰ الی ۱۵۰۰ نفر در سخنرانی‌هایش هر یکشنبه حضور می‌یافتند. او روزانه به سخنرانی در برنامه‌های رادیویی پرداخت و محبوبیت فراوانی کسب کرد. او در سال ۱۹۷۶ به لاگونا هیلز، کالیفرنیا نقل مکان کرد، در آنجا به سخنرانیهایش در هر روز یکشنبه او ادامه داد. ژوزف مورفی در(۱۶ دسامبر ۱۹۸۱) مصادف با (۲۵ آذر ۱۳۶۰) رخت به دیار باقی برکشید و همانگونه که خود گفته بود: انسان با مرگ بیگانه است ولی در ساحتی دیگر کالبدی نو پیدا می‌کند و حیات نوینی را تجربه می‌نماید، چرا که هر پایانی را آغازی است. اگر به درستی از ظرفیت روحی و فکری خود استفاده کنیم و با این نیرو ارتباط برقرار کنیم شاهد اعجازهایی در زندگی خود خواهیم شد.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. قدرت فکر
  2. افزایش هوش مالی شاهراه ثروت
  3. نیروی قصد
  4. خلاقیت و حل مسئله

تعداد بازدید: 1,963 بار

Joseph%20Murphy%20 %DA%98%D9%88%D8%B2%D9%81%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D9%81%DB%8C 1

عنوان کتاب: کاربرد هوش و فکر

نویسنده: ژوزف مورفی

مترجم: هوشیار رزم آزما

تعداد صفحات کتاب: 245 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.03 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

هوشنگ مرادی کرمانی در کتاب خمره داستان بچه‌های مدرسه یک روستا را روایت می‌کند. خمره‌ای که بچه‌های مدرسه از آن آب می‌نوشند شکسته است و قابل استفاده نیست. مسئولان مدرسه، دانش‌آموزان و حتی اهالی در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند. در این مسیر، ماجراهایی...
بروزرسانی: 12 ماه قبل
تعداد بازدید: 4832
عصبانیت یک واکنش طبیعی انسانی است، اما مهم است که به نحوی آن را کنترل و مدیریت کنید تا به تعامل‌های اجتماعی و روابط خود آسیب نرسانید. تکنیک‌های مدیریت استرس می‌تواند کمک...
بروزرسانی: 6 ماه قبل
تعداد بازدید: 310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *