کتاب کارما

24.000 تومان49.000 تومان

رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه ی سرنوشت

نویسنده: سادگورو جاگی واسودو

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب کارما pdf

دانلود کتاب کارما سادگورو pdf

کتاب کارما سادگورو pdf، کتابی است بر محورِ آگاهی رسانیِ دقیق به مخاطب در زمینه ی کارما و حس انتقال تمام مسئولیت در راستای نیت درست مسیر زندگی و کامیابی به سعادت درونی.

به جرات می توان گفت، کامل ترین و بی نقص ترین کتاب در رابطه با کارما و چرخه کارمیک همین کتاب است. زاویه دید خلاق و باز سادگورو جاگی واسودو به ما هم کمک می کند تا زاویه دیدمان را بازتر و بازتر کنیم، قطعاً از مطالعه کتاب پیش رو لذت خواهید برد.

آنقدر درباره‌ی کارما چیزهای مختلف شنیده‌اید که گیج شده‌اید؟ اطلاعاتی که دریافت کرده‌اید متناقض بوده و نمی‌دانید به کدام‌یک باید اعتماد کنید؟ کارما را ترازنامه‌ای از اعمال خوب و بد و فضیلت‌ها و رذیلت‌ها می‌دانید؟ با کتاب کارما: رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه‌ی سرنوشت همراه شوید تا یک بار برای همیشه این مفهوم پیچیده و چندبعدی در ذهنتان روشن شود.

جاگی واسودو، یا همان سادگورو، در این کتاب تصور ما را از مفهوم کارما زیر سؤال می‌برد و به ما نشان می‌دهد که کارما ارتباطی با پاداش و تنبیه ندارد. کارما در این کتاب بسیار ساده تفسیر می‌شود: عمل شما، مسئولیت شما. درواقع، برخلاف آنچه ما تصور می‌کنیم، کارما سازو کاری بیرونی برای تعیین مجازات و جرم نیست، بلکه سیستمی داخلی است که خودمان آن را ایجاد می‌کنیم.

کتاب کارما ما را تشویق می‌کند تا عنان زندگی خود را در دست بگیریم و جایگاه خود را در مقام تعیین‌کننده‌ی سرنوشتمان بپذیریم. کارما یک کشف‌ و شهود و راهنمایی برای آزاد کردن توانایی درونی است تا از طریق آن، آزادی خود را بازیابیم و با قدرت در زندگی پیش برویم.

سادگورو، در کتاب حاضر، با زبانی ساده و جذاب، یکی از مناقشه‌ برانگیزترین و پرچالش‌ ترین مفاهیم روزگار ما را می‌شکافد و به ما یاری می‌دهد تا با بهره‌ گیری از کارما زندگی خود را از نو بسازیم و بپذیریم که مسئول خوب و بد زندگی خود هستیم. این کتابْ راه رهایی ما از چرخه‌ی بی پایان افکار و اتفاقات آزار دهنده است.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

سادگورو درباره‌ی چیزی صحبت می‌کند که همه‌ی ما درباره‌اش شنیدیم، اما درک اشتباهی راجع‌ بهش داریم. این کتاب به مخاطب نشان میدهد که برخلاف تصور، کارما نتیجه‌ی اعمال خوب و بدِ ما در دنیا نیست؛ بلکه کارما یک مفهوم درونی دارد که تا آخر عمر ما را همراهی می‌کند.

در کتاب کارما، نویسنده از طریق داستان‌ها، تجربیات شخصی و روایت‌ های بودایی درباره‌ی کارما و نقش مهمش در سرنوشتِ هر انسان شفاف‌ سازی می‌کند. در این کتاب ما با سادگورو همراه می‌شویم که یوگی و عارف اهل هندوستان است و به‌طور عملی راهکارهای ساخت یک زندگی رها و لذت‌بخش را به ما آموزش میدهد.

نکوداشت های کتاب

  • سرانجام، کتابی درباره‌ی کارما که می‌توان به آن اعتماد کرد. من تابه‌حال کتابی پیدا نکرده بودم که بتواند رازورمز کارما را با سادگی، وضوح و امیدواری موجود در این کتاب ارزشمند شرح دهد و حل کند. (دیپاک چوپرا)
  • این کلمه‌ی پنج‌ حرفی که هزاران سال است انسان‌ها را گیج کرده بالاخره در کتابی کوتاه توضیح داده شده است. کتاب کارما قطب نمایی برای یافتن مسیر زندگی است. متشکرم، سادگورو. (جی نایدو)

نقد کتاب کارما سادگورو pdf

کتاب کارما سادگورو pdf به سه قسمت تقسیم شده است. اولین بخش به بررسی کارما به‌ عنوان منبع درهم‌ آمیختگی می‌پردازد؛ دومی امکان رهایی از این درهم‌ آمیختگی را بررسی می‌کند؛ سومین بخش هم سؤالات پرتکرار درباره این موضوع را پاسخ می‌دهد.

در این کتاب کارما، سادگورو؛ استاد معنویِ مشهور جهانی، دیدگاهی جدید درباره‌ی مفهوم بیش از حد استفاده شده و نادرست درک شده‌ی «کارما» که کلید شادی و روشن‌ ضمیری است را به‌ شما پیشکش می‌کند.

نویسنده می‌خواهد شما را به‌ صندلی راننده برگرداند و شما را از مسافری وحشت‌زده به‌راننده‌ای مطمئن تبدیل کند که مسیر سرنوشت خودتان را هدایت می‌کنید. با زندگی هوشیارانه و حضور کامل در هر لحظه، می‌توانید خود را از این چرخه رها کنید. کارما یک اکتشاف و یک راهنماست و درکتان از کارما را از منبع در هم تنیدگی، به‌ظرفیت اصلی آن برای آزادی و توانمندی برمی‌گرداند. از طریق آموزه‌ های سادگورو، می‌آموزید چگونه در این دنیای چالش‌برانگیز، زندگی هوشمندانه و لذت‌ بخشی داشته باشید.

در کتاب کارما، سادگورو هم محدودیت ها و هم امکانات وجود انسان را بررسی می کند. پر از بینش های ارزشمندی است که شما را راهنمایی می کند تا زندگی سرشار از رضایت و رفاه داشته باشید.

افتخارات کتاب

  • از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز
  • از پرفروش ترین کتاب های یواِس‌اِی تودی
  • از پرفروش ترین کتاب های پابلیشرز ویکلی
  • از بهترین کتاب های غیرداستانی به انتخاب آمازون

خلاصه کتاب

طبق مطالب کتاب، کارما اساس طبیعی تمام هستی است. قانونی نیست که از بالا اعمال شده باشد. اجازه نمی‌دهد مسئولیتمان را به دیگران بسپاریم؛ اجازه نمی‌دهد والدین، معلمان، کشور، سیاستمداران، خدایان یا سرنوشتمان را مقصر بدانیم. کاری می‌کند که تک‌تک ما مسئول سرنوشت و مهم‌تر از همه تجربه‌ای باشیم که از زندگی داریم. پس تنها سؤال مناسب در اینجا این است: آماده مواجهه با کارما هستید؟

آیا آماده شنیدن موضوعی چنان قدرت بخش هستید که به شما نشان می‌دهد می‌توانید اختیار کامل زندگی خود را در دست بگیرید؟ اگرنه، دیگر به خواندن ادامه ندهید. اگر مشتاق و کنجکاوید که بدانید این سازوکار چگونه عمل می‌کند، این کتاب می‌تواند راهنمای شما باشد. تنها کاری که پس از خواندن این کتاب باید انجام دهید این است که موتورتان را راه بیندازید و رهسپار سفر تازه زندگی خود شوید. وقتی پشت فرمان باشید تجربه سواری دیگر مانند قبل نخواهد بود.

اما باید نکته‌ای را به‌خاطر داشته باشید. کارما مکتب نیست. نه بابت تعهد به آن پاداش می‌گیرید و نه به‌خاطر ناباوری به آن نمره منفی. کارما آیین، کتاب مقدس، ایدئولوژی، فلسفه یا اصل نظری نیست. صرفاً واقعیتی است که وجود دارد؛ سازوکاری وجودی است. چه شما آن را تصدیق کنید چه نکنید، چه به آن احترام بگذارید چه بی‌اعتنایی کنید، مانند خورشید کارش را انجام می‌دهد.

کتاب کارما سادگورو pdf برای افرادی که دوست دارند مفهوم کارما و رابطۀ آن با زندگی خود را بدانند مناسب است.

آنچه خواندید...

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کارما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *