33 استراتژی جنگ

قیمت اصلی 70.000 تومان بود.قیمت فعلی 54.000 تومان است.

قوانین مبارزه

نویسنده: رابرت گرین

مترجم: فاطمه باغستانی

تعداد صفحات کتاب: 679 صفحه

حجم فایل: 75.31 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب 33 استراتژی جنگ pdf

دانلود کتاب 33 استراتژی جنگ pdf

کتاب 33 استراتژی جنگ pdf در مسیر زندگی مثل یک راهنماست و از تک تک داستان‌ هایی که آورده و نکاتی که از آنها برداشت کرده، میشود در زندگی واقعی بهره برد.

این اثر ارزشمند، راهنمای بازی اجتماعی ظریف زندگی روزمره است که توسط اصول نظامی در جنگ اطلاع داده می‌شود و شامل مثال‌ها و مباحثی درباره استراتژی‌ های تدافعی و تهاجمی طیف گسترده‌ای از افرادی‌ست که شرایط و و موقعیت‌ های متفاوتی داشته‌اند، از مشاجره‌های خانوادگی تا تجربه‌های تجاری و کاری و مسائل اجتماعی.

رابرت گرین در کتاب 33 استراتژی جنگ pdf به بیان دستورات و راهنمایی‌ های راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می‌داده‌اند پرداخته و آنها را در قالب دستورات عملی ساده‌ای بیان کرده است که می‌تواند راه‌گشای افراد متخلف باشد. در کتاب پیش رو مخاطب با درس‌ هایی که رابرت گرین به صورت استادانه از عمق وقایع تاریخی روایت می‌کند روبرو می‌شود. او با بررسی دستورات تاریخی راهبردی رهبران بزرگ تاریخ، به مخاطب راه‌های از پا درآوردن دشمن در شرایط مختلف را نشان می‌دهد.

این کتاب برای کسانی که در پی به دست آوردن موفقیت و قدرت در تمام حوزه‌های زندگی هستند، از کسب و کار و روابط اجتماعی گرفته تا مسائل شخصی و روزمره، مفید خواهد بود. بر پایی یک جنگ یا رسیدن به صلح، پیامد انتخاب یک استراتژی است. استراتژی مناسب ابزاری کارآمد برای حل مشکلات است. ذهن ما سرآغاز تمام نبردها و استراتژی‌ هاست. ذهنی که به آسانی تحت تاثیر احساسات قرار گیرد، نمی‌تواند به درستی شرایط را ارزیابی کند و قطعاً با انتخاب راهبردهای نادرست هدف و فرصت هایش را به باد می‌دهد.

کتاب 33 استراتژی جنگ pdf ذهن شما را تربیت می‌کند تا با توجه به موقعیت خود و دشمن کارآمدترین استراتژی را پیش گیرید و با کمترین تلفات و خسارت به بزرگ‌ترین پیروزی ها دست بیابید. در این کتاب، دانشی عملی را فراخواهید گرفت و گزینه‌ها و مزایای بسیاری را در اختیار خواهید داشت که با آنها می‌توانید با جنگجویانی که در مقابل‌تان قرار می‌گیرید روبرو شوید.

پیام اصلی نویسنده

رابرت گرین سعی دارد از تک‌تک کسانی که زمان خود را صرف خواندن کتاب 33 استراتژی جنگ pdf می‌کنند، استراتژیست‌ هایی کاردان بسازد. او علت بخش بزرگی از شکست انسان‌ های هم قرن خود را ناآگاهی از استراتژی‌ های رقبا یا دشمنانشان می‌داند. گرین با کند و کاو در ماجراهای واقعی تاریخ به دنبال نشانه‌ هایی می‌گردد تا بهترین راه‌ها را برای کسانی که می‌خواهند به جای یک قربانی، جنگجو باشند پیدا کند.

رابرت گرین می‌گوید: «گاهی باید خود را وادار کنید تا مسیرهای جدید را بپیمایید؛ حتی اگر پرخطر باشند. هر آنچه را در آرامش و امنیت از دست بدهید، بدون تردید در غافل‌گیری و نوگرایی به دست خواهید آورید.»

بخشی از متن کتاب 33 استراتژی جنگ pdf

شاید ایده‌هایی ناب داشته باشید، شاید بتوانید استراتژی‌هایی بی‌نظیر ابداع کنید؛ اما اگر گروهی که آن را رهبری می‌کنید و انتظار دارید برنامه‌های شما را اجرایی کنند، غیرمسئول باشند یا زیاد خلاقیت به خرج ندهند و اعضای آن اهداف و دستور کار خود را در اولویت قرار دهند، ایده‌های شما به هیچ جا نخواهند رسید. شما باید درس جنگ را بیاموزید: این همان ساختار ارتش یعنی زنجیره فرماندهی و روابط بخش‌ها با یکدیگر به عنوان یک کل است که به استراتژی‌های شما نیروی حرکت و اجرا می‌دهد.

هدف نخست و اصلی در جنگ، تزریق سرعت‌ عمل و جنبش در ریزترین ساختار ارتش است. معنای دقیقش این است که مقامی با صلاحیت باید در رأس باشد و از هرگونه تضاد و تردید و دوگانگی در رهبری اجتناب شود، معنای دیگرش این است که به همه سربازان حس هدفی کلی القا شود، هدفی که همه در پی رسیدن به آن باشند و از همه چیز خود برای آن بگذرند، در این صورت است که سربازان به‌جای اینکه مانند آدم‌های مکانیکی رفتار کنند، پاسخ و واکنشی درست به رویدادهای میدان نبرد خواهند داد…

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

کتاب 33 استراتژی جنگ pdf چنانچه از عنوانش پیداست، مهمترین تاکتیک‌ های جنگی را برای مخاطبین خود شرح می‌دهد. این تاکتیک‌ها اگرچه غالباً برگرفته از اصول نظامی یا سیاسی‌اند، اما به هیچ‌ وجه محدود به این حیطه‌ها نیستند و در تمام حوزه‌ های زندگی، اعم از حوزه‌ های شخصی، خانوادگی، کاری، سیاسی و … کاربرد دارند.

خلاصه که تفاوتی ندارد در چه جایگاهی هستید و از چه موقعیتی برخوردارید؛ در هر صورت واجب است که هرچه زودتر خود را به سلاحی کارآمد برای جنگ‌هایی که در پیش دارید مجهز کنید. آموزه‌ های کتاب 33 استراتژی جنگ pdf همان سلاح‌ کارآمدند!

جملات برگزیده کتاب

  • آن کس که با من نیست، علیه من است.
  • یک ژنرال بد بهتر از دو ژنرال خوب است.
  • دیوانگی در افراد استثناست؛ اما در گروه‌ها اصل است.
  • این قانون است که رهبران هرچه هستند، زیردستان نیز همان خواهند شد.
  • هرگز به این خیال متکی نشوید که دشمنی وجود نخواهد داشت، بلکه خود را برای او آماده کنید.
  • بخش بزرگی از شهامت همان شجاعتی است که پیش‌تر برای انجام دادن همان کار به خرج داده‌ایم.

نقد کتاب 33 استراتژی جنگ pdf

کتاب 33 استراتژی جنگ pdf به وفور با نمونه هایی از تاریخ نشان داده شده است، از جمله حماقت و نبوغ همه: از ناپلئون گرفته تا مارگارت تاچر، شاکا زولو به لرد نلسون، هانیبال تا اولیس اس گرانت، و همچنین مغول های فیلم، شمشیربازان سامورایی و دیپلمات ها که هر یک از آنها به شما در پیروزی در جنگ های زندگی کمک می کند.

استراتژی های تهاجمی را (که شما را برای حفظ ابتکار عمل و مذاکره از موضع قدرت آماده می کند، یا استراتژی های دفاعی طراحی شده در پاسخ به موقعیت های خطرناک و جلوگیری از جنگ های غیرقابل توصیف را) یاد می گیرید. رزمندگان بزرگ جبهه های نبرد و اتاقهای ترسیم به طور یکسان نشان دهنده احتیاط، چابکی، تعادل و آرامش و درک دقیق این هستند که منطقی، مدبر و شهودی و همیشه شهودی، غیرمعتبر و احمق را شکست می دهد.

کتاب 33 استراتژی جنگ pdf تمام مهمات روانشناختی مورد نیاز شما را برای غلبه بر الگوهای شکست و برای دستیابی به پیروزی فراهم می کند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1388 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “33 استراتژی جنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *