افزایش هوش مالی شاهراه ثروت

قیمت اصلی 82.000 تومان بود.قیمت فعلی 41.000 تومان است.

پولتان را هوشمندانه مدیریت کنید

نویسنده:

مترجم: ناهید سپهرپور

تعداد صفحات کتاب: 350 صفحه

حجم فایل: 33.19 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت pdf

دانلود کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت pdf

کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت به قلم رابرت کیوساکی، یکی از بهترین کتاب ها در زمینه مدیریت کسب و کار می باشد.

در پشت جلد کتاب نوشته شده: هر آموزشی دارای ارزش است  و می تواند مفید باشد، مشروط بر این که افراد استعدادهای خدادادی خود را کشف و توسعه دهند. آموزش، نقشی حیاتی در سعادت اقتصادی کشور دارد، اگر قرار باشد مردم به ظرفیت کامل خود پی ببرند، آموزش امری حیاتی است، و قطعاً چنان چه قرار باشد افراد مسؤولیت شرایط خودشان را به عهده بگیرند و در مهلکه ی اقتصادی، رشد کنند، آموزش امری واجب است.

در این کتاب نه پولدار شدن سریع آموزش داده می شود و نه فرمول جادویی. در کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت به شما گفته می شود که چگونه از طریق هوشمندتر شدن، ثروتمند شوید. در این کتاب، پنج هوش مالی اصلی که برای ثروتمندتر شدن به آنها نیاز دارید، برایتان شرح داده می شوند. لذا  می توانید فارغ از اینکه در کدام بازارهای اقتصادی، سهام یا املاک فعالیت می کنید، با بهره گیری از مطالب این کتاب به موفقیت مالی بیشتر و در نتیجه به ثروت بیشتری دست پیدا کنید.

بسیاری از مردم بر این باورند که برای پول درآوردن به پول نیاز دارند. این باور حقیقت ندارد. همیشه به خاطر داشته باشید که اگر شما می توانید پول خود را طی سرمایه گذاری در طلا از دست بدهید، پس ممکن است پول خود را در هر حوزه دیگری از دست بدهید، در نهایت، این طلا، سهام، ملک، سخت کوشی یا پول نیست که شما را ثروتمند می کند. بلکه دانش شما درباره طلا، سهام، املاک، سخت کوشی و پول است که شما را به ثروت می رساند. در واقع، این هوش مالی شماست که ثروت را برایتان به ارمغان می آورد.

در کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت به مطالب عمیقی درباره پس انداز پرداخته شده است. پس باید پس انداز را سرمایه گذاری کرد. کسی که در این قسمت باهوش تر است اولا بهتر سرمایه گذاری میکند با بازدهی بیشتر ثانیا سرمایه گذاری اش ریسک کمتری دارد. قبل از دویدن باید راه رفتن آموخت. یعنی مقدمات مهم هستند و باید به آنها پرداخت. مقدمه ثروتمند شدن کسب اطلاعات مالی ست.

باید آگاه باشید که مشکلات مالی وقتی حل نشوند بدتر و بزرگتر میشوند. تا وقتی مشکلات مالی خودتان را حل نکنید روز به روز فقیر تر میشوید. حل کردن مشکلات مالی شما را باهوش تر میکند. فقط با حل مشکلات ساده تر توانایی حل مشکلات پیچیده تر را پیدا میکنید. هر هدفی یک فرآیند دارد. ثروتمند شدن هم همینطور. نمیشود ثروتمند شدن را بخواهید ولی فرایند آن را نخواهید.

نقد کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت pdf

فرایند شما را ثروتمند میکند نه پول. وارثان ثروت های بزرگ یا برنده گان قرعه کشی های بزرگ به این دلیل ثروتشان را از دست میدهند که است که پول را دریافت کرده اند ولی فرایند را طی نکرده اند. کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت یکی از آثار نویسنده‌ی بزرگ آمریکایی- ژاپنی، رابرت کیوساکی است. این نویسنده که شهرت و اعتبار زیادی در تمام دنیا به دست آورده، در این کتاب نشان می‌دهد که چطور می‌توانید پولتان را هوشمندانه مدیریت کنید تا به ثروت و رفاه برسید.

او در این کتاب به دنبال نشان دادن راه‌ های ثروتمند شدن نیست؛ بلکه می‌خواهد روش‌های افزایش و نگهداری از ثروت را نشان دهد. این اثر یکی از آثار برجسته در زمینه‌ی امور مالی و اقتصادی است، تا جایی که «دونالد ترامپ» شخصا مقدمه‌ای در ابتدای آن نوشته است. رابرت کیوساکی کسی است که امکانات آموزش مالی را برای کسانی که می‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند و به امنیت مالی برسند نوشته است.

همین که کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت را دست گرفته‌اید نشان می‌دهد که در مسیری درست برای بهسازی خود و کشورتان قدم برداشته‌اید. او که با داشتن پدری ثروتمند، از همان کودکی هوش مالی و اقتصادی را آموزش دیده، درباره‌‌ی اهمیت هوش مالی در جامعه می‌گوید: «این آموزش مالی است که مردم را قادر می‌سازد اطلاعات مالی را تجزیه و تحلیل و به دانش مالی تبدیل کنند. اغلب مردم فاقد آموزش مالی مورد نیاز برای به عهده گرفتن مسئولیت زندگی‌شان هستند».

یکی از نخستین گام‌ها برای ثروتمندتر شدن از طریق مدیریت هوشمندانه‌تر پول‌تان، بهره‌گیری از فرصت‌هایی است که پیش روی‌تان قرار می‌گیرند. اگر به دنبال فرصتی شگفت‌انگیز هستید، کتاب حاضر را بخوانید و به آن توجه کنید. به این ترتیب می‌توانید در مسیر درست استقلال مالی و موفقیتی پایدار قرار بگیرید. این کتاب به شما نمی‌گوید چه کنید. درباره‌ی توصیه‌ی مالی نیست. حتی درباره‌ی این هم نیست که شما به لحاظ مالی باهوش‌تر شوید تا بتوانید اطلاعات مالی خود را تجزیه و تحلیل کنید.

چیزی که در کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت pdf می‌خوانید خیلی ساده‌تر است: با هوشمندتر شدن، ثروتمندتر می‌شوید. درواقع این کتاب به افزایش هوش مالی شما کمک می‌کند و به جای این که به شما چند ماهی بدهد، کمک می‌کند به یک ماهی‌گیر حرفه‌ای تبدیل شوید.

در کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت پنج هوش مالی اصلی که برای ثروتمندتر شدن به آن‌ها نیاز دارید، برای‌تان شرح داده می‌شود؛ فارغ از این که در کدام بازارهای اقتصادی، سهام یا املاک فعالیت می‌کنید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1378 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “افزایش هوش مالی شاهراه ثروت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *