می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید

قیمت اصلی 44.000 تومان بود.قیمت فعلی 34.000 تومان است.

راهنمای 3 مرحله‌‍ای برای ثروت

نویسنده: رابرت کیوساکی، شارون ال لچر

مترجم: منصور بیگدلی

حجم فایل: 14 مگابایت

تعداد صفحات کتاب: 463 صفحه

می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید

دانلود کتاب می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید pdf

کتاب می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید با عنوان فرعی «راهنمای 3 مرحله‌‍ای برای ثروت» اثری مشترک از رابرت کیوساکی و شارون ال لچر است.

خلاصه کتاب

کتاب می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید، یکی از جامع‌ترین کتاب‌های رابرت کیوساکی است، میلیونری که بیشتر افراد علاقمند به حوزه ثروت با او آشنا هستند. همانطور که از نام آن پیداست در این کتاب از ابتدا تا انتها نکاتی که برای پولدار شدن نیاز دارید را خواهید آموخت.

راه‌های زیادی برای ثروتمند شدن وجود دارد اما اگر می‌خواهید به ثروتی پایدار دست‌ یابید باید با اصول ابتدایی اقتصاد و در پی آن با نکاتی برای راه‌اندازی کسب و کار آشنا شوید که در این کتاب تمامی آنها مرحله به مرحله تشریح شده‌اند.

اگر تصمیم گرفته‌اید الفبای پولدار شدن را بیاموزید و زندگی خود را تغییر دهید، کتاب می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید بیشتر پرسش های شما را پاسخ گفته و راهنمای شما در مسیرتان خواهد بود. اینها 10 درس از رابرت کیوساکی برای داشتن استقلال مالی هستند:

  • تمام مسولیت را بپذیرید
  • بر روی مخارجتان نظارت کنید
  • داشتن یک بودجه ضروری است
  • اول به خودتان پول بدهید
  • هیچوقت هیچ بدهی نداشته باشید
  • وجوه‌ اضطراری کنار بگذارید
  • همیشه درحال یادگیری باشید
  • اهداف شفاف و مختصر داشته باشید
  • بازاریابی شبکه ای
  • زندگیتان را آسان کنید

بخشی از متن

در کتاب می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید می‌خوانیم: در بخش ۱ و ۲ فرایند انتخاب پولدار بودن را آغاز کردید. یاد گرفتید طرز تفکر خود را تغییر داده و ذهن خود را بزرگتر کنید، مسیر جدید و هیجان انگیزی را به سمت موفقیت باز کنید. همچنین اصول سواد مالی را آموختید. دانش اعتماد می‌سازد و اکنون شما به هردوی آنها مجهز شده اید. اینجا در بخش سوم آنچه برای ساختن زندگی جدید خود آموخته اید را بکار خواهید گرفت.

و همان کارهایی را انجام خواهید داد که پولدارها انجام می‌دهند. آنچه در ادامه می‌آید برنامه‌ای گام به گام است که برای کمک به آزاد کردن شما طراحی شده است. با ارزیابی کلی، پرکردن صورت وضعیت مالی خود آغاز می‌کنید تا ببینید کجا هستید. پس از تکمیل این بررسی کلی، اهداف جدید و هیجان انگیزی برای خود تعیین کرده و تلاش می‌کنید از بدهی رها شده و هزینه‌ها را کم کنید.

وقتی که کنترل گردش نقدی خود را در دست گرفتید، آماده استفاده از ذهن و پول خود برای سرمایه گذاری در آینده خواهید بود. هرکاری که تصمیم به انجامش می‌گیرید – تبدیل شدن به یک سرمایه گذار دانا و زرنگ، راه اندازی کسب و کار خودتان یا استفاده از کسب و کارهایی که دارید، بعنوان وسیله سرمایه گذاری پایانی – وقتی این کتاب را کامل کنید، چرخه دورانی زندگی را پشت سر گذاشته یا دست کم آماده می‌شوید گام بزرگی در جهت آزادی بردارید.

همین طور که در طول این صفحات کار می‌کنید شاید لازم باشد به درس‌های قبلی بازگردید و نگاهی بیاندازید. از مواردی که ارتباط خاصی با موقعیت شما دارند نکته برداری کنید، آنها را پررنگ کنید، با سرعت خودتان حرکت کنید و مهمتر از همه اینکه تسلیم نشوید. هرگاه ترس یا شک مسیر شما را بست، دور این موانع خط کشیده و ادامه دهید. (ص216 کتاب می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید)

متوجه خواهید شد با هر گامی که بر می‌دارید اعتماد شما همراه با دارایی‌های شما رشد می‌کند. به یاد داشته باشید پاداش شما فقط آزادی نیست که پول برای شما می‌خرد، بلکه اعتمادی است که در خود می‌یابید؛ زیرا آنها دقیقا یکی و مثل هم هستند. شما تصمیم گرفته اید به دنبال آزادی مالی باشید. آموزش مالی را آغاز کرده اید که در مسیر به شما کمک می‌کند.

اکنون می‌خواهیم طرح مالی شما را بسازیم. اگر افراد می‌دانستند صورت وضعیت مالی چگونه کار می‌کند پول خود را بیشتر کنترل می‌کردند. حالا احتمالا می‌پرسید «از کجا باید آغاز کنم؟» طبیعتا مشتاق هستید آنچه در فصل ۲ آموخته اید را به عمل درآورید. همچنین ممکن است کمی ترسیده باشید. این را بدانید شما تنها نیستید.

هر کسی که جرات کرده رویای آزادی مالی داشته باشد و سپس گام هایی به سمت بدست آوردن آن برداشته در ابتدا همین حس را داشته است. شجاعت خود را از دست ندهید. اگر پولدارها می‌توانند این کار را انجام دهند، پس با عزم و طرح درست شما هم می‌توانید. برای رسیدن به اهداف مالی، نخستین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید کجا هستید. (ص217 کتاب می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید)

زیرا اگر ندانید کجا هستید نمی‌توانید انتظار داشته باشید به جایی که می‌خواهید برسید. دانستن اینکه کجا هستید به معنای فهرست کردن موقعیت مالی شما؛ پرکردن صورت وضعیت مالی و نگاهی دقیق به نتایج انداختن است. شاید این کار مشکل و حتی کمی ترسناک بنظر برسد، اما کار ساده‌ای است. اگر ذهن خود را آماده انجام این کار کرده باشید شگفت زده می‌شوید از اینکه چه چیزهایی می‌توانید در مورد خودتان بیاموزید.

نقد کتاب می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید pdf

در کتاب می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید به زبان ساده با اصول اولیه اقتصاد و فرآیندهای انتخاب و راه‌ اندازی کسب و کار آشنا می ‌شوید. اگر می‌خواهید اصول و پایه اقتصاد و ثروت شخصی را بیاموزید، بدون شک یکی از بهترین کتاب‌ هایی را در دست دارید که می‌ تواند با جزئیات این موارد را به شما بیاموزد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1648 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “می توانید پولدار بودن را انتخاب کنید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *