بیش یادگیری

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 49.000 تومان بود.قیمت فعلی 29.000 تومان است.

مهارت های سخت را یاد بگیرید

نویسنده: اسکات یانگ

مترجم: مریم شبیری

تعداد صفحات کتاب: 434 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب بیش یادگیری pdf

دانلود کتاب بیش یادگیری pdf

اسکات یانگ در کتاب بیش یادگیری pdf درس‌های مهمی می‌دهد و برای افراد علاقه‌مند به حوزه توسعه فردی مناسب است.

برای یادگرفتن یک زبان خارجی به آموزشگاه‌ها مراجعه کرده‌اید؟ مدرک دانشگاهی دارید؟ چقدر تابه حال این مراکز آموزشی توانسته‌اند نیازهای آموزشی‌تان را برآورده کنند؟ اگر برای یاد گرفتن هر چیزی اعتقاد دارید که باید تحصیلات آکادمیک را سپری کنید و بهترین آموزش‌ها تنها در مراکز معتبر آموزشی ارائه می‌شوند؛ خواندن این کتاب را توصیه می‌کنیم.

کتاب بیش یادگیری pdf با ارائه مثال‌هایی از زندگی آدم‌هایی که توانسته‌اند بدون طی کردن مسیر پیش‌فرض آموزشی به موفقیت‌های دلخواه‌شان برسند، می‌تواند طرز فکر شما را نسبت به روش‌های یادگیری تغییر بدهد.

در غیر این‌ صورت اگر شما کسی هستید که برای چالش‌های پیش روی زندگی، خودش آستین بالا می‌زند و با کسب مهارت‌ها از منابع گوناگون اقدام به حل مشکلاتش می‌کند،‌ بسیاری از مطالب کتاب می‌تواند برایتان بدیهی باشد. بااین‌حال هنوز هم اطلاعات جالبی در کتاب گردآوری شده که خواندنش خالی از لطف نیست.

خلاصه کتاب

شاید شما هم در زندگی، حسرت آموختن مهارت‌هایی را دارید که هیچ‌ وقت فرصت یادگیری‌شان را پیدا نکرده‌اید. کتاب بیش یادگیری pdf به قلم اسکات یانگ، کتابی فوr العاده است که با معرفی چند تکنیک عملی، به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های دل‌خواه خود را در مدت زمانی کوتاه یاد بگیرید.

یادگیری یک مسئله پیچیده است که باید آن را درک کرد. با مطالعه این کتاب می‌توانید مهارت‌های پیچیده را به شکلی موثر و در زمانی کوتاه یاد بگیرید و به کسب‌ و کار خود سرعت ببخشید. کتاب بیش یادگیری pdf که توانست عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار وال استریت ژورنال را از آن خود کند، یک کتاب عالی برای پرورش استعدادها و یادگیری مهارت‌های جدید است.

با این کتاب می‌توانید سخت‌ترین مهارت‌ها را به کمک روش‌هایی موثر یاد بگیرید، بیشتر تمرکز کنید و زندگی موفق‌تری داشته باشید. در این کتاب، ۹ اصل اساسی برای درک مهارت‌های پیچیده و یادگیری آن‌ها ارائه شده است. شما می‌توانید این ۹ اصل را برای یادگیری هر مهارتی که دوست دارید استفاده کنید. نویسنده این کتاب را با لحنی صمیمی نوشته تا همه بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

خودآموزی یک امر مهم در دنیای امروز است که شما را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد و کمک می‌کند تا در جنبه‌های مختلف زندگی‌تان، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشید. با پرورش استعدادها و یادگیری مهارت‌های جدید، مزایای رقابتی شما افزایش پیدا می‌کند و در حوزه خودتان، به فردی بی‌رقیب تبدیل می‌شوید. بهتر است قبل از اقدام به یادگیری یک مهارت جدید، درباره فرآیند یادگیری بدانید.

کتاب بیش یادگیری pdf به خوبی این فرآیند را تشریح کرده و در اختیار شما قرار داده است. مطالعه این اثر، بندهای فکری شما را پاره می‌کند و انگیزه یادگیری را افزایش می‌دهد؛ به این شکل می‌توانید از شر ناکامی‌های خود خلاص شوید و سخت‌ترین مهارت‌ها را با روشی موثر یاد بگیرید. این اثر برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و خیلی زود توانست به یکی از کتاب‌های محبوب ژانر انگیزشی و موفقیت تبدیل شود.

بخشی از متن کتاب

در کتاب بیش یادگیری pdf می‌خوانیم: از میان همهٔ نقش‌هایی که بنجامین فرانکلین در تمام زندگی‌اش به عهده داشت -از جمله کارآفرین، مخترع، دانشمند، دیپلمات و یکی از پدران بنیان‌گذار ایالات‌متحده- نویسندگی اولین و بهترین نقشش بود. اولین موفقیتش را در نویسندگی کسب کرد. وقتی بوستون را به قصد فرار از سال‌های آخری که به عنوان کارگر قراردادی در چاپ‌خانهٔ برادرش کار می‌کرد ترک کرد، به فیلادلفیا رفت.

در آنجا، غریب و بی‌پول بود و قبل از این‌که بتواند شرکت خودش را راه بیندازد. در یک چاپ‌خانهٔ دیگر مشغول به کار شد. کتابش با عنوان سال‌نامهٔ (آلماناک) ریچارد فقیر۱۲۳، پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی بود و او را قادر ساخت که در سن ۴۲ سالگی بازنشسته شود. هرچند، نوشته‌هایش در همین دوران زندگی (بازنشستگی) تأثیرات چشمگیری بر دنیا داشت.

به عنوان یک دانشمند در ریاضی مهارت چندانی نداشت و بیشتر به دستاوردهای کاربردی علاقه داشت تا نظریه‌های عظیم همگانی. بااین‌حال، هامفری دیوی، شیمی‌دان انگلیسی، با اشاره به این‌که سبک نوشتار وی «هم برای یک فرد کم‌سواد و مبتدی مناسب است هم برای یک فیلسوف»، افزود: «او در متونش به شکلی جذاب و شفاف به جزئیات پرداخته است. قدرت نوشتار و دستاوردهای کاربردی او باعث شهرت بین‌المللی‌اش شد.»

در سیاست هم دوباره استعداد نویسندگی‌اش به او کمک کرد تا بر متفقین پیروز شود و دشمنان احتمالی‌اش را متقاعد کند. او قبل از انقلاب امریکایی مقاله‌ای نوشت از زبان شاه فردریک دوم پروس، با عنوان «فرمانی از پادشاه پروس». در این مقاله روابط انگلیس و امریکا را موردانتقاد قرار داد و با توجه به این‌که ساکنین اولیهٔ جزایر بریتانیا اصالتاً ژرمن بودند پیشنهاد داد که شاه پروس باید «درآمد مستعمره‌های مذکور در بریتانیا» را افزایش دهد.

مهارت او در نویسندگی باعث شد که بعدها بیانیه‌های اعلام استقلال را هم بنویسد، و در آن سخنرانیِ توماس جفرسون را هم، که حالا با این جمله مشهور است «ما حقایقی می‌گوییم که نیازی به اثبات ندارند»، ویرایش کرد.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

مطالعه کتاب بیش یادگیری pdf راهی است برای رهایی از ناکامی‌های ذهنی و کنار گذاشتن محدودیت‌هایی که برای خود ساخته‌اید. ممکن است همیشه در حسرت یادگیری پیانو بوده باشید یا همیشه دل‌تان می‌خواسته نقاشی بکشید، اما هیچ‌وقت به سراغ یادگیری نرفته‌اید.

این کتاب به شما کمک می‌کند با تکنیک‌های یادگیری موثر آشنا شوید و مهارت‌هایی را یاد بگیرید که آرزوی‌شان را داشته‌اید. با استفاده از راهنمایی‌های این کتاب، شما می‌توانید این مهارت‌ها را با سرعت بالا و به شکلی موثر یاد بگیرید.

نقد کتاب بیش یادگیری pdf

نویسنده کتاب بیش یادگیری pdf به این موضوع مهم می‌پردازد که چگونه می‌توانیم مهارت‌‌های دشوار را در زمانی کوتاه و به شیوه‌ای موثر بیاموزیم. یانگ توضیحاتی عملی برای مهارت بیش‌یادگیری و نحوه‌ی استفاده از آن ارائه می‌دهد و این اثر یک منبع استثنائی برای همه‌ی کسانی‌ست که علاقه‌ دارند کارکرد یادگیری را درک کنند. نویسنده در سرتاسر کتاب از داستان‌های مختلفی برای نشان دادن اهمیت و کاربرد اصول بیش‌یادگیری استفاده می‌کند.

کتاب بیش یادگیری pdf یک جزوه‌ی درسی یا کتاب آموزشی خشک و خسته‌کننده نیست، بلکه کتابی پرجزئیات و پر از تجربه‌های متنوع است. همان‌طور که روش بیش‌یادگیری با وجود سختی، هیجان‌انگیز و جذاب است. روش بیش‌یادگیری یک هدف مشخص دارد؛ یادگیری خودپایه‌ی یک مهارت به‌طور موثر در زمانی کوتاه.

یانگ بیش‌یادگیری را به‌صورت فرمول‌هایی مشخص و محدود مطرح نکرده است، بلکه اصولی را توضیح داده است که هر فرد با سطح متوسطی از بهره‌ی هوشی و با توجه به خصوصیات فردی و اشتغالات کاری بتواند آن‌ها را به‌کار گیرد. بیشترین تاکید و تلاش یانگ برای کاربردی بودن مطالب کتابش بوده است. ابزار او برای تحقق این هدف، مشاهده و مطالعه‌ی دقیق پروژه‌های بیش‌یادگیری در کنار تجربه‌های شخصی است. 

در پایان خواندن کتاب بیش یادگیری pdf را به کسانی که به‌دنبال روشی موثر و خودمحور برای یادگیری هستند پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1491 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

1 دیدگاه برای بیش یادگیری

  1. ramozz (خریدار محصول)

    نویسنده کتاب فردی است که توانسته دوره 4 ساله لیسانس دانشگاه MIT در رشته کامپیوتر را در طی یکسال تمام کند
    داخل کتاب خودش در این مورد توضیح داده.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *