روانشناسی تاریک

قیمت اصلی 38.000 تومان بود.قیمت فعلی 25.000 تومان است.

اقداماتی برای دستکاری و کنترل ذهن در جهت دستیابی به هدف!

نویسنده: زاک آدامز

مترجمان: رضوانه نمازی يوسفی، حسنی کریمی و محبوبه زنگنه قشلاقی

تعداد صفحات کتاب: 115 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

دانلود کتاب روانشناسی تاریک pdf

اگه هدفتان این است که قربانی نباشید و چوب سادگی‌تان را نخورید، کتاب روانشناسی تاریک انتخاب خوبی برای شماست.

تاریکی مدنظر در روانشناسی تاریک از تاکتیک‌های تقریبا شیطانی یا شرورانه ای ناشی می شود که مردم از آنها برای دستکاری روانی شخص یا موقعیتی خاص برای رسیدن به خواسته خود استفاده می کنند. این یک تاکتیک بسیار خودخواهانه است که از آن به نفع خود استفاده می کند، اما خودخواهی یک ویژگی بسیار رایج انسانی است.

آیا لایه‌های پنهان روانشناسی را می‌شناسید؟ کتاب روانشناسی تاریک نوشته مایکل پیس نحوه‌ی تشخیص بازی‌های روانی و دستکاری‌های عاطفی را می‌آموزد. در این کتاب با ترفندهای شست‌وشوی مغزی و فریب و پنهان‌کاری و … آشنا می‌شوید تا زین پس بتوانید از خود و عزیزانتان دربرابر افراد سواستفاده‌گر محافظت کنید.

خلاصه کتاب

اگه به روانشناسی و علم شناخت شخصیت انسان‌ها علاقه مند هستید، حتما این کتاب را توصیه می‌کنیم. کتاب روانشناسی تاریک pdf درباره‌ی جنبه‌ی منفی روانشناسی صحبت می‌کند و شیوه‌های کلاهبرداران، فرقه‌های مذهبی و تروریستی را توضیح می‌دهد. قدرت درک، تجسم و اصلاح نحوه نگرش ما و دیگران به جهان با ایجاد تغییرات جزئی در طرز تفکر یا ادراک ما تنها تعدادی از توانایی های باورنکردنی است که مغز انسان دارد.

با توجه به بسیاری از جنبه های مثبت زندگی که توسط ذهن انسان تقویت می شود، و همچنین اختراعات متعددی که در نتیجه ذهن انسان به وجود آمده است، بسیاری از مردم در بررسی جنبه های تاریک افکار، احساسات و رفتار انسان تردید دارند. این کتاب از جهت کمک به نجات انسان با استفاده از تئوری پیشرفت معکوس و نهایتا برنده شدن بسیار ارزشمند است.

روانشناسی تاریک یکی از قدرتمندترین نیروها در جهان امروز است. این توسط قدرتمندترین اینفلوئنسرهایی که جهان تاکنون شناخته است استفاده می شود. کسانی که از آن بی اطلاع هستند، خطر استفاده از آن را علیه خود دارند. این خطر را نکنید! نویسنده مایکل پیس در کتاب خود، تقطیر پیشرفته ای از برخی از قوی ترین اصول در دنیای روانشناسی تاریک ارائه می دهد.

این کتاب شامل مطالعات موردی و نمایه های مفید در مورد انواع افرادی است که از این “جادوی سیاه” در زندگی روزمره خود استفاده می کنند. همچنین به شما نشان می دهد که اگر بخواهید چگونه می توانید اصول روانشناسی تاریک را به کار ببرید. هشدار! کتاب برای افراد ضعیف نیست. وقتی پرده دنیای روانشناسی تاریک را برداشتی، دیگر راه برگشتی وجود ندارد. شما درکی از ماهیت انسان خواهید داشت که کمتر کسی تا به حال به آن دست یافته است. قدرت زیاد مسئولیت زیاد هم می آورد.

بخشی از متن کتاب

بسیاری از مردم معتقدند که تفاوتی بین دروغ و فریب وجود ندارد. این درست نیست. دروغ نوعی فریب است، اما به‌ هیچ‌ وجه تنها چیزی نیست که بتواند باعث اغفال یک فرد شود. بهتر است به‌جای در نظر گرفتن فریب به‌عنوان «دروغ»، آن را امری «گمراه‌ کننده» در نظر بگیریم. بدانید که هر عمل یا کلمه‌ای که بتواند کسی را به چیز دیگری غیر از حقیقت هدایت کند دقیقاً فریب نامیده می‌شود.

بنابراین، برخی از مظاهر متداول فریب چیست؟ دروغ گفتن، ایجاد ابهام، پنهان کردن حقیقت یا تلاش برای اثبات چیزی نادرست. این‌ها همه در اشکال مختلف از مصادیق فریب هستند. احتمالاً احساس می‌کنید که بعضی از این کارها را در مقاطعی خودتان انجام داده‌اید. آیا این بدان معناست که همۀ اعمال گمراه‌کننده نمونه‌هایی از روان‌شناسی تاریک است؟ اصلاً. همه تا حدودی دیگران را فریب می‌دهند.

مردم ممکن است با نشان دادن رفتاری مانند مهربانی، خجالت یا احساس عدم‌کفایت، باعث فریب دیگران شوند. مطالعات نشان داده است که بسیاری از افراد، حتی اکثر مردان، در وب‌سایت‌های همسریابی دربارۀ قد خود دروغ می‌گویند. این دلیل نمی‌شود که آن‌ها را یک سوءاستفاده‌گرِ آشنا با روان‌شناسی تاریک نامید!

مردم حتی در مورد طیف وسیعی از مسائل از جمله سلامتی، جاه‌طلبی و خوشبختی، خود را فریب می‌دهند. اگر چنین نمونه‌های منظم و روزمره‌ای از فریب، معادل فریب تاریک نیست، پس چه چیزی معادل آن است؟

نقد کتاب روانشناسی تاریک pdf

روانشناسی تاریک ، همانطور که می توان با نگاه کردن به نام آن تصور کرد، شامل اقداماتی برای دستکاری و کنترل ذهن در جهت دستیابی به هدفی از یک شخص یا موقعیت، به نفع فرد کنترل کننده است. همه ما به سمت تاریکی متمایل هستیم. این یک وضعیت انسانی است؛ با این حال این همان چیزی است که اغلب اشتباه درک می شود.

روانشناسی تاریک  انواع شیوه های دستکارانه و شرورانه را در بر می گیرد. ممکن است تا حدودی غیرواقعی یا فانتزی به نظر برسد اما هیچ جادوگر و غولی درگیراین نوع فریب و نیرنگ نیست. همانطور که می دانیم روانشناسی بر اساس مطالعه افکار، اعمال، ارتباطات و رفتارهای ما است. کتابی عمیق و عالی است و خواندش را به علاقه مندان روانشناسی پیشنهاد میکنیم.

آگاهی از علم روانشناسی و ریزه‌کاری‌های آن در بسیاری از موارد می‌تواند قدرت فوق العاده‌ای را برای یک شخص در ارتباط با دیگران ایجاد کند. از آنجا که این علم بر ساختارهای ذهنی انسان و نحوه‌ی عملکرد او بنا شده است، بنابراین می‌توان آن را پایه و اساسی برای همه چیز، به‌ویژه ارتباطات انسانی به‌شمار آورد. کسب دانش روانشناسی و آگاهی از پیچ‌وخم‌های آن، مانند دستیابی به پیچیده‌ترین اسرار بشری است و همین ویژگی، آن را تبدیل به دانشی دشوار کرده است.

کتاب روانشناسی تاریک pdf اثر خواندنی مایکل پیس، لایه‌های پنهان این علم را بررسی می‌کند و به مسائلی عمیق‌تر می‌پردازد.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1486 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روانشناسی تاریک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *