زندگینامه یک یوگی

29.000 تومان60.000 تومان

سرگذشت یک یوگی

نویسنده: پاراما هانزا یوگاناندا

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب زندگینامه یک یوگی pdf

دانلود کتاب زندگینامه یک یوگی pdf

کتاب زندگینامه یک یوگی pdf جستجوی معنوی یوگاناندا را برای روشن ضمیری شرح می دهد.

به علاوه برخوردهایش را با اشخاص معنوی سرشناس همچون: تریزا نیومن، آناندامویی ما، ماهاتما گاندی، برنده جایزه نوبل ادبیات رابیندرانات تاگور، دانشمند گیاهشناس نامی لوتر بوربنک، دانشمند هندی مشهور سر جاگادیش چاندرا بوس و برنده جایزه نوبل فیزیک سر رامان نشان می دهد. یکی از فصل های قابل ذکر این کتاب «قانون معجزات» است، فصلی که توضیح علمی برای شاهکارهای به ظاهر معجره آسا می دهد.

یوگاناندا می نویسد: کلمه غیرممکن در واژگان بشری جایگاه چندانی ندارد. کتاب زندگینامه یک یوگی pdf که در لیست ده کتاب پرفروش معنوی جهان قرار گرفته و به بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده و تا کنون بیش از چندین میلیون نسخه آن در کشورهای مختلف فروخته شده است، روایتی زیبا از یک زندگی استثنایی و گنجینه ای ارزشمند درباره علم باستانب یوگا، مدیتیشن و حکمت معنوی هند باستان است.

معرفی نویسنده

پاراما هانزا یوگاناندا که در هنگام تولد موکوندا لعل گوش امیده می‌شد، یوگی هندی و گورویی بود که در شهر کلکته متولد شد و به بسیاری از غربی‌ها روش کریا یوگا را بوسیله کتابش معرفی کرد. یوگاناندا به شاگردانش لزوم تجربه مستقیمی از حقیقت را چون مخالف اعتقادی کور بود، آموخت. وی می‌گفت که ” اساس حقیقی مذهب اعتقاد نیست، بلکه تجربه شهودی است. شهود قدرت روحی جهت شناخت پروردگار است. دانستن اینکه چه مذهبی واقعاً با حقیقت سازگار است، تنها باید خدا را شناخت.

خلاصه کتاب

داستانی حقیقی و پر محتوا که شما را به دیدار هندوستان پر رمز و راز و گورو های واقعی آن دیار می برد و در عین حال بسیار سرگرم کننده، پر از شوخی های گرم و شخصیت های خارق العاده است که در غالب سرگذشت حقیقی مر جوان هندویی به نام موکوندا لعل گوش روایت می شود. او که بعدها به نظام رهبانیت پیوست و ملقب به سوامی پاراهامسا یوگاناندا شد، از همان کودکی دارای شهود و آگاهی های برتری بود.

که وی را به سوی بسیاری از قدیسان و فرزانگان هندی به امید یافتن استادی روشن ضمیر، به اقصی نقاط هندوستان هدایت کرد. در کتاب زندگینامه یک یوگی pdf موکوندا لعل گوش که همواره سودای گوشه نشینی در کوه های هیمالیا را داشت، سر انجام گورویا استاد معنوی خود را به نام شری یوکتشوار، در انتهای کوچه باریکی در شهر باستانی بنارس یافت یافت و توسط وی به نظام رهبانیت و همچنین علم باستانی کریا یوگا متشرف شد.

آن گاه زمانی که پختگی لازم را یافت، در پی انجام رسالت الهیش که توسط اساتید معنوی هند نیز پیشگویی شده بود (ماها آواتار باباجی و لاهیری ماهاسایا) به آمریکا سفر کرد و علم باستانی کریا یوگا و مراقبه را از این طریق به جهان غرب و کل دنیا معرفی کرد. او مراکزی را تحت عنوان مراکز وصول به حق در اقصی نقاط جهان پایه گذاری کرد و همچنین مدارسی را نیز تحت عنوان جامعه سات سنگ یوگودا برای نوجوانان در هندوستان تاسیس کرد.

که در آن ترکیبی از روش‌های مدرن آموزشی با یوگا، مراقبه، ارتباط با طبیعت و رژیم غذایی سالم دنبال می شد. از این طریق صلح و آرامش و خرد را به جهان هدیه نمود. این کتاب خارق العاده جذاب، تاکنون باعث علاقمندی میلیون ها انسان به معنویت، جهان های فراسو، دریافت حقیقت ذهن و جسم و تشرف به علم باستانی یوگا و مراقبه شده است. اگر انسانی به دنبال پیشرفت در دانش کمال هستید، خواندن کتاب زندگینامه یک یوگی pdf به شما توصیه می‌شود.

نقد کتاب زندگینامه یک یوگی pdf

کتاب زندگینامه یک یوگی pdf روایتی زیبا از یک زندگی استثنایی و مقدمه ای عمیق در علم باستان یوگا و سنت مدیتیشن افتخارآمیز آن است. عمیقا الهام بخش، در عین حال بسیار سرگرم کننده، پر از شوخی های گرم و شخصیت های خارق العاده است.

پاراما هانزا یوگاناندا با صراحت، شیوایی و ذکاوت جذاب، شرح وقایع الهام بخش زندگی خود را می گوید: تجربیات کودکی قابل توجه او، برخوردهایش با بسیاری از مقدسین و حکما در طی جوانی خود در سراسر هند در جست و جوی یک معلم روشنگر، ده سال آموزش دیدم در حیطه ی زناشویی از یک استاد محترم یوگا ، و سی سالی که در آمریکا زندگی و تدریس می کرد.

همچنین جلسات وی با ماهاتما گاندی ، رابیندرانات تاگور ، لوتر بوربانک ، ترگیس نویمان ، کلاله کاتولیک و دیگر شخصیتهای معنوی مشهور شرق و غرب در کتاب زندگینامه یک یوگی pdf ثبت شده است. نویسنده به وضوح قوانین ظریف اما مشخصی را در پس حوادث عادی زندگی روزمره و وقایع خارق العاده ای که معمولا معجزه خوانده می شوند ، توضیح می دهد. داستان جذاب زندگی او زمینه ای برای نگاهی نافذ و فراموش نشدنی به رازهای نهایی وجود انسان فراهم می کند.

کتاب زندگینامه یک یوگی pdf که با عنوان سرگذشت یک یوگی نیز ترجمه شده، از همین صفحه قابل خرید و دانلود می باشد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1005 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زندگینامه یک یوگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *