آیین سخنرانی

قیمت اصلی 82.000 تومان بود.قیمت فعلی 42.000 تومان است.

نویسنده: دیل کارنگی

مترجم: حسین معارف وند

تعداد صفحات کتاب: 267 صفحه

حجم فایل: 25.97 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب آیین سخنرانی pdf

دانلود کتاب آیین سخنرانی pdf

کتاب آیین سخنرانی pdf به شما می‌آموزد که چگونه با افزایش اعتماد به نفس و خودباوری، به گوینده و سخنرانی موفق و حرفه‌ای تبدیل شوید و به جایگاه مورد علاقه خود برسید.

سخنرانی در جمع و تاثیرگذاری بر افراد از جمله مهارت‌هایی است که می‌تواند بر عملکر مدیران و کارمندان یک سازمان تاثیر قابل توجهی داشته باشد و منجر به افزایش فروش محصولات یا ارائه خدمات شود. مطالعه کتاب آیین سخنرانی به همه افرادی که مشتاق سخنرانی در جمع‌های خانوادگی، جلسات کاری، سخنرانی‌ها، صحبت با مشتریان و متقاعد کردن آن‌ها برای خرید هستند، توصیه می‌شود.

کتاب پیش رو می‌کوشد راه‌های تقویت اعتماد به نفس را به روشنی تبیین کند و با ارائه شیوه‌های گوناگون آن را آموزش ‌دهد. به باور دیل کارنگی، آموزش و تمرین رموز موفقیت هستند و به انسان اعتماد به نفسی ابدی می‌بخشند.

فصل های کتاب آیین سخنرانی pdf بدین شرح است: افزایش اعتماد به نفس ، کسب اعتماد به نفس از راه ایجاد آمادگی، سخنرانان مشهور و چگونه سخنرانی خود را آماده کنیم ، تقویت حافظه , عوامل اصلی سخن سخنرانی موفق ، راز سخنرانی موفق ، محل سخنرانی و شخصیت ، سخنان خود را چگونه آغاز کنیم ، سخنان خود را پگونه به پایان برسانیم ، چگونه منظور خود را روشن کنیم ، چگونه مخاطبان خود را به موضوع علاقه بند کنیم ، جگونه نحو بیان خود را بهبود ببخشیم ، سخنرانی مفصل.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

سخنرانی بدون تمرین غیرممکن است، همچنان که بدون تمرین و ممارست نمی‌توان شنا کردن را آموخت. اگر همه کتاب‌های مربوط به فن سخنوری از جمله همین کتاب را بخوانید و مطالب آن را بیاموزید، سخنرانی را نخواهید آموخت.

کتاب آیین سخنرانی pdf، راهنمای ارزشمندی است اما حتما باید مطالب آن را در عمل به کار ببرید. از برنارد شاو طنزنویس مشهور پرسیدند: «سخنرانی با این تسلط و قاطعیت را چگونه آموختی؟» گفت: «همان طور که اسکیت‌ بازی کردن را یاد گرفتم. آنقدر تمرین کردم و خودم را مضحکه دیگران قرار دادم تا به این کار عادت کردم!»

برنارد شاو در جوانی از خجالتی‌ ترین آدم‌ها بوده است. او وقتی برای دیدن کسی می‌رفت، چندین بار در خیابان بالا و پایین می‌رفت تا این که بالاخره درِ خانه را می‌زد. خودش می‌گوید: «کمتر کسی پیدا می‌شود که به اندازه من از ترس خود این همه رنج برده باشد یا احساس شرمندگی کند.»

نقد کتاب آیین سخنرانی pdf

در سال 1926، دیل کارنگی به نگارش اولین اثر خود یعنی کتاب آیین سخنرانی دست زد، کتابی کلاسیک که درباره‌ی نحوه‌ی سخن گفتن در برابر جمع است و تا به امروز، در زمر‌ه‌ی یکی از جامع‌ترین و جهانی‌ترین کتاب‌های درسی و کلاسیک در زمینۀ سخنرانی عمومی و روابط انسانی قرار گرفته است. این کتاب در سالیان اخیر، فروش بسیار زیادی داشته است و به بیش از بیست زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده اما با این وجود، هنوز عده زیادی از علاقه‌مندان به خواندن کتاب به آن دسترسی پیدا نکرده‌اند.

کتاب آیین سخنرانی pdf شامل بسیاری از عقاید و دستورالعمل‌های ارزشمند برای امور روزانه‌ی تمامی انسان‌هاست. در حال حاضر، دوره‌های “آموزش سخنرانی دیل کارنگی” در سراسر جهان شعبه‌های فراوانی دایر کرده است و تا به ‌حال نیز بیش از یک میلیون نفر از این کلاس‌ها فارغ‌التحصیل‌ شده‌اند. این دوره‌ها، به افراد کمک می‌کند تا با کشف استعدادهای پنهانی خود و استفاده از آن‌ها، به زندگی شاد‌تر، دلیرانه‌تر و پرثمرتری دست یابند.

قواعد مورد مطالعه در کتاب آیین سخنرانی pdf و به‌ کار گرفتن آن‌ها، به هر شخصی کمک می‌کند تا ضمن ملاقات با اشخاص یا گروه‌های مختلف، با گشاده‌رویی، آسودگی خیال و به‌ طرز مؤثر و قانع کننده‌ای با آن‌ها سخن بگوید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1121 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیین سخنرانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *