اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

قیمت اصلی 72.000 تومان بود.قیمت فعلی 52.000 تومان است.

(اصول سخنرانی به روش تد ، سخنرانی های تد)

راهنمای رسمی تد در زمینه سخنرانی و صحبت برای جمع

نویسنده: کریس اندرسون

مترجم: مژگان جمالی

تعداد صفحات کتاب: 303 صفحه

حجم فایل: 28.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

دانلود کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

خواندن کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED، به همه کسانی که آماده‌اند تا با ایده‌هایشان در جهان تأثیرات بزرگی بیافرینند، شدیدا پیشنهاد می‌شود.

اثری نوشته ی کریس اندرسون است که اولین بار در سال 2016 انتشار یافت. کریس اندرسون از زمانی که مدیریت TED را در اوایل دهه ی 2000 در دست گرفت، نشان داده که سخنرانی های کوتاهِ خلق شده با دقت و طبق اصول، می توانند کلیدی برای برانگیختن همدلی و هیجان، ترویج دانش، و جلب توجهات بیشتر نسبت به هدفی مشترک باشند. این سخنرانی ها اگر درست به انجام برسند، قادرند تأثیری عمیق از خود بر جای بگذارند و حتی جهان بینی افراد را تغییر دهند.

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED توضیح می دهد که چگونه می توان هنر ارائه ی یک سخنرانی بی نقص را یاد گرفت و به شما کمک می کند تا بهترینِ خودتان را به هنگام سخنرانی ارائه کنید. اما فرمول ثابتی وجود ندارد. هیچ دو سخنرانی ای نباید یکسان باشند. هدف، ارائه ی سخنرانی ای است که فقط و فقط شما می توانید ارائه دهید.

هر کسی که بخواهد در شغل و تجارتش پیشرفت کند، هر کسی که بخواهد بر اعتبار و برند شخصی خود بیافزاید، هر سخنران و مدرسی که بخواهد با اشخاص دیگری از سراسر دنیا ارتباط برقرار کند، هر پدر و مادری که بخواهد با فرزندانش ارتباط موثری داشته باشند و حتی نوجوان و دانشجویی که بخواهد اعتماد به نفس خود را در جمع و زمان ارائه افزایش بدهد، بهتر است یکبار این کتاب را بخواند. همچنین خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در فن سخنوری مهارت پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نقد کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED pdf

کریس اندرسون با سخنرانان بسیار معروف و اثرگذاری کار کرده که حاصل آن کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED ارزشمند شده است که در آن از نحوه ساخت محتوای سخنرانی گرفته تا داشتن بیشترین تأثیر روی صحنه را در اختیار شما قرار می‌دهد. سخنرانی در جمع یک هنر قدیمی است که عمیقا به ذهن مرتبط است. در تمامی فرهنگ‌ها، انسان‌ها با پیشرفت زبان، آموختند تا داستان‌ها، امیدها، آرزوها و رویاهای خویش را با هم به اشتراک بگذارند.

این یک پدیدۀ بسیار قدرتمند است. صفی از ذهن‌های متعدد که پس از لحظاتی به آگاهی مشترکی می‌رسند. به عنوان یک رهبر، یا یک وکیل مدافع، سخنرانی در جمع کلیدی برای باز کردن قفل همدردی، هیجانات پرشور، تبادل دانش و بینش و پرورش یک رویای مشترک است. در حقیقت، زبان گفتار به نیروهای جدیدی مجهز شده است. همه جهان در حکم آتش اردوگاه ماست.

بسیاری از مثال‌های کتاب گزیده‌ای از گفت‌ و گوهای تد است به این دلیل که سخنرانی‌های تد تاک در سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده و مطمئنا حرف بیشتری برای ارائه به دنیای سخنرانی عمومی دارد، اصولی که زیربنای این سخنرانی‌هاست می‌تواند به عنوان ابزاری قدرتمند برای پیشرفت فن سخنرانی به کار بیاید.

هدف این کتاب بسیار گسترده‌تر از توصیف سخنرانی به شیوۀ تد تاک است. هدف حمایت از تمامی اشکال سخنرانی عمومی در پی توضیح، الهام‌بخشیدن، اطلاع‌رسانی یا ترغیب مخاطبان در زمینه‌های کسب و کار و آموزش در عرصۀ عمومی است.

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED خردمندانه ترین اثری است که تا به حال در رابطه با سخنرانی عمومی نوشته شده است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1167 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *