سفر روح

قیمت اصلی 24.000 تومان بود.قیمت فعلی 18.000 تومان است.

سیری در جهان های معنوی

دیدار از طبقات مختلف برزخ با هیپنوتیزم

نویسنده: دکتر مایکل نیوتن

مترجم: دکتر محمود دانایی

تعداد صفحات کتاب: 347 صفحه

حجم فایل: 23.63 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب سفر روح pdf

مطالب کتاب سفر روح نه‌ تنها از لحاظ محتوا، بلکه به جهت روش گردآوری اطلاعات درباره‌ی عوالم پس از مرگ بسیار جالب، آموزنده و در عین حال جذاب و پرکشش است.

از همه مهم‌تر، این اولین کتابی است که با دسترسی به حافظه‌ی پنهانی و ضمیر ابرآگاه افراد متعددی، در مورد وضعیت روح پس از مرگ جسم و جزئیات برزخ نگاشته شده‌ است. کتاب سفر روح حاصل تحقیقات مایکل نیوتن در طی چهل سال درمان و بررسی صدها مورد خاص است. او که مرکز توجه خود را به حالات گوناگون روان و روح معطوف کرده، به مواردی از حالات روح و عالم برزح و کیفیات گوناگون آن دست یافته که بسیار تفکر برانگیز است.

دکتر نیوتون در این کتاب و کتاب سرنوشت ارواح حالات و تجربیات گوناگون بیماران خود را دسته ‌بندی کرده و با بیانی ساده، یافته‌های آنان را در دسترس علاقمندان قرار داده است.

نقد کتاب سفر روح pdf

کتاب سفر روح سیری در جهان‌های معنوی، دیدار از طبقات مختلف برزخ با هیپنوتیزم، حاصل چهل سال تحقیقات و درمان دکتر روان‌شناس، مایکل نیوتون است. او در این تحقیقات بیشتر توجه خود را به حالات گوناگون روان و روح معطوف کرده، به مواردی از حالات روح و عالم برزخ و کیفیات گوناگون آن دست یافته است که جای تعمق دارد.

در کتاب سفر روح هم چنین اشاره می‌شود که هر فرد بسته به تعالی روح خود، تجربه‌ی منحصر به فردی از عالم برزخ دارد و هر چه این تعالی و رشد روحی بیشتر باشد، حس غریب آرامش او در آن عالم هم بیشتر است. در کل این کتاب می‌تواند دید تازه‌ای از دنیا و جهان پس از مرگ به همه‌ی انسان‌ها بدهد و خوف و وحشت آن‌ها را تا حدودی از مرگ کم کند.

آیا از مرگ وحشت دارید؟ آیا نگران هستید که پس از مرگ برایتان چه پیش می‌آید؟ آیا ممکن است شما روحی داشته باشید که از جای دیگری آمده و پس از حیات جسمانی به همان‌جا بازگردد؟ یا این تنها یک خوش‌خیالی و فکر واهی ناشی از ترس مرگ است؟ کتاب سفر روح را به تمام علاقه‌مندان به دنیای ماورا پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1066 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفر روح”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *