سرنوشت روح

قیمت اصلی 48.000 تومان بود.قیمت فعلی 39.000 تومان است.

(حلقه سرنوشت ارواح)

نویسنده: مایکل نیوتن

مترجم: محمود دانایی

تعداد صفحات کتاب: 483 صفحه

حجم فایل: 39.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب سرنوشت روح pdf

دانلود کتاب سرنوشت روح pdf

کتاب سرنوشت روح pdf برای ما از پدیده‌ای صحبت می‌کند که در انواع مذاهب آسمانی صحبت زیادی از آن به میان نیامده است.

ما می­دانیم که روح پس از مرگ به زندگی ادامه می­‌دهد؛ اما اینکه چگونه و به چه صورت، همیشه سؤالی پر از ابهام است. در جوامع غربی شاید زندگی پس از مرگ آنچنان که برای ما ملموس است، برای آنها تعریف نشده باشد. به همین دلیل دانستن و خواندن در این حوزه تجربه خاصی را به ما می­‌دهد.

کتاب سرنوشت روح pdf از رازی سخن می‌گوید که شاید ما به آن فکر نمی­‌کنیم و آن تجربه‌های زیستی مختلف روح است. با خواندن این کتاب بسیاری از سؤال‌ های ذهن ما درباره روح و زندگی پس از مرگ برطرف می­‌شود.

خلاصه کتاب

کتاب سرنوشت روح در سال 2000 به زبان انگلیسی چاپ و منتشر شد. نویسنده در ادامه کتاب دیگر خود به نام سفر روح این جلد را ادامه می­‌دهد که با استفاده از تجربیات خود در خصوص هیپنوتیزم کردن مراجعان می‌گوید که چگونه دریچه­‌ای جدید از روح را برای مردم جهان بازکرده است.

این روان‌ درمانگر آمریکایی طبق تجربیات پنجاه‌ ساله خود در این کتاب بیان می‌کند که تفاوتی ندارد مسلمان باشید یا مسیحی و یا بدون هیچ نوع اعتقاد دینی؛ همگی دارای روحی هستید که تجربه زیسته را قبل از به‌دنیا آمدن شما داشته­ است. او با این کتاب تصویری از روح و سرنوشت آن بیان کرده که برای مردم جهان بسیار جالب و تعجب‌آور است.

کتاب سرنوشت روح pdf کتابی در حیطه ی هیپنوتیزم و روح است. از گذشته های دور تاکنون، همواره انسان ها در جست و جوی یافتن پاسخ به پرسش هایی در رابطه با زندگی پس از مرگ و عاقبت روح خویش هستند. به طور معمول، افراد به هنگام مواجه شدن با پاسخ هایی منطقی و صحیح درباره ی موارد مذکور، به آرامش و امنیت خاطر دست یافته و هدفمندتر از گذشته به زندگی خود ادامه می دهند.

در همین راستا، نویسنده که یک هیپنوتراپیست می باشد، با هیپونیزم کردن مراجعین خویش و وادار نمودن آنها به بازگو کردن روایت های گذشته شان، در این زمینه به تحقیق و بررسی های مفصلی پرداخته و با ساختن یک مدل عملی از ساختار دنیای روح، مبنایی قابل استناد برای مطالعات خود ایجاد نموده است. وی ابراز می کند که افراد اعم از مذهبی و غیر مذهبی و با برخورداری از هرگونه عقاید متفاوت، همگی گزارشاتی مشابه با یکدیگر را بیان می کنند.

و این موضوع بر صحت و قابلیت اعتماد هر چه بیشتر اطلاعات بدست آمده مربوط به دنیای روح و سرنوشت آن می افزاید. به طور کلی، تمامی مطالب کتاب سرنوشت روح pdf بر اساس مستندات و سال ها پژوهش های نیوتن می باشد که با دوری جستن از هر گونه جهت گیری و تعصبات، به بیان یافته های تحقیقات خود پرداخته و اثری ارزشمند و پرمحتوا را در اختیار خواننده قرار می دهد.

بخشی از متن کتاب

در لحظه مرگ، روح از جسم میزبان خود خارج می‌شود و صعود می‌کند. اگر روح پیرتر باشد و در زندگی‌های قبلی تجربیاتی کسب کرده باشد، بلافاصله می‌فهمد که آزاد شده است و به مبدا خودش بر می‌گردد. روح‌های پیشرفته نیازی ندارند کسی به استقبال‌شان بیاید. اما اکثر روح‌هایی که من با آنها کار می‌کنم، پس از خروج از سطح ستاره‌ای کره زمین با راهنماهای خود مواجه می‌شوند.

ممکن است روح‌های جوان‌تر، یا روح بچه‌ای که تازه فوت کرده است، تا پیش از پایین آمدن یک راهنما برای کمک، سردرگم بمانند. بعضی از روح‌ها تصمیم می‌گیرند مدتی در صحنه مرگ خود باقی بمانند، ولی اکثر روح‌ها مایلند بلافاصله محل را ترک کنند. در دنیای روح، گذشت زمان معنا ندارد. روح‌هایی که برای تسلای بازماندگان عزادار‌شان یا به دلایل دیگر مایلند مدتی در محل مرگ خود بمانند، گذشت زمان را احساس نمی‌کنند. برای آنها، گویی زمان به نوعی از حرکت می‌ایستد.

به تدریج که روح‌ها از کره زمین فاصله می‌گیرند، نور فزآینده درخشانی را در اطراف خود احساس می‌کنند. بعضی از روح‌ها، مدت کوتاهی، تاریکی خاکستری‌ رنگی را می‌بینند و احساس می‌کنند در حال گذشتن از میان یک تونل یا دروازه هستند. اختلاف میان این دو تجربه به سرعت خروج روح‌ها بستگی دارد، که آن هم به نوبه خود به میزان تجربه‌ای که کسب کرده‌اند مربوط است.

نقد کتاب سرنوشت روح pdf

کسانی که بخاطر تعصبات دینی؛ پرده ای محکم جلوی چشمشان کشیده اند بهتر است به کتاب سرنوشت روح باور داشته باشند وگرنه منِ نوعی که با هزار گونه بیماری و درد و مرض به این دنیا می آیم حتما دلیلی برای انتخاب این جسم داشته ام! چرا که رشد معنوی من با این جسم رنجور و خسته به تکامل میرسد و این شحاعت را در عالم روحی داشته ام که این جسم را انتخاب کرده ام.

بدین شرح، در خانواده مرفه و بدنی سالم به دنیا آمدن هم رسالت های سنگینی روی دوشمان می‌اندازد، پس تلاش کنیم با دستی پر به عالم ارواح برگردیم و این کتاب را باور کنیم. این کتاب حاوی اظهارات بیش از یکصد داوطلبی است که در حالت هیپنوتیزم به حافظه پنهانی و ضمیر ابرآگاه خود دست یافته و خاطرات و تجربیات خود را از فضایی که نویسنده آنرا دنیای روح نامیده شرح داده ‏اند.

نویسنده کتاب سرنوشت روح از پژوهشگرانی است که عمر خود را صرف تحقیق و بررسی در عوالم بعد از مرگ کرده و آثاری در این زمینه انتشار داده است. از زبان این کتاب، غربیان به این حقیقت آگاه می‏شوند که ما در فاصله زندگی‏های زمینی، مدتی را در عالمی دیگر می‏گذرانیم. وجه مشترک تمام گفته‏ های داوطلبان در شرح و توصیف این عالم دیگر و نظم و تدبیر خلل ناپذیر و مهر و محبت سرشار آن است.

نویسنده به تفصیل؛ کارکردها، پیچیدگی‏ ها و اسرار دنیای روح و نحوه ارتباط با آنرا توضیح می‏دهد. با خواندن داستان های افراد در هیپنوتیزم عمیق، معنای پشت خاطرات معنوی خود را کاوش کنید و جزئیات جالبی را در مورد موارد زیر بیاموزید:

  • هدف ما روی زمین
  • جفت روح و راهنمای روح
  • جایی که ارواح پس از مرگ می روند
  • سفر روح بین زندگی ها
  • راه‌هایی که ارواح با افراد زنده ارتباط برقرار می‌کنند و به آنها آرامش می‌دهند
  • ارتباط روح و مغز
  • چرا بدن های خاصی را انتخاب می کنیم

به شدت توصیه می کنیم در ادامه کتاب سفر روح، کتاب سرنوشت روح pdf را حتما بخوانید. نگاهتان به زندگی، عدالت، تلاش، محبت و… تغییر میکند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1430 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرنوشت روح”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *