معجزه گر خاموش

قیمت اصلی 119.000 تومان بود.قیمت فعلی 79.000 تومان است.

پاراگراف های زندگی ساز

نویسنده: سید رضا حیات الغیب

تعداد صفحات کتاب: 301 صفحه

حجم فایل: 2.29 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب معجزه گر خاموش pdf

دانلود کتاب معجزه گر خاموش pdf

سیدرضا حیات الغیب کتاب معجزه گر خاموش pdf را به شیوه‌ای نوشته که مخاطبین مختلف، در سطوح آگاهی متفاوت با عقاید گوناگون بتوانند از خواندنش لذت برده و بینشی نوین کسب کنند.

بر خلاف آن دسته از کتاب هایی که در تلاشند تا خواننده را در یک چهارچوب مشخص اسیر کنند و او را به اهداف کلی و جزیی مد نظرشان برسانند، کتاب معجزه گر خاموش چنین هدفی ندارد و تنها نوری جدید بر حقایق مخفی در ظلمت نادیده انگاری می تاباند.

با دیدن حقایقی که درست جلوی چشمتان بوده اند اما هرگز آن ها را نمی دیده اید، زندگی شما شکل و رنگ جدیدی به خود خواهد گرفت. ممکن است برخی از این حقایق از قبل برایتان آشنا باشد، اما همچون هر انسان دیگری، نمونه هایی هستند که از دید شما مخفی مانده اند و با خواندن آنها در کتاب معجزه گر خاموش pdf به وجد خواهید آمد.

همان‌طور که از نامش پیداست یک کتاب خاص است. کتابی که می‌تواند مسیر زندگی خوانندگانش را عوض کند. رضا حیات الغیب نویسنده‌ی این کتاب مدعی است که اگر فقط لازم باشد، یک کتاب بخوانید، آن کتاب معجزه گر خاموش pdf است. او در کتابش از پرواز به‌سوی کمال حرف می‌زند، او معتقد است اگر چیزی نیاموزیم مرگ می‌تواند پایان ما باشد.

رضا حیات الغیب معتقد است برای به دست آوردن باید خواست و جنگید تا به آگاهی، آزادی و عشق رسید. کتاب معجزه گر خاموش را یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری می‌دانند.

بخشی از متن کتاب

در کتاب معجزه گر خاموش pdf می‌خوانیم: می‌توانیم به فراسوی جهالت گام بگذاریم، می‌توانیم خود را موجوداتی هوشمند با مهارت و برتر ببینیم، می‌توانیم پرواز (آزادی) را بیاموزیم. آموختن پرواز (آزادی) بها دارد و کسی که پرواز را بیاموزد، افسوس بهای آن را نمی‌خورد. از میان میلیون‌ها انسان تعداد خیلی انگشت شماری پیدا می‌شود که راه پرواز را بجوید!یکنواختی؛ ترس و خشم دلیل کوتاهی عمر ماست.

با بیرون‌ انداختن این پندارها از ذهن، عمر طولانی و مسرت‌بخشی برای خود رقم خواهیم زد. بیشتر ما از جهانی به جهانی دیگر شبیهِ آن رفتیم و از یاد بردیم از کجا آمده‌ایم و اهمیتی هم ندادیم چه جهانی را در پیش داریم… می‌توانی تصور کنی پیش از آنکه برای نخستین بار به این اندیشه برسیم که جز زیستن؛ خوردن؛ جنگیدن و یا قدرت‌یافتن در دنیا هدفی بالاتر وجود دارد؛ چند زندگی را پشت‌سر گذاشته‌ایم؟!

صد زندگی را… هزار زندگی را..؟! آنگاه صد سالِ دیگر تا بفهمیم چیزی به نام کمال (پرواز) وجود دارد و باز هم صد زندگی دیگر تا به این برسیم که هدف از زندگی، یافتنِ آن کمال و متجلّی‌کردن آن است. پس بدیهی است جهان دیگر را براساس آن‌چه در این جهان می‌آموزیم، انتخاب می‌کنیم. اگر چیزی نیاموزیم جهانِ بعدی نیز مانند همین جهان خواهد بود؛ با همان محدودیت‌ها و مشکلات.

اما اگر به سمتِ کمال (پرواز و آزادی) قدم برداریم؛ به یک‌باره آنقدر خواهیم آموخت که نیازی نباشد هزاران بار زندگی کنیم تا به این مرحله برسیم. برای این‌که با سرعتِ اندیشه به هر کجا که می‌خواهی پرواز کنی باید با این آگاهی شروع کنی که همین حالا به آنجا رسیده‌ای. شگرد کار این است که دیگر خود را چون موجودی محبوس در کالبدی محدود نبینید که تنها در چهارچوب معینی آزادی عمل دارد. (ص12 کتاب معجزه گر خاموش pdf)

شگرد کار این است که ماهیت حقیقی‌تان همچون عددی نانوشته کامل است و هر جا در گسترده زمان و مکان موجودیت دارد. هر آن‌چه به ذهن راه یابد می‌تواند شکل مادی آن تجلّی یابد، چرا که اگر غیر این بود به ذهن شما راه نمی‌یافت. پس در آزادیِ کامل و بدون هیچ محدودیتی رؤیاپردازی کنید و در جهت تحقق رؤیایتان قدم بردارید. رؤیا وقتی بخواهد واقع‌بینانه بیان شود؛ رؤیابودنش را از دست می‌دهد.

زندگی را نخواهیم فهمید، اگر دیگر آرزوکردن و رؤیا دیدن را از یاد ببریم؛ و جرأت زندگی بهتر داشتن را لب طاقچه به فراموشی بسپاریم، فقط به این دلیل که در گذشته یک یا چندتا از آرزوهایمان اجابت نشده است. از بزرگ‌ بودن آرزوهایتان نترسید، بلکه از کوتاه‌بودن سقف آرزوهایتان بترسید که منطقی به نظر برسد. اگر قرار باشد در روز و نگاه اول شما بدانید برای رسیدن به هدفتان چه کاری باید انجام دهید؛ پس هدفتان را به اندازه کافی بزرگ انتخاب نکرده‌اید…

بلکه فقط شهامتِ رسیدن به چیزی را داشتید که مطمئن به دست‌یافتن آن بوده‌اید. تمام جسم شما چیزی نیست مگر اندیشه شما از خودتان؛ به همان شکلی که قادر به دیدنشان هستید. زنجیرهٔ اندیشه‌تان را بشکنید؛ آنگاه زنجیرهٔ جسمتان شکسته خواهد شد. دشوارترین کار در جهان این است که انسانی را متقاعد سازی که آزاد است و اگر مدت اندک زمانی به تأمل و آموزش بپردازد؛ این مسئله بر او آشکار خواهد شد. (ص1۳ کتاب معجزه گر خاموش pdf)

سعی کنید با شکیبایی و به ترتیب بر محدودیت‌هایتان فایق آید. تغییر سطح آگاهی به شکل ناگهانی نباید صورت گیرد. آنچه دیدگانت به تو می‌گویند باور نکن؛ چشم‌هایت تنها محدودیت را به تو نشان می‌دهند، با ادراک خود بنگر. آنچه می‌دانی، دریاب؛ آنگاه راه پرواز و آزادی را خواهی یافت. تنها همان که هستی باقی بمان: آرام، شفاف و درخشان.»

 نقد کتاب معجزه گر خاموش pdf

کتاب معجزه گر خاموش pdf از بیش از صد کتاب برتر دنیا الهام گرفته شده است و ساعت ها آموزش و سخنرانی بزرگترین اساتید جهان است. بنابراین روی خط به خط آن آن تفکر کنید. اگر نخواهیم بگوییم تماما، ولی اکثر آموزه های آن بر خلاف چیزی است که تا کنون اندیشیده ایم، اعتقاد داریم و یا زندگی کرده ایم.

از این رو هنگام مطالعه با مطالبی مواجه می شویم که بر خلاف عادت هایمان است. اگر عادتهای خود را تغییر دهیم و زندگیمان را بر اساس این آموزش بسازیم به یک زندگی بی نظیر دست خواهیم یافت.

شما با کتاب معجزه گر خاموش pdf پرواز را خواهی آموخت… آزادی را یاد خواهی گرفت… روح و جسم سالمی خواهی داشت… رابطه های شما را بهبود می بخشد… ثروت به سمت شما سرازیر خواهد شد… شما در مسیر آرزوهایتان قرار می گیرید…و هزاران معجزه کوچک و بزرگ را در این کتاب خواهی دید.

دانلود کتاب معجزه گر خاموش pdf و مطالعه آن به همه کسانی که می خواهد زندگی خود را متحول کنند پیشنهاد می شود.

آنچه خواندید...

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “معجزه گر خاموش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *