ماندن در وضعیت آخر

قیمت اصلی 56.000 تومان بود.قیمت فعلی 34.000 تومان است.

جز کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

نویسندگان: و

مترجم: اسماعیل فصیح

تعداد صفحات: 282 صفحه

حجم فایل: 25.85 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب ماندن در وضعیت آخر pdf

دانلود کتاب ماندن در وضعیت آخر pdf

کتاب ماندن در وضعیت آخر به مخاطب آموزش می‌دهد که آگاهی خود را نسبت به روش نگاه کردن به زندگی خود و دیگران تغییر دهد.

کتابی در زمینه روانشناسی و خودشناسی با موضوع تحلیل رفتار متقابل است. این کتاب در ادامه کتاب «وضعیت آخر» امی هریس و تامس هریس و به درخواست مخاطبانی نوشته شده است که خواهان اطلاعات بیشتری درباره اصول «تحلیل رفتار متقابل» بودند.

«وضعیت آخر» کتاب راهنمایی درباره تحلیل رفتار متقابل بود که میلیون‌ها نسخه از آن فروش رفت و به زبان‌های زیادی ترجمه و برای نابینایان نیز به خط بریل نوشته شد. اگر این اثر را نخوانده‌اید حتما پیش از کتاب ماندن در وضعیت آخر آن را بخوانید چرا که در برگیرنده جزئیاتی اصولی است که کتاب حاضر بر اساس آن بنا شده است. البته خلاصه مباحث کتاب اول در کتاب حاضر و در فصل اول برای علاقه‌مندان مرور شده است. 

کتاب ماندن در وضعیت آخر ابتدا مختصری درباره مفاهیم والد-بالغ-کودک توضیح می دهد و در ادامه درباره روش های به کار بستن تحلیل رفتار متقابل برای بهبود زندگی شخصی خود و روابط با دیگران صحبت می کند. در واقع این کتاب با تمرکز بر جنبه خودیاری نوشته شده و مکمل کتاب قبلی یعنی وضعیت آخر محسوب می شود.

کتاب ماندن در وضعیت آخر با همان حساسیت، بینش، شوخ طبعی و دلسوزی ای که کتاب من خوبم تو خوبی (از همین نویسندگان) نوشته شده است می باشد. روانپزشکان برجسته و پیشگام رویکرد تحلیل روانشناختی انقلابی، ایمی و تام هریس نشان می دهند که چگونه می توانید به همین ترتیب بمانید و از هر روز زندگی خود نهایت استفاده را ببرید. این کتاب توصیه هایی در مورد ایجاد تغییرات مهم و مسئولیت پذیری در زندگی شما، برطرف کردن درگیری ها و ریشه کن کردن دلایل نگرانی، وحشت، افسردگی، پشیمانی، سردرگمی و احساس ناکافی بودن به شما ارائه می دهد.

کتاب ماندن در وضعیت آخر جزو پرفروش ترین کتاب های روانشناسی است. همانگونه که خود نویسندگان بیان کرده اند این کتاب حاصل تمام پژوهش ها و جست وجوهای سی ساله ی آنها به عنوان روان پزشک است.

نقد کتاب ماندن در وضعیت آخر pdf

کتاب همگانی هرمان ملویل می‌گفت: «مردی که واقعاً علم دارد لغات مشکل زیادی به کار نمی‌برد… لغات مشکل و بزرگ مشکلات بزرگ را حل نمی‌کنند.» رد این گفتهٔ نویسندهٔ بزرگ امریکایی را در صفحه به صفحهٔ کتاب ماندن در وضعیت آخر می‌شود دید. هریس این کتاب را در پاسخ به نیازهای فزایندهٔ زمانه نوشت. وقتی که آسیب‌های روانی جنگ سر باز کرده بود و شمار عظیم جوانان و دانشجویانی که در تحصیل به مشکل برخورده بودند و زوج‌های بسیاری از زندگی مشترک مطلوب فرسنگ‌ها فاصله می‌گرفتند و انتظارات از روانپزشکی و روانکاوی بسیار بالا رفته بود.

زبان روانپزشکی زبانی پیچیده و دشوار بود که تقریباً هیچ یک از لایه‌های جامعه نمی‌توانست با آن ارتباط برقرار کند. بیشترِ روانپزشکان ترجیح می‌دادند سالی چند بیمار متمول داشته باشند و به درمان همان‌ها اکتفا کنند. ولی میلیون‌ها انسانی که به توصیه‌ها و رهنمودهای روانپزشکان نیاز داشتند، به‌مرور از این امکان محروم می‌شدند. تامس هریس تمام تلاشش را به کار بسته است که کتابی ارائه بدهد برای همهٔ کسانی که ــ چه بیمار چه غیربیمار ــ ممکن است به این کتاب نیاز داشته باشند.

سعی کرده است فروید را از فراز برج عاج به میان آپارتمان‌ها و سوییت‌های مردمی ببرد که خود را از علم روانکاوی بیگانه می‌یافته‌اند. کتابی برای همه، نه‌ فقط برای بیماران و متخصصان. کتابی که هم می‌توان در تنهاییِ خود خواند و هم می‌توان برداشت و به میان جمع برد و همخوانی کرد. مفاهیم و ابزارهای تحلیل روان انسان در کتاب ماندن در وضعیت آخر به ساده‌ترین و همه‌فهم‌ترین شکل ارائه شده است و بعید است کسی از خواندنش دست خالی برگردد.

کتابی که تاکنون هزاران نسخه‌اش در لایه‌های گوناگون جامعهٔ ایران خوانده شده و توانسته است جایگاه یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین کتاب‌ها را در نوع خودش به دست بیاورد، کتابی گشوده است به روی همهٔ کسانی که امروز به‌دنبال کاهش تنش‌ها و اختلال‌ها و مشکلات روانی و ذهنی خود هستند.

کتاب ماندن در وضعیت آخر را، طبق توصیه و درخواست نویسنده، باید از آغاز به پایان خواند و از روی هیچ فصلی نپرید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1184 نویسنده: , برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماندن در وضعیت آخر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *