بی حد و مرز

15.000 تومان16.000 تومان

مغزتان را بهبود دهید

همه چیز را سریع تر یاد بگیرید

و بهترین شکل از زندگیِ خود را بیابید

نویسنده: جیم کوییک

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب بی حد و مرز pdf

دانلود کتاب بی حد و مرز pdf

در کتاب بی حد و مرز pdf می آموزید تا بر تبعات منفی دنیای دیجیتال غلبه کنید و عوامل آسیب‌زا را از خود دور سازید و با پشتکار در مسیر آرزوهایتان قدم بردارید.

برای بیش از 25 سال، جیم کوییک با مردان و زنان موفقی که در زمینه های مختلف کاری خود به عنوان بازیگر، ورزشکار، مدیر عامل و رهبران تجاری فعال بوده اند و در رده های بالایی قرار داشته اند همکاری نزدیک داشته است تا ظرفیت واقعی خود را ایجاد کند. او در کتاب بی حد و مرز pdf روش های مبتنی بر علم و نکات آزمایش شده ی میدانی را برای تسریع در یادگیری، ارتباطات، حافظه، تمرکز، یادآوری و با سرعت خواندن، برای ایجاد نتایج سریع و دشوار نشان می دهد.

قرار است با راهکارها، تمرین‌ها و روش‌هایی آشنا شوید که شما را در مسیر یادگیری بسیار کمک خواهند کرد. بنابراین، اگر ذهنیت، انگیزه و روش‌های کنونی‌تان برای یادگیری چندان کارساز نیستند و در مسیر هدفتان احساس خلاء می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که کتاب بی حد و مرز را مطالعه کنید.

متأسفانه دنیایِ ما، محیطی سالم برای مغزمان نیست. پیش از آنکه جیم کوییک، نویسنده کتاب بی حد و مرز pdf نقشهٔ راهِ بی‌حدومرزشدن را به دستمان بدهد، چهار خائنی را معرفی می‌کند که توانایی فکرکردن، تمرکز، یادگیری، رشد و انسان‌بودن را تهدید می‌کنند. سیلِ اطلاعات دیجیتالی، حواس‌پرتیِ دیجیتالی، فراموشیِ دیجیتالی و استنتاجِ دیجیتالی. بله همه این خائنان، دیجیتالی هستند. خائنان دنیای مدرن که سعی دارند مغز ما را تخریب و تبدیل به چیزی غیر قابل استفاده کنند.

این خائنان دیجیتالی با هم‌دستیِ هم توجه، تمرکز، یادگیری و از همه مهم‌تر توانایی تفکر واقعی را از ما می‌دزدند؛ وضوحِ ذهنی ما را از بین می‌برند که در نهایت به خستگیِ ذهنی، حواس‌پرتی، ناتوانی در یادگیری آسان و نارضایتی منجر می‌شود. پیشرفت فناوری در این دوران، هم می‌تواند به ما کمک کند و هم برایمان آسیب‌زا باشد؛ البته نحوهٔ استفادهٔ فعلی ما از فناوری در جامعه، نتیجه‌ای نخواهد داشت جز بیماری مسریِ بارِ فکری بیش از حد، فراموشی، حواس‌پرتی و وابستگی. تازه این‌ها شروع ماجرا هستند.

نقد کتاب بی حد و مرز pdf

جیم کوییک بدون شک بهترین مربی مغز در جهان محسوب می‌شود و در کتاب بی حد و مرز : مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید که پرفروش‌ترین کتاب‌ نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به شمار می‌آید، راه‌هایی برای حفظ سلامت مغز در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما می‌آموزد تا از آن بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشید.

چه می‌شد اگر می‌توانستید کتاب‌های بیشتری بخوانید؟ اگر اراده و پشتکار کافی داشتید الان کجا بودید؟ چه مشکلاتی جلوی تمرکز و پیشرفت شما را می‌گیرد؟ فکر می‌کنید کدام افکار محدود کننده نمی‌گذارند به دنبال رویاهای خود بروید؟ اگر شما هم سوالاتی مانند این موارد دارید، اما نمی‌دانید چگونه و از کجا باید شروع کنید نگران نباشید، جیم کوییک سال‌هاست که کمک کردن به دیگران را هدف زندگی خود قرار داده است. این فرد به عنوان مربی پرورش و سلامت ذهن شناخته می‌شود و برای مدتی به شخصیت مهم و بزرگی مانند ایلان ماسک هم کمک کرده است.

این مربی مجرب اکنون تجربیات خود را در کتاب بی حد و مرز pdf در اختیار تمام مردم دنیا قرار می‌دهد و به دیگران یاری می‌رساند تا در مسیر درست قدم بردارند. قبل از هر چیزی باید به این حقیقت برسید که باور به محدود بودن، شما را از بزرگترین آرزوهایتان بازمی‌دارد و کتاب پیش رو نیز بر همین موضوع تمرکز دارد.

کتاب بی حد و مرز pdf راهنمایی‌تان می‌کند تا محدودیت‌های ذهنی خود را کنار بگذارید و می‌آموزید که چگونه مغز و حافظه خود را ارتقا دهید و با ایجاد عادت‌های سالم و استفاده‌ی بهینه از زمان پیشرفت نمایید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1159 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بی حد و مرز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *