بی حد و مرز

آخرین ویرایش: 1 ماه قبل
بی حد و مرز (nbookcity.com)

دانلود کتاب بی حد و مرز

بی حد و مرز کتابی نوشته جیم کوئیک درباره سلامت مغز است.

کوئیک در این کتاب به شما آموزش می‌ دهد که چگونه مغزتان را بهبود دهید، همه‌ چیز را سریعتر یاد بگیرید، و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید.

ارزشمندترین موهبتِ ما انسان‌ها، مغزمان است. مغزمان به ما توانایی می‌ دهد یاد بگیریم، عشق بورزیم، بیندیشیم، خلق کنیم و طعم لذت را بچشیم. مغزِ ما دروازه‌ای به احساساتمان است، به ظرفیتمان برای تجربهٔ زندگی به عمیق‌ترین شکلِ ممکن، به توانایی‌مان برای دستیابی به درکی پایدار و ماندگار از صمیمیت. مغزمان به ما توان نوآوری و رشد و انجام کارهای مختلف را می‌ دهد.

خلاصه کتاب

جیم کوئیک، مربی شماره یک مغز و ذهن در جهان، کتابچه ی راهنمایی را برای توسعه ذهنی و تناسب اندام مغز نوشته است. کتاب بی حد و مرز به خوانندگان کمک می کند با تغییر ذهنیت، انگیزه و روش هایشان، توانایی دستیابی به موفقیت بیشتر – بهره وری بیشتر، تحول بیشتر، موفقیت شخصی و موفقیت در تجارت – را به دست بیاورند.

برای بیش از 25 سال، جیم کوئیک با مردان و زنان موفقی که در زمینه های مختلف کاری خود به عنوان بازیگر، ورزشکار، مدیر عامل و رهبران تجاری فعال بوده اند و در رده های بالایی قرار داشته اند همکاری نزدیک داشته است تا ظرفیت واقعی خود را ایجاد کند. جیم کوئیک در این کتاب پیشگامانه، روش های مبتنی بر علم و نکات آزمایش شده ی میدانی را برای تسریع در یادگیری، ارتباطات، حافظه، تمرکز، یادآوری و با سرعت خواندن، برای ایجاد نتایج سریع و دشوار نشان می دهد.

اگر تمایل دارید عملکرد ذهن خود را در دنیای دیجیتالی ارتقا دهید و بهره‌وری خود را از مغزتان افزایش دهید، کتاب حاضر بهترین گزینه برای‌تان است و مطمئن باشید از خواندن آن پشیمان نخواهید شد؛ چرا که کتاب بی حد و مرز تاکنون به بسیاری از انسان‌های دنیا کمک کرده است.

جملات برگزیده کتاب حاضر

  • ما برای متحول‌ کردن دنیای خود، به جادو نیاز نداریم.
  • تمام قدرت لازم برای این کار، درون خودمان است.
  • تنها راهِ بُردن این است که سریع‌تر از دیگران بیاموزید.
  • من نه‌ تنها از تمام مغزهایی که دارم، بلکه از تمام مغزهایی که می‌توانم قرض بگیرم هم استفاده می‌کنم.
  • تنها هدفِ واقعیِ آموزش این است که کاری کنید فرد دائم سؤال کند.
  • آن‌ که سؤال می‌پرسد، نمی‌تواند از جواب دادن طفره برود.
  • زندگی هیچ محدودیتی ندارد، به‌جز محدودیت‌هایی که خودِ شما تعیین می‌کنید.

بخشی از متن کتاب

حالا باید ارزش‌های خود را در نظر بگیریم. می‌توانید بهترین عادات خود را یادداشت کنید، اما اگر ارزش‌هایتان با هدفِ نهایی هم‌خوانی نداشته باشند، موفق نخواهید شد. مثلاً فردی که دوست دارد نام‌های افراد را به ‌خاطر آورد باید برای روابط خود و ارتباطش با دیگر افراد ارزش قائل شود. رفتارِ شما باید از ارزش‌هایتان پشتیبانی کنند، در غیر این صورت هیچ انگیزه‌ای برای انجامشان نخواهید داشت. ارزش‌های ما برای خود سلسله مراتبی دارند.

اگر از شما سؤال کنم مهم‌ترین‌ چیز در زندگی‌تان چیست، شاید بگویید خانواده. سپس سؤال خواهم کرد خانواده چه کاری برایتان انجام می‌دهد. برای من، خانواده به معنای عشق است و برای شما شاید حس تعلق باشد. تمایزِ مهم این است که خانواده، ارزشی ابزاری است، ابزاری برای رسیدن به هدف. ارزش و هدفِ نهایی همان عشق و تعلق هستند. وقتی به ارزش‌های خود نگاهی می‌اندازیم، می‌توانیم مشخص کنیم آیا ارزشی که بیان کرده‌ایم هدف نهایی است یا اینکه خود ارزشِ دیگری را بیرون می‌کشد.

ارزش‌ها باید اولویت‌بندی شوند. ارزش‌های من عشق، رشد، مشارکت و ماجراجویی هستند. (به همین ترتیب) هر ارزش به مرور رشد می‌کند و به ارزش بعدی منجر می‌شود. ارزش‌های فرد هر سال تغییر نخواهند کرد مگر اینکه شرایطی را در زندگی تجربه کنید که ارزش‌هایتان را تغییر دهند، مثل فرزنددارشدن، از دست دادنِ یکی از عزیزان یا پایان دادن به رابطه.

معرفی نویسنده کتاب

جیم کوئیک بنیانگذار Kwik Learning و یک متخصص جهانی شناخته شده در زمینه سرعت خوانی، بهبود حافظه، عملکرد مغز و یادگیری سریع است. كوییك پس از آنکه آسیب مغزی در دوران كودكی، وی را دچار چالش در یادگیری كرد، راهكارهایی را برای بهبود چشمگیر عملکرد ذهنی خود ایجاد كرد. برای بیش از دو دهه، او به عنوان مربی اصلی مغز بسیاری از مدیران عامل و مشاهیر برجسته جهان خدمت کرده است.

جیم کوئیک زندگی خود را وقف کمک به دیگران کرده است تا از نبوغ واقعی و قدرت مغزی خود برای یادگیری سریعتر هر چیزی و داشتن زندگی با قدرت بیشتر، شکوفایی، بهره وری و آرامش روحی آزاد کنند. تکنیک های پیشرفته جیم، سبک ارائه سرگرم کننده و عملکردهای چشمگیر قدرت مغزی، وی را به یک مربی مکرر و بسیار مورد جستجو برای سازمان های برتر تبدیل کرده است.

نقد کتاب بی حد و مرز

رازِ داشتنِ زندگی استثنایی، نامحدودکردن ذهنتان است. جیم کوئیک با استفاده از مدلِ بی حد و مرز خود، رازِ تحولِ فردی را فاش کرده است. اگر سعی دارید در هر زمینه‌ای به هدفی به‌خصوص برسید، ابتدا باید بپرسید: محدودیت کجاست؟ به‌احتمال زیاد در ذهنیت، انگیزه یا روش‌های خود محدودیت دارید. پس دلیل هیچ‌کدام از ناتوانی‌ها، کمبود یا قصوری شخصی نیست و برخلاف آنچه معمولاً اعتقاد داریم، موانع پیش پایمان محکم نشده‌اند. ما کنترل کامل داریم و هر زمانی می‌توانیم بر موانع غلبه کنیم.

جیم کوئیک نویسندۀ کتاب بی حد و مرز بیان می ‏‌کند، اگر افراد خود را به ‏درستی بشناسند، در مسیر درست زندگی قرار گیرند، خودآگاهی و توانایی‏‌هایشان را پرورش دهند و انتخاب‏‌های درستی داشته باشند، می‏‌توانند ظرفیت‏‌های بالقوۀ خود را با تلاش کردن و انجام دادن درست کارها بالفعل کنند و به شکوفایی برسند.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 19,224 بار

Jim%20Kwik%20 %D8%AC%DB%8C%D9%85%20%DA%A9%D9%88%DB%8C%DA%A9

عنوان کتاب: بی حد و مرز (ذهن نامحدود ، نامحدود)

مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع تر یاد بگیرید و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید.

نویسنده: جیم کوییک

مترجم: شهلا ثریاصفت

تعداد صفحات کتاب: 316 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 24.51 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

کتاب مغز کودک من از بارداری تا یک سالگی جلد اول از مجموعه ای است که مسیر رشد مغز کودک شما را از قبل از تولد تا بلوغ بررسی می نماید. این کتاب به صورت اختصاصی قصد دارد به تحولات مغزی نوزاد از دوران جنینی تا پایان دوازده ماهگی بپردازد. می دانیم که طبیعت بر تحول انسان همواره اثر...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2012
کتاب «آموزش گفتار» با نام کامل «آموزش گفتار برای مسلط بودن، جالب بودن، توانا بودن، جذب و متقاعد کردن مخاطب» اثری از «پل ژاگو»، نویسنده‌ی معروف فرانسوی است. این کتاب شامل ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای تقویت فن گفتار و افزایش تاثیر کلام در مخاطب است...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 1619

7 پاسخ

    1. سلام. برای مشاهده لینک دانلود این کتاب و سایر کتابهای اشتراکی، در صورت تمایل می توانید اشتراک تهیه کنید.

  1. علیرغم ثبت نام وپرداخت اشتراک هیچگونه لینکی برای دانلودکتاب بی حدومرز دردسترس نیست

    1. با سلام. اشتراک شما به دلیل استفاده از آیپی خارجی به صورت اتوماتیک فعال نشده بود و به صورت دستی فعال کردیم. لطفا پس از ورود به حساب کاربری خود یکبار صفحه را رفرش نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکلی با کمال میل در خدمتیم.

    1. با سلام
      زمان اشتراک شما به پایان رسیده و منقضی شده،‌ در صورت تمایل به استفاده از کتابها اشتراکتون رو تمدید بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *