شیوه گرگ

قیمت اصلی 32.000 تومان بود.قیمت فعلی 23.000 تومان است.

استراتژی فروش به شیوه گرگ وال استریت

سیستم فروش خط مستقیم

هنر متقاعد کردن و تاثیرگذاری و رازهای موفقیت بزرگترین فروشنده جهان (گرگ وال استریت)

نویسنده: جردن بلفورت

مترجم: امیرپویا چراغی

تعداد صفحات کتاب: 234 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب شیوه گرگ pdf

دانلود کتاب شیوه گرگ pdf

 اگر می‌خواهید به عنوان یک فروشنده به بالاترین سطح ممکن برسید، کتاب شیوه گرگ pdf را از دست ندهید.

یکی از مزیت‌های مهمی که جردن بلفورت دارد، اعتماد به نفس شگفت انگیز اوست. او با همین اعتماد به نفس توانست فروشندگانی قدرتمند و توانا در مجموعه خود تربیت کند و این فروشندگان توانایی خارق‌العاده‌ای در نهایی کردن معامله داشتند؛ به گونه‌ای که می‌توانستند یک کالای بی‌ارزش را با قیمتی حیرت‌آور به مشتری بفروشند. سوالی که پیش می‌آید این است که روش او در فروش چه بود و چه نکاتی را به کارمندان خود یاد می‌داد؟

جردن بلفورت معتقد است که فروش و بازاریابی فقط یک شغل نیست. ما انسان‌ها در تمام زندگی خود در حال فروش هستیم. حتی کسی که ازدواج می‌کند یا جای استخدام می‌شود، مگر خودش را ارائه نمی‌دهد؟ مگر طرف مقابل را متقاعد نمی‌کند که با او ازدواج کند یا او را در شرکت خود استخدام کند؟ بنابراین متقاعد کردن یکی از مهم‌ترین اصول فروش است. کتاب شیوه گرگ سه اصل را در برای متقاعد کردن مشتری بیان می‌کند:

  • توافق کردن را به سرعت توسعه دهید.
  • ابتکار عمل را بدست بگیرید.
  • تعامل را کنترل کنید.

بخشی از مقدمه نویسنده

چیزی که درباره من میگویند حقیقت دارد. من یکی از آن فروشنده های بالفطره ام که میتوانم یخ را به اسکیمو، نفت را به عرب و یا هرچیز دیگری که میتوانید تصور کنید را بفروشم. ولی واقعا چه کسی به آن اهمیت میدهد؟ منظورم این است که به جز زمانی که مرا برای فروش یکی از محصولاتتان استخدام میکنید، توانایی ام در معامله کردن به شما مربوط نمیشود. به هرحال این استعداد من است.

استعداد من توانایی تبدیل تقریبا آنی افرادی از تمام اقشار جامعه، صرف نظر از سن، نژاد، عقیده، رنگ پوست، پیشینه اقتصادی و اجتماعی، وضعیت تحصیلی و میزان استعداد ذاتی در فروش، به معامله گر در سطح جهانی است. میدانم که گفته ای جسورانه است اما اجازه دهید اینگونه بیان کنم؛ اگر ابرقهرمان بودم آموزش فروشندگان، ابرقدرت من بود. عجیب به نظر میرسد، اینطور نیست؟

میتوانم تصور کنم که هم اکنون به چه چیزی می اندیشید: عجب آدم گستاخی! چه اعتماد به نفسی دارد! لعنتی چقدر به کار خودش اطمینان دارد! باید این عوضی را به میان گرگ ها بیندازیم! یک لحظه صبر کنید! او خودش گرگ است، نه؟ در واقع من در گذشته گرگ بودم، در هرصورت فکر میکنم وقت آن رسیده که به طور رسمی خودم را معرفی کنم. من گرگ وال استریت هستم. به یاد آوردید؟

کسی که لئوناردو دی کاپریو نقشش را در پرده سینما بازی کرد. کسی که هزاران جوان که به سختی میتوانستند همزمان راه  بروند و آدامس بجوند را با استفاده از سیستم آموزش فروش ظاهرا جادویی به نام خط مستقیم، تبدیل به معامله گرهای سطح جهانی کرد.

خلاصه کتاب

در کتاب شیوه گرگ، جردن بلفورت سه اصل اساسی و بسیار مهم را برای نهایی کردن فرش الزامی می‌داند. این سه اصل عبارت است از:

  • محصول شما باید به قدری خوب باشد که مشتری عاشق این محصول شود و متقاعد شود که این محصول واقعاً شگفت انگیز است. وقتی مشتری عاشق محصول باشد؛ به این معنا است که این محصول نیاز او را به خوبی برطرف می‌کند، طراحی بسیار خوبی دارد و به همین خاطر مشتری از آن رضایت دارد. هر چه عشق مشتری به محصول بیشتر شود، احتمال نهایی کردن فروش بیشتر است.
  • یکی از اصول مهم فروش، اعتماد است. زمانی که مشتری به شما اعتماد ندارد، اصلاً مهم نیست که تا چه اندازه به محصول یا خدمت شما علاقمند است. وقتی مشتری به شما اعتماد پیدا می‌کند که بفهمد شما نیازهای او را در اولویت قرار می‌دهید. اگر قرار باشد مشتری به میزان اعتمادش به شما از 1 تا 10 نمره بدهد، چه نمره‌ای خواهد داد؟ هر چه این نمره به 10 نزدیک باشد، احتمال نهایی شدن فروش بیشتر است.
  • سومین اصل فروش، اعتماد به کل بیزینس یا کسب و کار شما است. این موضوع خیلی مهم است؛ به همین خاطر است که خیلی از مربیان فروش می‌گویند تمرکز خود را روی مشتریان کنونی بگذارید؛ چون مشتریان کنونی خیلی راحت‌تر از مشتریان جدید از شما خرید می‌کنند و به شما و کسب و کارتان اعتماد دارند.

جردن بلفورت در کتاب شیوه گرگ یک درس بسیار مهم و ارزشمند برای ما دارد. او از مخاطب خود می‌پرسد که آیا مشتریان از روی احساس خرید می‌کنند یا در هنگام خرید منطق خود را در نظر می‌گیرند؟ پاسخ مشخص است! مردم در هنگام خرید ابتدا احساسی تصمیم می‌گیرند و سپس سعی می‌کنند که با منطق خودشان این تصمیم را توجیه کنند و برای آن دلیل بتراشند.

از طرفی توجه داشته باشید که کاملاً بی‌خیال اطمینان منطقی نشوید؛ چون اگر محتوای شما با منطق سازگار نباشد، تأثیر چشمگیری نخواهد داشت. اگر دنبال رسیدن به بالاترین سطح فروش هستید باید اطمینان احساسی و منطقی را به صورت توأم در ذهن مشتری ایجاد کنید. در صورتی که بتوانید هر دو اطمینان را در ذهن مشتری به وجود بیاورید، هم احساس و هم منطق او فرمان می‌دهند که از شما خرید کند و در نتیجه نهایی کردن فروش با او خیلی آسان خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که در افزایش فروش کسب و کار نقش مهم و حیاتی دارد، مهارت‌های گفتاری و زبانی است. جردن بلفروت در کتاب شیوه گرگ pdf از مخاطب خود می‌خواهد که در هنگام گفتگو و مذاکره با مشتری سه الگوی زبانی زیر را به کار ببندد. این الگوها عبارت است از:

  1. الگوهای آغازی: در آغاز گفتگو و مذاکره با مشتری باید ابتدا خودتان را معرفی کنید، سپس بیزینس و محصول خود را به او بشناسانید و به او بگویید که چرا با او تماس گرفته‌اید.
  2. الگوی متقاعدسازی: دومین کاری که باید انجام دهید این است که فرایند متقاعدسازی مشتری را آغاز کنید. در این فرایند باید در مورد مزایای محصول یا خدمت خود صحبت کنید و درد نیاز را تا حد امکان در مشتری بالا ببرید. با این کار هم احساس و هم منطق مشتری با شما همراه می‌شود و مشتری را متقاعد می‌کند که از شما خرید کند.
  3. الگوی نهایی کردن فروش: آخرین الگوی زبانی که باید یاد بگیرید و در مذاکره فروش از آن استفاده کنید، الگوی نهایی کردن فروش است. بسیاری از فروشندگان تمام مراحل کار را خیلی خوب پیش می‌برند ولی وقتی زمان بستن قرارداد فرامی‌رسد نمی‌توانند فروش را اصطلاحاً ببندند و با شکست روبرو می‌شوند.

نقد کتاب شیوه گرگ pdf

جردن بلفورت، که به وسیلۀ دی‌کاپریو در فیلم گرگ وال استریت جاودانه شد، سیستم فروش گام‌به‌گام خود را در کتاب شیوه گرگ pdf آشکار می‌سازد که با استفاده از آن، هر کسی می‌تواند به یک ستاره فروش و موفقیت تبدیل شود. نخستین بار است که بلفورت رموز سیستم گام‌به‌گام فروش خودش را بیان می‌کند، سیستمی که منجر شده تا خودش، مشتریان و تیم فروشش، به موفقیت و ثروت زیادی برسند.

این روش تا به حال فقط در دوره آموزشی آنلاین او و با هزینه حدود 2000 دلار مطرح می‌شده است و حالا به وسیلۀ این اثر در اختیار همه قرار گرفته است. بلفورت در کتاب شیوه گرگ نشان می‌دهد که هر کسی چگونه می‌تواند به استاد متقاعدسازی و فروش تبدیل شود.

بی‌شک همه ما، بارها و بارها اسم خیابان وال استریت را در فیلم‌ها، سریال‌ها، کتاب‌ها، مجلات و… شنیده‌ایم. خیابان وال استریت از‌ اصلی‌ترین خیابان‌های نیویورک در ایالات متحده آمریکا است و ساختمان بازار بورس و بزرگ‌ترین مرکز‌های اقتصادی آمریکا در آن قرار دارد. اکثر ما عمدتاً دوست داشتیم سر از کار او دربیاوریم و راه دستیابی به موفقیت و ثروت و شیوه جادویی‌اش در متقاعد کردن و فروش را بیاموزیم.

جردن بلفورت در آستانه‌ی تولد 26 سالگی خود، درآمدی بیش از 49 میلیون دلار در سال داشت. به گفته خودش، او از این موضوع ناراحت بود که چرا سه میلیون دلار کمتر در‌آمد داشته و نتوانسته به درآمد هفته‌ای یک میلیون دلار (و سالیانه 52 میلیون دلار) برسد. حال بلفورت در کتاب شیوه گرگ pdf شیوه‌اش را آشکار کرده است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1441 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیوه گرگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *