17 قانون موفقیت

قیمت اصلی 52.000 تومان بود.قیمت فعلی 42.000 تومان است.

هفده قانون موفقیت

نویسنده: ناپلئون هیل

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 540 صفحه

حجم فایل: متغیر

کتاب 17 قانون موفقیت pdf

دانلود کتاب 17 قانون موفقیت pdf

کتاب 17 قانون موفقیت حاصل یکصد مصاحبه و گفت وگوی ناپلئون هیل با غول های تجاری و موفق زمانش است:

افرادی که ذهن هایی بزرگ و پویا داشتند و جزو بزرگان تاریخ تجاری امریکا به شمار می آیند. آنان روزگاری اسرار و رموز بالا رفتن از نردبان جادویی موفقیت را فاش کردند. حاصل آن مصاحبه‌ها به هفده قانون موفقیت مشهور و کاربردی تبدیل شد که پیشگامان موفق عرصه ی تجارت، مستقیم و غیرمستقیم به زبان آورده بودند.

در سال ۱۹۰۸، آندرو کارنگی روزی در کتابخانه خانه‌ی مجللش در نیویورک سیتی، ساعت مچی طلای خود را از جیبش بیرون آورد و آن را به عنوان دستمزد به ناپلئون هیل جوان داد تا بفروشد و پولش را صرف یک کار تحقیقاتی کند. گزارشگر جوان و 25 ساله از سوی «رابرت تیلور» فرماندار سابق تنسی، مأموریت یافته بود که در خصوص پیشگامان تجاری برای مجله‌اش مطلب بنویسد و ماجرای موفقیت آنان را شرح دهد.

در این میان، کارنگی نخستین سوژه‌ی ناپلئون هیل نویسنده کتاب 17 قانون موفقیت شد. او پیش‌تر سه روز و سه شب را با هیل سپری کرده بود و چیزی در وجود وی یافته بود که دوست می‌داشت. شاید هیل بازتابی از دوران جوانی خودش بود و اکنون نوبت هیل بود که از کارنگی سؤالاتی بپرسد…

خلاصه کتاب

چگونه افرادی همچون «اندرو کارنگی، الکساندر گراهامیل، هنری فورد و پی.تی. بارنم» به موفقیت هایی شگرف دست یافتند؟ نکته‌ی عجیب و تأمل برانگیز این است که بسیاری از آنان در فقر و تنگدستی زاده شدند. آنان چه کیمیا یا قدرت جادویی داشتند که باعث شد سرنوشت محتومشان دگرگون شود و مس وجودشان به طلای خالص و ناب تغییر ماهیت دهد؟

چه چیزی از این افراد فقیر و درمانده، برنده ساخت؟ افرادی که موفق شدند سرنوشت خود و بسیاری از افراد دیگر را نیز تغییر دهند؟ یکی از همین افراد که وضعیت مشابهی داشت، تصمیم گرفت پاسخی برای این پرسش اساسی پیدا کند. ناپلئون هیل نویسنده کتاب 17 قانون موفقیت کاری را انجام داد که پیش‌تر هیچ کس به آن اقدام نکرده بود و به راز و رمزهایی در این خصوص پی برد:

او پاسخ را از همان افراد موفق گرفت. او از آنان علت پیشرفت و موفقیتشان را جویا شد. در کمال تعجب، او خودش در این فرآیند به فردی موفق و برنده تبدیل شد. شروع به نوشتن مطالب انگیزشی کرد و با این ابداع، سرانجام خود را در فهرست افرادی همچون «مارکوس اورلیوس، رالف والدو امرسون و بن فرانکلین» و هم رتبه‌ی آنان یافت.

در کتاب 17 قانون موفقیت راز و رمزهای موفقیت افراد متنفذ، مقتدر و غول های صنعت و بازرگانی مطرح می شود. نام این شخصیت های بزرگ همیشه به نیکی یاد خواهد شد و یاد و کارشان در تاریخ زنده خواهد ماند. نابغه هایی که بهانه نمی آورند و غر نمی زنند. آنان خود را اسیر وضعیت موجود و تقدیر یا سرنوشت نمی دانند.

آنان افکار و شخصیت بزرگی دارند. اغلب کارهایی انجام می دهند که دیگران از انجام آنها اظهار ناتوانی می کنند. بی‌شک آنان افرادی توانمند و مانند دیگران هستند و جزو قدیسان نیستند. ما بیش از هر زمان دیگر، به خرد و تدبیرشان نیاز داریم. آنان الگو و اسطوره اند.

بخشی از متن کتاب

هرکس که طالب پیروزی است باید کشتی‌‌ها و پل‌ های پشت سرش را در آتش بسوزاند و راه‌‌های عقب‌ نشینی را بر خود ببندد. این‌ گونه است که می‌‌توان ذهن را در شرایط اشتیاق سوزان برای پیروزی قرار داد و این شرط لازم موفقیت است. خواستن تنها به ثروت نمی‌ انجامد، اما مشتاق ثروت بودن، با ذهنیتی وسواس گونه، برنامه‌ ریزی دقیق و تدارک راه‌‌های رسیدن به هدف و در کنار همه این‌ها مداومت در پایداری در برابر شداید و مشکلات اسباب غنا می‌گردد.

در کار برنامه‌ ریزی برای ثروتمند شدن به کسی اجازه ندهید که رویای شما را از بین ببرد. اگر کاری که می‌ خواهید بکنید درست باشد و به آن باور داشته باشید درنگ نکنید، قدمی به‌ پیش بگذارید و رویای خود را جامعه عمل بپوشانید. هرگز به گفته‌ های این و آن توجه نکنید. توجه نکنید که ممکن است موقتا شکست بخورید زیرا شاید دیگران ندانند که هر شکست بذرهایی از موفقیت و پیروزی به همراه دارد. (ص 240 کتاب 17 قانون موفقیت)

ایمان مهم‌ ترین عنصر ذهن است، وقتی با اندیشه در هم می‌ آمیزد ذهن نیمه هوشیار بی‌ درنگ ارتعاش آن را درک می‌ کند و آن را به فراست لایتناهی تبدیل می‌ نماید. ایمان حالتی از ذهن است که می‌ توان آن را به کمک تأیید یا آموزش‌ های تکراری برای ذهن نیمه هوشیار و به کمک اصل تلقین به خود ایجاد نمود. (ص 120 کتاب 17 قانون موفقیت)

حقیقت شناخته‌ شده‌‌ای است که انسان هر چه را به خود تلقین کند، خواه مطلبی دروغین یا حقیقی باشد آن را باور می‌کند. برنامه یا هدف با تکرار اندیشه در ذهن کاشته می‌شود، جملاتی را درباره هدف اصلی خود بنویسید. هدف اصلی خود را مشخص سازید و آن را به حافظه بسپارید. جزییات آن را کلمه به کلمه و روز به‌ روز آن‌ قدر برای خود بگویید تا ارتعاش صدا به ذهن نیمه هوشیار شما برسد. (ص 315 کتاب 17 قانون موفقیت)

مصمم شوید که عوامل ناخوشایند محیط و شرایط را از ذهن خود دور نگه‌ دارید، برای خود زندگی مورد علاقه‌ تان را سفارش دهید. شاید به این نتیجه برسید که بزرگ‌ ترین نقطه‌ ضعف شما کمی اعتماد به‌ نفس است. برای چیره شدن بر این کمبود از اصل تلقین باید استفاده کرد، کافیست اندیشه مثبت را روی برگه کاغذی بنویسید و آن را آن‌قدر به تکرار بخوانید تا بخشی از ذهنیت شما شود.

نقد کتاب 17 قانون موفقیت pdf

در زندگی هیچ چیز نتوانست ناپلئون هیل نویسنده کتاب 17 قانون موفقیت را مغلوب و تسلیم کند. فقر و نداری یا دوری از میهن نیز او را ناامید و رنجور نکرد. هیل برای تمام افراد موفق، راهنما و مرشد بود. او نویسنده‌ی پرفروش ترین کتاب انگیزشی تمام دوران با عنوان «بیندیشید و ثروتمند شوید» شد. شاید بسیاری افراد بدون خواندن آن به موفقیت های امروز خود دست نمی یافتند.

شاید اگر ناشرش بر نام انتخابی خود برای کتاب اصرار می ورزید و نام آن را «بیندیشید و ثروتمند شوید» در نظر نمی گرفت، این کتاب به موفقیت خیره کننده‌ی امروز دست نمی یافت. نام اولیه و انتخابی ناشر برای کتاب چنین بود: «از کله ی پوک خود برای کسب پول بیشتر استفاده کنید!»

کتاب 17 قانون موفقیت در حقیقت سرآغازی برای موفقیت کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» است. شاید بدون این کتاب، آن کتاب نیز به چنان شهرت و موفقیتی دست نمی یافت.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1544 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “17 قانون موفقیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *