ثروتمندترین مرد بابل

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
ثروتمندترین مرد بابل (nbookcity.com)

دانلود كتاب ثروتمندترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل یک کتاب موفقیت و ثروت‌ شناسی است که به مباحث مرتبط با موفقیت شخصی و مدیریت مالی پرداخته و اصولی برای رسیدن به آنها را ارائه می‌دهد.

کتاب حاضر، در قالب داستانی تاریخی به شما این اصول را از طریق داستان زندگی آرکادیوس آموزش می‌دهد و نشان می‌دهد که موفقیت مالی و ثروت‌ آفرینی به تلاش مداوم و اِعمال اصول صحیح بستگی دارد.

در دوران باستان بابل، زندگی یک مرد به نام آرکادیوس توصیف می‌شود. آرکادیوس، که آغازگر داستان است، یک نفر تنها و بی‌ثروت در یک شهر پراز ثروتمندان است. او تصمیم می‌گیرد از آنها بیاموزد و به ثروت‌ آفرینی بپردازد…

خلاصه کتاب ثروتمندترین مرد بابل

این کتاب بهترین راهنمای شما در راه ثروتمند شدن است. نویسنده در کتاب ثروتمندترین مرد بابل می‌گوید که نه تنها پول چرک کف دست نیست، بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان است. بابل یکی از اولین شهرهایی که تمدن در آن شکل گرفت و ثروتمندترین شهر دوران باستان بود. پول برای اولین بار در بابل شکل گرفت و اولین معامله انجام شد. اما این شهر ثروتمند، دارای هیچ منابع طبیعی نبود، در هیچ مسیر تجاری قرار نداشت و بارندگی در آن بسیار کم بود.

اما چطور به چنین ثروت عظیمی رسید؟ در کتاب ثروتمندترین مرد بابل می‌خوانیم که چطور به پول برسیم و چطور به ثروت خودمان بیفزاییم. کتابی که الهام‌بخش افراد ثروتمند دنیا از جمله رابرت کیوساکی هم بوده است. همه ما در زندگی رویا‌ها و آرزو‌هایی داریم که برای تحقق بخشیدن به آن‌ها باید یاد بگیریم چگونه پول خود را خرج کنیم تا به خواسته‌هایمان برسیم.

در این کتاب تمام قوانینی که برای ثروتمند شدن و خداحافظی با بی‌ پولی‌نیاز است، گردآوری شده است. کتاب ثروتمندترین مرد بابل با نقل داستانی شروع می‌شود كه در آن دونفر به ديدار مرد ثروتمندی بنام آركاد می‌روند و راز ثروت وی را سوال می‌کنند. او هم داستان آشنایی خود با فردی را می‌گوید كه در ازاء نوشتن كتیبه قبول كرد تا راز ثروتمند شدن را به من بیاموزد.

قوانین مالی این كتاب در حدود 8000 سال قدمت دارد و بسیاری از شركت های بيمه، بانك ها و سازمانها از آن استفاده كرده‌اند. او می گوید یک راز ثروتمند شدن آن است كه بدانیم بخشی از درآمد ما متعلق به خودمان است و نباید كمتر از 0.1 درآمدمان باشد. همچنان كه درخت از دانه‌ای كوچك به وجود می آيد،‌ ثروت نیز از برداشتن قدم‌های كوچك مانند پس انداز حاصل می‌شود.

سه اصل ثروتمند شدن:

  1. اصل اول: اينكه باید با مبلغی كمتر از درآمد خود زندگی كنید
  2. اصل دوم: راهنمایی گرفتن از افراد صاحب علم و تجربه
  3. اصل سوم: به خدمت گرفتن اندوخته خویش

در اين كتاب به موارد زير در 18 فصل پرداخته شده است:

  • ثروتمندترین مرد بابل – مردی در آرزوی طلا
  • هفت راه برای حل مشكلات مالی – به پر كردن كیسه هاي خود ادامه دهید
  • از گنجینه خود حفاظت كنید – تامین آتیه
  • دیوارهای بابل – 5 قانون طلایی و…

پرسشی که زندگی بنسیر را دگرگون کرد!

بسیاری از مشکلات ما از این دریچه ایجاد می‌شوند که نمی‌دانیم پرسش درست چیست. وقتی هم که ندانیم پرسش درست کدام است، گشتن به دنبال پاسخ درست، تلاشی بیهوده است. بنسیر در کتاب ثروتمندترین مرد بابل، تنها زمانی توانست خودش را از فقر نجات دهد که بعد از چهل و اندی سال، بالاخره پرسش درست را پیدا کرد. بیاید آن را از زبان خود بنسیر بشنویم:

کبی، دوست عزیزم، من یک‌عمر کارکردم. مهارت من در ارابه سازی زبانزد خاص و عام است. هیچ‌کس در بابل نمی‌تواند ارابه‌هایی به‌خوبی من بسازد. بسیاری از ثروتمندان بابل، ساخت ارابه‌هایشان را فقط به من می‌سپارند. اما چرا هرگز بیشتر از اندازه خورد و خوراکم سکه‌های طلا و نقره به دست نیاوردم؟ چرا الهه ثروت، تنها به نفع عده خاصی کار می‌کند و ما را رها کرده است؟

من نمی‌خواهم همه عمرم را صرف به دست آوردن پول، تنها به‌اندازه غذای شبم بکنم. من نیز می‌خواهم ثروتمند شوم و برای خودم و خانواده‌ام زندگی راحتی فراهم کنم. کبی، آیا بهتر نیست به سراغ کسانی برویم که الهه ثروت، همیشه همراهشان است؟ حتما راهی برای جذب ثروت وجود دارد و ما باید آن را یاد بگیریم دوست من.

نقد کتاب ثروتمندترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل در رابطه با موفقیت شخصی هریک از ما تألیف شده است. موفقیت یعنی به کمال‌ رساندن اهداف به عنوان توانایی ها و تلاش های خود ما. آمادگی مناسب کلید موفقیت ماست. اعمال ما هیچ‌ گاه نمی توانند فراتر از افکار ما پیش روند و افکار ما هیچ‌ گاه نمی توانند از باورهایمان پیشی بگیرند.

کتاب ثروتمندترین مرد بابل هم‌چنین راهنمایی‌های لازم را برای درک مفاهیم اقتصادی برای جیب های بی پول دارد. در واقع هدف کتاب این است، پیشنهادی برای کسانی دارند که آرزوی موفقیت اقتصادی دارند تا پول جمع کنند، پول حفظ کنند و با کمک سرمایه اندوخته هایشان پول بیشتری به‌ دست بیاورند.

بابل ثروت‌مندترین شهر زمان باستان در دنیا بود، زیرا شهروندان آن ثروت‌مندترین افراد در زمان خود بودند. آن‌ها ارزش پول را می دانستند، قوانین اقتصادی را برای جمع‌ کردن، حفظ آن و استفاده از آن برای به‌ دست‌ آوردن پول بیشتر استفاده می کردند. آن‌ها چیزی که همه ما آروز داریم «درآمدی برای آینده» را به‌ دست آوردند.

نکات تاکید شده در کتاب:

  • اراده قوی: اراده و تصمیم به تغییر و بهبود وضعیت مالی بسیار مهم است.
  • مدیریت زمان: بهره‌وری در مدیریت زمان و اولویت‌ بندی وظایف، کلید موفقیت است.
  • تعهد به یادگیری: آموختن و به‌روز نگه‌ داشتن دانش و مهارت‌ها ضروری است.
  • صرفه‌ جویی و سرمایه‌ گذاری: ذخیره پول و سرمایه‌ گذاری در فرصت‌های سودآور به ایجاد ثروت کمک می‌کند.
  • شناخت دقیق اهداف مالی: اهداف مالی و مسیری که برای رسیدن به آنها باید طی کرد، بسیار مهم هستند.
  • مهارت‌های ارتباطی: برقراری ارتباط موثر با دیگران و مهارت‌های اجتماعی در تجارت و موفقیت حیاتی‌اند.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

کتاب ثروتمندترین مرد بابل  از یک حالت داستانی با محتوای قوی و جذاب برخوردار است. کتاب حاوی راهنمایی‌هایی عملی و ارزشمندی است که می تواند به رفع کمبودها و مشکلات مالی کمک کند. این کتاب، هم به لحاظ ادبی و هم به لحاظ راهنمایی های مالی و اقتصادی، جالب توجه است.

در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «این کتاب پس از انتشار، مورد استقبال بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، کارفرمایان و سرمایه‌ گذاران قرار گرفت و توسط ایشان،در مقیاس وسیع و به تعداد زیادی توزیع شد.

بدین ترتیب میلیون‌ها نفر، با شخصیت معروف ثروتمندترین مرد بابل آشنا شدند و از مطالعه‌ی داستان‌های زیبا و آموزنده‌ی این کتاب لذت بردند. در ضمن بسیاری از آنان دریافتند که رفع کمبودها و مشکلات مالی، کار چندان دشواری نیست.»

اگر به موضوعات مرتبط با موفقیت شخصی و مدیریت مالی علاقه دارید، کتاب ثروتمندترین مرد بابل برای شما مفید خواهد بود.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 29,137 بار

George Samuel Clason جورج ساموئل کلاسون

عنوان کتاب: ثروتمندترین مرد بابل

داستان های واقعی در مورد مردمان بابل قدیم

از پرفروش ترین کتاب ها در ایران

جز کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

جزو ده کتاب برتر مدیریت دارایی های شخصی

نویسنده: جورج سمیوئل کلاسون

مترجم: ژیلا ناظریان

تعداد صفحات کتاب: 124 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.64 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

10 هدفی که می خواهید در سال جدید به آنها دست پیدا کنید، روی کاغذ بیاورید. این سوال را بپرسید "اگر تنها بتوانم به یکی از اهداف لیست شده برسم، کدام هدف تاثیر مثبت بیشتری روی زندگی من خواهد داشت؟" آن مورد را روی کاغذ بنویسید و آن را هدف اصلی زندگی تان بدانید."
بروزرسانی: 5 روز قبل
تعداد بازدید: 2001
این کتاب بر اساس آخرین و جدیدترین یافته‌های پزشکی و روان‌شناسی نوشته شده و مبنای مطالب آن رفتار درمانی شناختی است. با این حال برای این که بتوانید مطالب آن را درک کنید، نیازی نیست در این رشته‌ها تخصص...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 458

47 پاسخ

    1. سلام
      دوست عزیز این کتاب اشتراکی نیست جز محصولات شهرکتاب است.

    1. با سلام. لینک دانلود بررسی شد و سالمه!
      در صورتی که در باز کردن فایل دانلود شده مشکل دارین لطفا برای باز کردن فایل از آخرین ورژن برنامه وینرار استفاده کنین.
      صفحه راهنمای کاربر

  1. سلام خسته نباشید لینک دانلود برای من وجود نداره ثبت نام هم کردم

    1. با سلام. لینک دانلود این کتاب رو به همراه راهنمایی برای دسترسی به همه کتاب ها براتون ایمیل کردیم.لطفا بررسی کنید سوالی داشتین در خدمتیم.

  2. سلام من طرح برنزی دلرم.جزا نمیتوانم لینک دانلود را ببینم

    1. سلام. لطفا برای مشاهده لینک دانلود وارد حساب کاربریتون بشین. سپس اسم این کتاب رو در سایت جستجو کنید تا لینک دانلود به شما نمایش داده بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *