مثل یک مرد فکر کن

مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن عمل کن (nbookcity.com)

دانلود کتاب مثل یک مرد فکر کن  

کتاب مثل یک مرد فکر کن‌ مثل یک زن رفتار کن کتابی ست که توسط کمدین معروف استیو هاروی به تحریر در آمده است.

و در آن به زنان می آموزد که چطور با طرز فکر مردان آشنا شوند و رفتار و برخورد مردان را راحت تر درک کنند. همچنین به مردان می آموزند که چگونه با زن ها رفتار کنند و از چه اصولی استفاده کنند تا روابطشان را با همسر خود بهبود ببخشند یا اگر در شرف ازدواج هستند چگونه بهتر از هم شناخت کسب کنند.

این کتاب به بخش های گوناگونی تقسیم شده است  که بخش اول آن شناخت کامل مردان است. از نظر هاروی مردها انسان های ساده لوحی هستند که خیلی زود می خواهند به مردانگی دست یابند.

خلاصه کتاب

استیو هاروی قبل از اقدام به نوشتن کتاب مثل یک مرد فکر کن در برنامه های رادیویی راجب مردان و زنان طنز تعریف می کرده. ولی بعد از مدتی مخاطبان او که اکثرا خانم بودند به او زنگ می زدند و سوالات اساسی راجب شخصیت و برخورد با مردان از او می پرسیدند بدین جهت او تصمیم به نوشتن این کتاب می گیرد و مورد توجه بسیاری از مردم کشورش قرار می گیرد. این کتاب که در سال 2009 منتشر شد مناسب برای زنانی است که می‌خواهند زندگی خود را دگرگون کنند و در عین حال وارد راه تازه‌ای از زندگی خود شوند. در حقیقت زنانی که در آستانه‌ی ورود به یک رابطه‌ی تازه با شوهر خود هستند یا رابطه‌ای را آغاز کرده‌اند و می‌خواهند آن‌ را ارتقا دهند، می‌توانند این کتاب را بشنوند.

استیو هاروی با گردآوری موضوعات جامع و کاربردی به زنان سراسر جهان کمک کرده است تا به شناخت بهتری از مردان برسند و اجازه ندهند تا مشکلات از لحاظ فکری و جسمی آن‌ها را آزار دهد. شما‌ می‌توانید با استفاده از اصول و تیپ‌های مختلف رفتاری ارائه شده در این کتاب که در اغلب مردان مشترک است، آن‌ها را بهتر بشناسید. هم‌چنین شیوه‌های کاربردی این کتاب به زنان یاد می‌دهد که چگونه کنترل زندگی خود را به دست بگیرند و پایه‌های روابط خود را مستحکم‌تر کنند.

بخشی از متن

مرد ها خیلی زود  می خواهند به جامعه وارد شوند  درآمد کسب کنند . از خانواده ی خود و همچنین از خواهر و برادر کوچکتر خود مراقبت کنند . خشن باشند. یک مرد اگر نتواند به درآمد یا شغل دلخواهش  دست بیابد نمی تواند با شما بنشیند و صحبت کند و آنطور که میخواهید به شما عشق بورزد پس همچین مردی هیچ وقت مرد ایده آل شما نخواهد بود… عشق ما شبیه عشق شما نیست !

هیچ چیز در روی کره ی زمین قابل قیاس با عشق یک زن نیست . زن مهربان ؛ با محبت ؛ صبور و دلپذیر است  و بی قید و شرط عشق می ورزد . خالص ِ خالص . اگر مرد او باشید همراه شما در کوهها خواهد بود روی آب حرکت می کند. مهم نیست چه عملکردی دارید و زمان و تقاضا برایش اهمیتی ندارد …

نقد کتاب مثل یک مرد فکر کن

استیو هاروی کتاب مثل یک مرد فکر کن را در 3 بخش به نگارش درآورده است. او در تمامی قسمت‌ها با نظریه‌های پیشنهادی و انتقادی به زنان می‌گوید که دلیل برخی از کارها و رفتارهای مردان و حتی احساس برتری داشتن نسبت به بقیه چیست. او با تحلیل و بررسی‌های جزئی خود به زبان صریح و طنز به زنان کمک می‌کند تا در زندگی خود بتوانند تصمیم‌گیری و انتخاب درست‌تری داشته باشند.

بخش اول این کتاب با عنوان نظام ذهنی یک مرد، به شما می‌گوید که زنان با برخی شیوه‌ها و راهکارها می‌توانند بفهمند مرد مورد نظرشان عاشق و شیفته‌ی آن‌ها است یا خیر. هم‌چنین از اهمیت موضوعاتی مانند «حمایت»، «صداقت» و «آشپزی» برای مردان، صحبت می‌کند.

بخش دوم کتاب مثل یک مرد فکر کن با عنوان چرا مردان این کار را می‌کنند؟ آن‌ها چه کار می‌کنند؟، به زنان می‌گوید که مردان با چه معیارهایی همسر مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و چگونه مردان بین انواع ازدواج و موضوعات سرگرم کننده تفاوت قائل می‌شوند. بخش سوم با عنوان کتاب تمرین موارد گوناگونی را که بهتر است زنان بعد از شکل‌گیری ارتباط خود با مردان بیاموزند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

استیو هاروی و کتاب‌هایی برای زنان

استیو هاروی بیست سال است که رسالت خنداندن مردم را به عهده گرفته است و طنزهای او نه تنها برای خانواده و نزدیکانش بلکه برای مردم سراسر دنیا شیرین و دلپذیر است. به گفته‌ی خود او «شهرت من ریشه در حقیقت و عقلانیت دارد و نتیجه‌ی زندگی، نظاره کردن، یادگیری و شناخت است. بیش‌تر این طنزها در مورد روابط بین زنان و مردان است».

استیو هاروی کمدین، بازیگر، برنامه‌ساز، مجری و نویسنده آمریکایی است. او در ژانویه 1957 به دنیا آمد. هاروی در برنامه‌های متعدد تلویزیونی و رادیویی در آمریکا اجرا داشته است. او زمانی که در برنامه رادیویی صبحگاهی اجرا داشته است به مطلب مهمی پی برد.

استیو متوجه می‌شود که این زنان سوالات و دغدغه‌های زیادی نسبت به سن و سال، کار، فرزندان، روابط با همسر و غیره دارد. به همین دلیل است هاروی در صحبت‌های خود درباره‌ی این کتاب ذکر کرده است که خود او هم دختر دارد و دوست دارد همه‌ی زنان سراسر جهان زندگی سرشار از عشق واقعی را تجربه کنند. استیو هاروی با نگارش کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن سعی کرده تا به زنان کمک کند که مردان را درست بشناسند.

هاروی از سال 2007 تا 2014 نامزد جوایز متعدد بین‌المللی از جمله «امی اوارد» شده است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان رک و راست حرفتو بزن را نام برد.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 20,867 بار

Steve Harvey استیو هاروی

عنوان کتاب: مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

نویسنده: استیو هاروی

مترجم: مهراوه فیروز

تعداد صفحات کتاب: 178 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 13.15 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

کسانی که کتاب «از دولت عشق» را خوانده و آرمان های آن را به کار بسته اند، نخست خود و سپس زندگی شان عوض شده است و شاهد پیشرفتی عظیم در سراسر زندگی خود بوده اند. عشق و...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 17530
اثری صریح و شفاف که با طرح چهار پرسش اساسی و ارائه نمونه هایی کارآمد خواننده را در مسیر دگرگونی و تحول قرار می دهد و او را از افکار و بینشی که سبب می شود در حالتی از یاس و رنج همیشگی به واسطه وقایع ناخوشایندی...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 463

12 پاسخ

  1. سلام
    ببخشید چرا انقدر دسترسی به لینک دانلود شما سخت هست. باید هفت خوان رستم رو طی کنیم. خوب حساب خریداری شده دیگه چرا لینک نمایش داده نمیشه.

    1. سلام
      به وبسایت شهر کتاب خوش اومدید
      حساب کاربری شما فعال شد، صفحه مورد نظرتون رو رفرش کنید لینک دانلود کتاب براتون نمایش داده میشه
      در صورت بروز هر گونه مشکلی با کمال میل در خدمتتون هستیم

  2. ببخشید من طرح 30 روز خریدم و ثبت نام هم کردم ولی اصلا لینک دانلود نمی بینم

    1. طرح شما فعاله امیدواریم لحظات خوشی را در کتابخانه شهرکتاب سپری کنید.

    1. با سلام.قابلیت دانلود بعضی از کتاب های سایت مثل همین کتاب برای کاربران vip محدود شده است. در صورت تمایل می توانید از این قسمت اشتراک تهیه کنید و به صورت نامحدود به همه کتاب های سایت دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *