پرش اثر استیو هاروی

پرش (nbookcity.com)

دانلود کتاب پرش

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نام استیو هاروی را نشنیده باشد یا حداقل ویدیویی از او در فضای مجازی ندیده باشد. مرد خنده‌رو و خوشحالی که نه تنها خنده روی لب مردم جهان آورده که به بسیاری از زنان هم کمک کرده تا بتوانند ارزش واقعی خود را بشناسند و تمام تلاش خود را در این جهت برداشته تا زنان در روابط خود موفق و سربلند باشند. استیو هاروی در کتاب پرش به شما پیام‌هایی می‌دهد. پیام‌هایی که هرکدام کمک می‌کنند تا تغییری در نحوه‌ی نگرشتان نسبت به زندگی داشته باشید.

کتاب پرش (تصميم بگير و با شجاعت گام بردار) به شما یاد می‌دهد که به زندگی با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که سر راهتان قرار می‌گیرد، ادامه بدهید. رویا پردازی کنید و برای رسیدن به رویاهایتان تلاش کنید. استیو هاروی در کتاب حاضر به ما آموزش می‌دهد که چطور زندگی کنیم. زندگی که به ما لذت تجربه‌های متفاوت را هدیه می‌دهد. این کتاب اثری خواندنی برای تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری است.

 

خلاصه کتاب

در کتاب پرش، استیو هاروی به خواننده کمک می کند تا با روح مقدس درون خود پیوند برقرار کرده، علایق زندگی اش را پیدا کند و از تخیل خود برای تبدیل رویاهایش به حقیقت بهره ببرد. استیو در آغاز هر قسمت از برنامه رادیویی صبحگاهی خود، به میلیون ها شنونده اش پیشنهاد می دهد که چند لحظه را به توصیه های معنوی که الهام بخش آنهاست و هدایتشان می کند، اختصاص دهند. طرفداران او که به شدت به سخنان نغز و خردمندانه ی استیو اعتماد دارند، در کتاب پرش: تصميم بگير و با شجاعت گام بردار، به توضیحات وسیع تری پیرامون توصیه های ابتدایی استیو در برنامه هایش دست می یابند.
بنابراین هر کس که به دنبال حمایت معنوی، احساس راحتی یا هدایت است، مخاطب کتاب و سخنان دلگرم کننده ی نویسنده می باشد.
در کتاب پرش، استیو با نگارشی زیبا و اندیشمندانه، توضیح می دهد که ایمان چیست و چطور می تواند سبب معجزه در زندگی روزمره ما شود. او همچنین از قدرت تخیل برای تحقق رویاها و دستیابی به آن ها سخن می گوید. وی معتقد است هیچ رویایی به ذهن ما راه پیدا نمی کند مگر اینکه توانایی تحقق آن نیز همراهش به ذهنمان راه یافته باشد. او نشان می دهد که چطور با تلفیق قدرت ذاتی ما و حمکت و تقدیر نگاشته شده توسط خداوند، هر کدام از ما می توانیم به آنچه می خواهیم دست پیدا کنیم و نیروی تخیل و ایمان و کوشش چه نقشی در تبدیل رویاهایمان به واقعیت دارد.

بخشی از متن کتاب

 من نیز خوب می دانم چه احساس بدی دارد وقتی که در یک رابطه احساسی با پیوند زناشویی غم انگیزی به سر می برید و به خوبی می دانید که این پیوند برای شما مناسب نبوده است و نیست… رابطه ای عاطفی که به هیچ وجه، آنگونه که شما می خواهید، به حمایت و محافظت از شما برنخاسته است. اما آیا به همان اندازه، شما واقعا می توانید در همین جای کنونی ای که در آن حضور دارید باقی بمانید و هر روز به مانند روز گذشته، بدون ذره ای امید یا ایمان به خدا، به زندگی تان ادامه دهید…؟ حال آن که من به شما توصیه می کنم که به سرعت از جایتان برخیزید و کاری برای تغییر شرایط زندگی تان انجام دهید:

کاری که موجب می شود تا شما به پا خیزید و کاری انجام دهید که شما را یک قدم بیش تر، به آن موقعیت بهتری که آرزو دارید داشته باشید، برساند. من شما را تشویق و ترغیب می کنم که به خودتان اعتماد کنید. همین طور هم به هدیه خدادادی تان و نیز مهم تر از همه: به خدای بزرگ توکل کنید. آن هنگام که به یک قهر یا ازدواجی اندوه بار که با شکست مواجه شده است نگاه می کنید و یا به موقعیت از دست رفته ای برای دست یافتن به ارتقاء مقامی در محیط حرفه ای تان می اندیشید، لازم و ضروری است که دست از کار بکشید و سرانجام، از خودتان این سوال را بکنید که:

«آیا واقعا می خواهم یک سال دیگر از عمرم را نیز باز در چنین شرایطی سپری کنم؟!» یا: «آیا باز هم می خواهم در همین شغلی بمانم که حتی حاضر نیست موقعیت و حقوقی را که حق واقعی من بر اساس لیاقت و شایستگی ام است را به من بدهد؟!» شاید شما نباید تا این اندازه به مبارزه و ستیز بپردازید و یا تا این اندازه نومید و ناراحت بشوید. می دانید، برای هر نومیدی و شکستی، دلیلی وجود دارد.

 

نقد کتاب پرش :تصميم بگير و با شجاعت گام بردار

استیو هاروی در کتاب پرش تعریف می‌کند که چگونه زمانی در فقر به سر می‌برد و با چالش‌های فراوانی مواجه بود و چه کرد تا به موفقیت دست‌یافت. وی کمدین موفقی است که جوایز بسیاری دریافت کرده، در مقام نویسنده نیز به موفقیتی چشمگیر دست‌یافته و کتاب‌هایش پرفروش و برگزیده‌ روزنامه تایمز بوده است، در این کتاب به مخاطب می‌آموزد چگونه با ایمان قوی از موانع و مشکلاتی که در زندگی با آن مواجه می‌شود.

تعداد بازدید: 1,156 بار

Steve%20Harvey%20 %D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%88%20%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C 2

عنوان کتاب: پرش (بپرید)

تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار

پرش سرشار از قدرت ایمانتان را برای دست یافتن به یک زندگی پر برکت انجام دهید

نویسنده: استیو هاروی

مترجم: محمدرضا اشراقی

تعداد صفحات کتاب: 160 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 11.2 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

منطق حاکم بر داستان، منطق همان دختر نوجوانی است که داستان را روایت میکند، از نگاه او مادرش یک موجود بی بند و بار و سهل انگار است که باعث ایجاد چنین شرایطی شده و فکر می کند با فاصله گرفتن...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 110
جان فانته در این اثر یک داستان کاملا خانوادگی را تعریف می‌کند. دعوایی که اعضای یک خانواده را به جان هم می اندازد و پدری که باعث دردسر بی‌حد فرزندانش می‌شود اما آیا می توان نادیده‌اش گرفت؟
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 289

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *