رک و راست حرفتو بزن

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
رک و راست حرفتو بزن (nbookcity.com)

دانلود کتاب رک و راست حرفتو بزن

کتاب رک و راست حرفتو بزن نوشته‌ی استیو هاروی کمدین معروف آمریکایی و نویسنده کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن است. این کتاب در سال 2010 منتشر شد.

همان‌طور که از عنوان کتاب مشخص است مباحث آن در دسته‌ی روابط زن و مرد و همسرگزینی است. هاروی در کتاب خطاب به زنان رک و بی‌پرده توضیح می‌دهد که مردان دقیقا در روابط خود چطور عمل می‌کنند و چطور می‌توان یک مرد را در رابطه حفظ کرد. هاروی کتاب رک و راست حرفتو بزن را برای زنانی نوشته است که قصد دارند رابطه‌ی عاطفی و عاشقانه‌ای را با مردان آغاز کنند. با اینحال مردان نیز با مطالعه کتاب حاضر می‌توانند به شناخت بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

خلاصه کتاب

استیو هاروی در کتاب رک و راست حرفتو بزن به صورت سوال و جواب راهکارهایی برای تشریح طرز فکر مردان در مواجهه با رفتار و برخورد همسران خود ارائه می دهد و با دید روانشناسی خود به سوال ها و انتظارات خانم ها (که هیچ وقت تمومی نداره :/) پاسخ می دهد. هاروی در این کتاب سعی کرده است واکنش های موثر و مثبتی را به زنان آموزش دهد تا روابط زناشویی خود را بهبود ببخشند و در مواجهه با مشکلات و رفتارهای نامناسب همسران خود راه های صحیح بیان خواسته های خود را بیاموزند.

همچنین استیو هاروی در صفحات آخر کتاب ۱۰ راهکار برای راضی کردن خانم ها به آقایان گرامی آموزش می دهد (که در ایران اگه آقایی از این کارا بکنه لقب زن ‌‌ذلیلی می گیره :/ ) برای مثال: ظرفها را بشویید، بی دلیل برای همسرتان گل بفرستید، راه های جدیدی برای ابراز علاقه پیدا کنید و …

بخشی از متن کتاب

چرا به نظر می رسد مردان هیچ گاه کارهایی را که شما می خواهید انجام دهند، انجام نمی دهند؟ مردان در هر سنی چه طرز تفکری در مورد آشنایی با زنان دارند؟ البته سن مورد نظر من از بیست سالگی به بعد است. همچنین می خواهم نگاه عمیق تری به مباحث کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد عمل کن بیندازم که این موارد را در بر می گیرد:
مردان چه فکری در مورد این طرز فکر سنتی که «ما از نظر جنسی قوی تر از زنان هستیم» می کنند؛ زنان چگونه باید مردان را با معیارها و شروط خاص خود وفق دهند و یاد بگیرند چگونه از مردان سوالات درست بکنند تا پاسخ های حقیقی را دریابند؛ و راه های آزمودن تعهد مرد حقیقی را بیاموزند. امیدوارم هنگامی که کتاب رک و راست حرفتو بزن را مطالعه کردید و به خوبی در مورد اطلاعاتی که در اختیارتان گذاشتم فکر کردید، اطلاعات بیشتری در مورد درک مردان به دست آورید. از اینکه متوجه می شوید ما مردان چقدر ساده هستیم، خداوند را شکر می کنید.

نقد کتاب رک و راست حرفتو بزن

کتاب رک و راست حرفتو بزن کتابی است که استیو هاروی آن را خطاب به زنان نوشته است. او در این کتاب از مردان گفته است. اینکه آنها چطور به یک رابطه وارد می‌شوند. چطور می‌توان یک رابطه‌ی عاشقانه با مردان را حفظ کرد و آن‌ها در یک رابطه چه نیاز و خواسته‌ای دارند. می توان گفت که بسیاری از بخش های کتاب در راستای مطالب کتاب زنان زیرک (که توسط خانم شری آرگو نوشته شده است)، توسط آقای استیو هاروی به صورت جز به جز و خیلی شفاف توضیح داده شده است. خواندن هر دو کتاب برای کاربران عزیز می تواند مفید باشد.

تعداد بازدید: 1,650 بار

Steve%20Harvey%20 %D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%88%20%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C 1

عنوان کتاب: رک و راست حرفتو بزن

نویسنده: استیو هاروی

مترجم: زینب رحمانی

تعداد صفحات کتاب: 208 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 15 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

مو یان خیلی احساساتی است. در آثارش رنگ و بو و صدا را حس میکنید. او به موسیقی عشق میورزد، صدای قطار را دوست دارد، تمایلی به طرح مسائل سیاسی ندارد؛ ولی این بدین معنا نیست که به...
بروزرسانی: 12 ماه قبل
تعداد بازدید: 204
این کتاب مجموعه شعرهایی در ژانر طنز و فکاهه است که طی حدود سه سال از فعالیت کارگاه و محافل طنز حوزه هنری استان قزوین با نام «سنگ پای قزوین» تا پایان سال 1395 توسط مهران حسینی به زیور طبع درآمده...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 302

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *