آنچه مردها می خواهند

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
آنچه مردها می خواهند (nbookcity.com)

دانلود کتاب آنچه مردها می خواهند

کتاب آنچه مردها می خواهند اثری مشترک از بردلی گرستمن، ریچ سلدس و کریستوفر پیزو است که در دسته بندی کتابهای روانشناسی قرار می گیرد.

یك حسابدار، وكیل و پزشك تمام آن‌چه ‌را که باید در مورد مردان بدانید، به شما می آموزند; «آیا او با من تماس خواهد گرفت؟ باید محتاط باشم؟ چرا او رومانتیك‌تر نیست؟ آیا باید به او نزدیك‌تر شوم؟ چرا به من نمی گوید; «دوستت دارم؟» وقتی زبان مردها را می آموزید، به‌راحتی می‌توانید درك‌شان كنید. با راهنمایی‌های ساده و كاربردی این سه مرد تحصیل كرده و شاغل كه به شما می‌آموزند مردها در مورد زنان، روابط‌شان با آنان و ازدواج چه نظری دارند، دیگر سؤالات بالا را از خود نخواهید پرسید.

این سه مرد واجد شرایط و با تجربه مهر سكوت را می شكنند و به شما می گویند كه چگونه مرد زندگی‌تان را مجذوب خود كنید، او را نرنجانید و چگونه بفهمید كه واقعاً دوست‌تان دارد… یا فقط شما را برای وقت‌ گذرانی می خواهد. راز سر به مهری كه از آن پرده برمی داریم، بسیار ساده است: ارتباط خود را با مرد فریبكار و خیانتكار قطع و با مرد درستكار و صادق بارور كنید.

خلاصه کتاب

نویسنده های کتاب آنچه مردها می خواهند: راهنمایی های سه مرد تحصیلکرده برای آشنایی زنان با مرد دلخواه، کوشیده‌اند به بسیاری از پرسش‌های زنان، درباره مردان پاسخ دهند و رازهای دنیای مردانه را به شکلی بازگو کنند. این سه در پیشگفتار کتاب خود آورده‌اند که در این کتاب راه‌یابی دست‌یابی به مکنونات ذهنی و قلبی مردان تحصیل کرده شاغل را ارائه می دهند، که می تواند برای بسیاری از زنان جالب توجه باشد. در مقدمه کتاب می‌خوانیم: «تا به حال از خود پرسیده‌اید چـرا مردان زنانی را که دوست دارند، فریب می‌دهند؟

یا چرا مردان پس از رابطه‌ی جنسی هیجان‌انگیز، همچون ستاره‌ای دنباله‌دار، ناپدید می‌شوند؟ مرد چرا مایل نیست از «وابستگی‌هایش» حرف بزند؟ و چرا گفتن «دوستت دارم» آنقدر برای مردان دشوار است؟ آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا همیشه شما باید پیشنهاد ملاقات بدهید؟ وقتی زنان این سؤالات را می‌پرسند، مردان مهر سکوت بر دهان خود می‌زنند. آنان ــ چه آسیب‌پذیر، مردد، یا مشتاق ـ معمولاً برای ابراز هیجانات خود نسبت به زنان، به سکوت پناه می‌آورند و بی‌تفاوت به‌نظر می رسند. اما در واقع بی‌تفاوت نیستند. بلکه در پس این سکوت و ظاهر سخت و خشن، بسیار شکننده و آسیب‌پذیرند.

در كتاب آنچه مردها می خواهند می‌آموزید كه چگونه به شیوه‌ای متفاوت حرف بزنید و خواهید فهمید; ـ آیا همسر ایده‌آلی برای نامزدتان هستید؟ ـ مفهوم واقعی جمله‌ی «من فعلاً آمادگی ازدواج را ندارم». ـ چگونه با مردی كه رومانتیك نیست، كنار بیایید و حس رومانتیكی او را بارور كنید. ـ چرا مردها زنانی را كه دوست‌شان دارند، فریب می‌دهند. اكنون كه می دانید همسرتان به راستی چه می‌خواهد، او برای همیشه متعلق به شما خواهد بود

بخشی از متن کتاب

مردان تحصیل کرده اهل رقابت اند و دوست ندارند آنچه را که دارند، از دست بدهند یا حتی به از دست دادنش فکر کنند. مرد حسود، همواره با خود کلنجار می رود که نکند مردی وجود داشته باشد که بتواند با نامزدش بهتر از او رفتار کند و یا او را خوشبخت تر کند. با این شکنجه ی فکری، این ترس به دل مرد راه پیدا می کند که او نمی تواند زنی را که دوست دارد، خوشبخت کند. به همین دلیل او به اشتباه سعی می کند از عامل حسادت استفاده کند که البته او را گیج تر و پریشان تر خواهد کرد. در این مواقع ممکن است نامزد یا همسرش را از خود براند یا به سردی با او رفتار کند تا بلکه از این شکنجه رهایی یابد. یکی از دوستان ما همسری داشت که دائم حس حسادت او را برمی انگیخت.

رفتار همسرش او را خشمگین و متزلزل کرده بود. او فکر می کرد همسرش نیز احساس ناامنی می کند. هیچ کس از احساس حسادت لذت نمی برد. اما در اینجا سوال مهمی مطرح می شود: چگونه می توان کاری کرد که مردی عاقل و حسود همسرش را بیشتر دوست بدارد؟ اگر زنی احساس می کند که در روابط او با نامزد یا همسرش مشکلاتی وجود دارد، باید این مسائل را با او مطرح کند، نه آنکه حس حسادت او را برانگیزد. مردانی که بیش از حد نسبت به نامزد یا همسر خود احساس مالکیت می کنند، بیش از سایرین احساس ناامنی می کنند. شما می توانید با ابراز عشق و محبت، ترس های نامزد یا همسرتان را تسکین دهید.

اگر او بیش از اندازه نسبت به شما احساس مالکیت می کند و آزادی های تان را محدود می کند، ارتباط خود را با او اصلاح یا قطع کنید. برخی از مردان مجرد امیال جنسی خود را با تماشای فیلم ها و عکس های مبتذل و شهوت انگیز ارضا می کنند. برخی از مردان نمی توانند امیال خود را کنترل کنند. معمولاً آنان چندین همسر دارند، مگر آنکه چیزی یا کسی سرشت شان را مهار کند. فرایض اخلاقی و پیمان توام با وفاداری، از عوامل بازدارنده به شمار می روند. البته ناگفته نماند که بسیاری از مردان رذل و فریبکار هستند. آنچه سبب می شود اغلب مردان این سرشت خود را مهار کنند، ترس است: ترس از دست دادن زنی که دوستش دارند. نه تنها ترس از دست دادن، بلکه رنج ناشی از فقدان زن محبوبشان، از عوامل بازدارنده محسوب می شود.

نقد کتاب آنچه مردها می خواهند

کتاب آنچه مردها می خواهند: راهنمایی های سه مرد تحصیلکرده برای آشنایی زنان با مرد دلخواه که برنده جایزه ی آکادمی هنر و ادبیات آمریکا نیز شده است می تواند کتاب بسیار خوبی در جهت شناختن مردان و آشنایی با طرز فکر آنها برای بانوان باشد.

با مطالعه این اثر شما جواب بسیاری از سوال های خود را در مورد رفتار آقایان در زمینه های مختلف خواهید گرفت.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 948 بار

%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: آنچه مردها می خواهند

راهنمایی های سه مرد تحصیل کرده برای آشنایی زنان با مرد دلخواه

برنده جایزه ی آکادمی هنر و ادبیات آمریکا

نویسندگان: برادلی گرستمن ، کریستوفر پیزو و ریچ سلدس

مترجم: ندا شادنظر

تعداد صفحات کتاب: 113 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 11.9 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

در کتاب آینده یک پندار ، بذرهایی که در تلاشهای قبلی شروع به جوانه زدن کرده بود، به بار نشست. آنچه سربرآورد، بیان رسمی تفکر فروید در باب تجربه دینی همراه با تاثیر کامل اعتقاد و تعصب ضد مذهبی و لا ادری گری بود.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 3579
کتاب بازگشت پنهانی به شیلی از نظر ماهیت و روش آشکار‌سازی‌اش ظاهراً، شمه‌ای است از یک گزارش، اما در واقع چیزی است برتر از آن: بازسازی عاطفی یک ماجرا که تأثیر نهایی آن بدون چون‌و چرا بسی..
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 158

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *