ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا

آخرین ویرایش: 9 ماه قبل
ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا (nbookcity.com)

دانلود کتاب ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا

دارن هاردی در کتاب ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا به صورت خیلی ساده، مطالب مفید و پندآموزی را به مخاطب انتقال می‌دهد.

هاردی یک نویسنده، سخنران و مربی موفق است که به دلیل فعالیت در زمینه توسعه شخصی و نوشتن کتاب اثر مرکب شناخته شده است. او استراتژی‌های عملی، بینش‌ها و تغییرات ذهنی را برای کمک به افراد برای دستیابی به اهداف، غلبه بر چالش‌ها و به حداکثر رساندن پتانسیل خود به اشتراک می‌گذارد.

به غیر از نوشتن آثار معروفی مثل کتاب ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا و … دارن هاردی یک سخنران کلیدی بسیار مورد توجه است که صحبت های انگیزشی را در مورد موضوعاتی مانند بهره وری، اوج عملکرد، توسعه رهبری و رشد شخصی ارائه می دهد.

خلاصه کتاب

کتاب‌های دارن هاردی بسیار کارآمد هستند. او به طور خلاصه و مفید نظرات انگیزشی عالی بیان می‌کند و ذهن مخاطب را روشن می‌کند. کتاب ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا بر این اصل استوار است که تصمیمات روزمره و به ظاهر بی‌اهمیت سرنوشت شما را شکل می‌دهند. تصمیمات روزمره شما را به زندگی مورد نظرتان می‌کشاند یا به طور پیش فرض به یک فاجعه تبدیل می شود.

نویسنده کتاب ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا تقطیری از اصول اساسی که خارق العاده ترین دستاوردها را در تجارت و روابط برای شما به ارمغان می‌آورد را در اختیارتان قرار می‌دهد. این سیستم عامل گام به گام با کاربرد آسان به شما امکان می‌دهد تا موفقیت خود را چندین برابر کنید، پیشرفت خود را ترسیم کرده و به هر آرزویی برسید. اگر جدی به دنبال زندگی فوق العاده ای هستید، از قدرت این راهکارها برای ایجاد موفقیت مورد نظر خود استفاده کنید.

دارن به عنوان رهبر صنعت موفقیت به مدت دو دهه، دسترسی منحصر به‌فرد و بدون محدودیتی به موفق‌ترین افراد کره زمین از جمله استیو جابز، دونالد ترامپ و جف بزوس داشته است. او اسرار موفقیت آنها را کشف کرده و اکنون آنها را فاش می‌کند. دارن بهترین اطلاعات و استراتژی های موجود را بررسی می‌کند و اصول موفقیت خود را به شما ارائه می‌کند.

کتاب ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا می تواند تاثیرگذاری بالایی روی آن دسته از مخاطبانی داشته باشد که در جست و‌جوی موفقیت شخصی و شغلی و دستیابی قطعی به اهداف‌شان هستند. یادداشت های کتاب به گونه‌ای از سوی هاردی آماده شده است که در یک نشست پنج دقیقه‌ای می‌توان کل یادداشت را خواند و شروع به اجرای آن کرد. ترفندهایی که هاردی در این مجموعه به مخاطبان آموزش می‌دهد روی میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا اثر گذاشته است.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

شاید تاکنون از نرسیدن به اهداف و آرزوهایتان به شدت غمگین شده باشید اما باید بدانید که علت این نرسیدن ها این است که از نظر احساس دچار ضعف هستید! اما همه ما فرصت داریم تا سرنوشت خود را آن‌گونه رقم بزنیم که خود می‌خواهیم. موهبتی که هیچ‌ کدام از موجودات قادر به انجامش نیستند. حیوانات و گیاهان فقط تا محدوده مشخصی توان دارند. فقط انسان‌ها هستند که کم‌تر از حد توانشان فعالیت می‌کنند.

این موضوع همان چیزی است که ما را ازنظر احساسی ضعیف می‌کند و مغز ما این تغییرات را نوعی خطر در نظر می‌گیرد. نویسنده کتاب ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا عقیده دارد به علت همین رفتار مغز است که مقاومت احساسی مقابل تغییر کردن ایجاد می‌کند. همین باعث می‌شود که ما تا آنجا که بتوانیم و ممکن باشد از تغییر صرف نظر می‌کند و درنتیجه در رسیدن به اهدافمان ناکام بمانیم.

پس تغییر کردن نوعی قدرت است، همان قدرتی که می‌تواند بر ضعف‌ها غلبه کند و ما را یاری می‌دهد تا احساساتمان را زنده نگه‌ داریم. اما به خاطر داشته باشید که تنها یک نفر هست که می‌تواند زندگی شما را بهتر کند، و آن فرد خود شما هستید! امیدوار نباشید تا کسی از راه برسد و موفقیت و پیشرفت را به شما به‌یکباره هدیه بدهد. دست‌ به‌کار بشوید و برای آنچه رؤیایش رادارید بجنگید.

با خواندن کتاب ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا متوجه می‌شوید که برای رسیدن به موفقیت ابتدا باید متوجه باشید که علاوه بر تلاش باید متوجه ضعف‌های منحصربه‌ فردتان هم باشید! ضعف‌ها نقاط کوری هستند در وجود شما که می‌تواند باعث افت عملکرد شما شود. اگرچه این ضعف ها ممکن است ناخودآگاه باشند و از آنها بی‌اطلاع باشید، اما به‌هرحال بر نتیجه عملکرد شما تأثیر می‌گذارند. پس باید آن‌ها را به‌خوبی بشناسید و سعی کنید آن‌ها را برطرف کنید.

بخشی از متن کتاب

در یکی از بخش های جذاب کتاب ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا نوشته شده: اگر طرز فکر درست و حسابی نداشته باشید، نتایج خوبی هم نخواهید گرفت. به‌هر چیزی که فکر کنید، همان را خلق خواهید کرد. شما آن شخصی نیستید که فکرش را می‌کنید؛ بلکه این افکارتان هستند که شما را شکل می‌دهند. پس قدرتمندترین چیزی که روی زندگی و نتایجی که به دست می‌آوریم و توانایی‌مان در کسب اهداف اثر می‌گذارند، اطلاعاتی‌ست که وارد مغزمان می‌شود.

مغز انسان درست مثل کامپیوتر عمل می‌کند. البته کامپیوترها دستگاه های پیچیده‌ای هستند. ولی شیوه‌ی عملکردشان نسبتا ساده است. بر اساس چیزی که وارد آن می‌کنید، چیزی دریافت می‌کنید. کامپیوتر در مورد چیزی قضاوت نمی‌کند و تبعیض قائل نمی‌شود؛ فقط روی داده‌های ورودی متمرکز می‌شود. ذهن شما هم به همین شکل کار می‌کند. (ص34 ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا)

اطلاعاتی که وارد مغزتان می‌کنید قضاوت نمی‌شوند یا تبعیضی در موردشان وجود ندارد، بلکه بر اساس آن، خروجی خاصی به دست می‌آید. خروجي مغز شما دقيقا داده هایی‌ است که وارد آن می‌کنید؛ پس خیلی ضروری ست که بدانید با چه اطلاعاتی مغزتان را تغذیه می‌کنید. مردم همیشه سرشان را با خواندن، گوش کردن یا بازی کردن گرم می‌کنند؛ ولی حواس‌شان نیست دارند چه چیزی می‌خوانند، چه گوش می‌دهند، یا چه بازی‌ای می‌کنند.

چون باورشان شده که این موارد تاثیری روی آنها ندارد. این به کل اشتباه است. بگذارید سوالی از شما بپرسم: آیا این دست نوشته های من تاثیری روی شما گذاشته؟ هر از گاهی تلنگری به شما زده؟ در ذهن‌تان تکرار و مرور شده؟ البته که تاثیرگذار بوده. اگر نبود الان شما در حال خواندن این یادداشت نبودید. پس خواندن مجلات پر از شایعه، فیلم‌های بی‌معنی و بازی‌های خشن هم روی شما تاثیر خواهند گذاشت.

نقد کتاب ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا

این کتاب از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول و کوتاه این کتاب به همان عنوان کتاب یعنی 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا می‌پردازد و به شما یک برنامه‌ی عملی برای هر هفته می‌دهد. در بخش دوم به عواملی هم چون غلبه بر دشمن شماره یک موفقیت، جهشی از خوب به عالی، هرم موفقیت و … که در رسیدن به موفقیت شما تاثیر گذار است پرداخته می شود.

دارن هاردی نقش ما را در زندگی به یک موج‌سوار تشبیه کرده است. موج‌ها انواع مختلفی دارند؛ بعضی‌هایش کوچک‌اند و بعضی‌ها بزرگ، بعضی وقت‌ها از سمت راست به‌طرف تان می‌آیند و بعضی وقت‌ها از سمت چپ… حتی ممکن است بعضی وقت‌ها شمارا به‌شدت غافلگیر کند. اما برای یک موج‌سوار ماهر هرچقدر هم که‌موج بزرگ باشد، مهم نیست. فقط باید تخته‌ی موج‌سواری‌تان را در جهت درست تنظیم و آن را حرکت دهید.

نویسنده کتاب 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا معتقد است: آنچه شمارا از بحران نجات می‌دهد مهارت و توانمندی شما در شرایط هستند. به یاد داشته باشید، یک موج‌سوار ماهر به دنبال ساحل آرام نمی‌گردد. جامعه دوست دارد که شما فردی متوسط رو به پایین باشید. در واقع، همه ترجیح می دهند شما هم مثل آنها فرد متوسطی باشید و نهایت تلاش‌تان را نکنید تا آنها احساس بدی در مورد خودشان و تلاش نکردن‌شان نداشته باشند.

نویسنده کتاب 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا می‌گوید: فقط خود شما می‌توانید خودتان را بالا بکشید و استانداردهای بالاتری برای خودتان تعیین کنید.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 353 بار

Darren%20Hardy%20 %D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%20%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C 3

عنوان کتاب: ده هفته تا موفقیت بی چون و چرا

و چند یادداشت دیگر

نویسنده: دارن هاردی

مترجم: شادی حسن پور

تعداد صفحات کتاب: 73 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.76 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

گویا زمان زیادی است که شادی از میان ما رخت بربسته. چرا، معدود کسانی هستند که در زندگی احساس آرامش و رضایت می کنند؟ نیاز نیست خودمان را به زحمت بیاندازیم، جواب ساده است: زنانگی از دست رفته!
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1054
یک داستان اخلاقی برخاسته از دوران تاریک سال‌های آخر فعالیت مارک تواین و در واقع بهترین محصول آن دوران است درباره یک شهروند جدید به اسم دیوید ویلسون است که وارد شهر دور افتاده داستان، یعنی داوسونز لندینگ می‌شود تا...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 229

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *