تو ثروتمند زاده شده ای

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
تو ثروتمند زاده شده ای باب پراکتور (nbookcity.com)

دانلود کتاب تو ثروتمند زاده شده ای

کتاب های بسیار متعدد و پرطرفداری از باب پراکتور منتشر شده است که اکثر چالش برانگیز و انگیزشی نوشته شده اند. قبلا کتاب الفبای موفقیت را از این نویسنده برای مطالعه کاربران عزیز در سایت قرار داده ایم و این بار یکی دیگر از آثار وی یعنی کتاب تو ثروتمند زاده شده ای را به علاقمندان تقدیم می کنیم.

کتاب پیش رو مانند چراغ علاءالدین آرزوهای شما را توسط خودتان برآورده می‌کند. این اثر یک نقشه است؛ یک نقشه‌ی بسیار ساده برای شما، تا چیزی که می‌خواهید را به دست بیاورید. در واقع سادگی آن فریب دهنده است. اما فریب این سادگی را نخورید؛ زیرا هر فصل، ارائه دهنده‌ی ایده‌ای بسیار ارزشمند و درخشانی است. این ایده‌ها بسیار کارآمد هستند.

باب پراکتور از کاری که در آن مهارت زیادی دارد ، یعنی برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه در کتاب تو ثروتمند زاده شده ای استفاده کرده است و نشان داده است برای دستیابی به ثروت باید ابتدا ذهنیت ثروت را در خود ایجاد کنیم این کتاب شما را شیفته خودش می کند و شما را ترغیب می کند که آموزه های آن را در زندگی تان به کار گیرید. باب پراکتور سردمدارعلم کنترل ذهن و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه است و تمامی این آموزه های ارزشمند را دراین کتاب بی نظیر با میلیون ها نفر در سرتاسر جهان به اشتراک گذاشته است.

چکیده کتاب تو ثروتمند زاده شده ای

  1. مطالبی که در کتاب تو ثروتمند زاده شده ای نوشته شده می‌تواند تأثیر شگرفی در زندگی شما بگذارد.
  2. بسیاری از افراد در سرتاسر جهان از ایده‌ها و راهکارهای باب پراکتور استفاده کرده‌اند و امروزه به افراد قدرتمند و ثروتمندی تبدیل شده‌اند.
  3. به دست آوردن پول و ثروت دارای قوانینی است که متاسفانه کمتر از یک درصد از جامعه با این قوانین آشنایی دارند.
  4. یکی از دلایل اصلی اینکه اکثر افراد نمی‌توانند به زندگی دلخواه خود دست یابند، این است که آنها به‌شدت تحت‌تاثیر باورهای دیگران هستند.
  5. اخبار تلویزیون و روزنامه‌ها آنها را متقاعد کرده‌اند که اوضاع اقتصادی خوب نیست و امکان دستیابی به پول بیشتر هم غیر‌ممکن است و انسان برای دستیابی به رفاه و ثروت به تلاش و سخت کوشی نیاز دارد.
  6. باب پراکتور در کتاب تو ثروتمند زاده شده‌ای می‌گوید: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که از کودکی به ما آموخته اند که همیشه بی پولیم و برای به دست آوردن آن هم تلاشی نکنیم، اما باید کم‌کم ذهن فقیر خود را به یک ذهن ثروتمند تغییر دهیم.

مقدمه ای از باب پراکتور

همه ما ثروتمند متولد شده ایم. اما متاسفانه از طریق والدین، جامعه و اطرافیان از همان دوران کودکی ذهنیت کمبود برای ما ایجاده شده است. این کتاب همانند پلی است که شما را از جایگاه فعلی تان به جایگاه دلخواهتان خواهد رساند. این کتاب تمام گام های شما را در مسیر دستیابی به رویاها و تصویر ذهنی‌تان هدایت می کند. در این کتاب حقایقی را با شما در میان می گذارم که در لحظه ورودتان به این کره خاکی آنها را می دانستید اما به دلایل زیادی آنها را از یاد برده اید. من در این کتاب آن حقایق را که همانند تکه های یک پازل مبهم هستند در کنار هم مرتب کرده ام تا شما بتوانید با درک آن حقایق به زندگی که خواهان آن هستید، دست یابید.

روزانه میلیون ها نفر بلیت بخت آزمایی خریداری می کنند و در رویای این به سر می برند که روزی نام آنها به عنوان فرد برنده اعلام شود و آنها یک شبه به ثروت و خوشبختی دست یابند! این افراد غافل هستند که ثروتی بادآورده به هیچ وجه برای آنها خوشبختی و سعادت به ارمغان نمی آورد. هنگامی ثروت برای شما شادی و لذت به ارمغان می آورد که خودتان آن را به دست آورده باشید و برای دستیابی به این نوع ثروت باید ابتدا ذهنیتی ثروتمند در خود ایجاد کنید. این کتاب دقیقاً همین کار را برای شما انجام می دهد، طبق اصولی ساده و اثبات شده شما را از جایگاه فعلی تان به جایگاه دلخواهتان خواهد رساند.

نکته مهم:

اما هرگز فریب سادگی این آموزه ها را نخورید، این آموزه ها در عین سادگی بسیار ارزشمند و کارآمد هستند. من حدود 50 سال این آموزه‌ها را بررسی کرده ام و آنها را مورد امتحان قرار داده ام و از طرفی شاهد نتایج این آموزه ها در زندگی هزاران نفری بوده ام که در سمینارهایم شرکت کرده اند. به جرات می توانم اثربخشی این آموزه های فوق العاده را برای شما تضمین کنم. شاهد تحول زندگی کسانی بوده ام که حتی برای تامین مخارج هزینه های اولیه خود دچار مشکل بوده اند و بعد از به کارگیری این آموزه ها به رفاه مالی دست یافته اند. حال نوبت شماست که از این آموزه ها برای متحول ساختن زندگی تان استفاده کنید. چه رویاهایی در سر دارید؟

چه اهداف و آرزوهایی است که خواهان دستیابی به آنها هستید؟ می خواهم به شما این اطمینان را بدهم که دستیابی به تمام رویاها، اهداف و آرزوهایتان امکان پذیر است. اما باید خودتان را متعهد کنید که آموزه هایی را که با شما درمیان می‌گذارم، به کار بگیرید. تنها خواندن و حفظ کردن آنها فایده ای ندارد، باید آنها را با تمام وجود درک کنید و آنها را به بخشی از زندگی تان تبدیل کنید.

آموزه های این کتاب به صورت کاربردی بیان شده است، البته من می توانستم تمام تحقیقات و مدارک علمی آنها را که در علم روانشناسی به اثبات رسیده است، برای شما در این کتاب بیاورم. اما آنگاه دیگر این کتاب جنبه کاربردی نداشت و تنها مرجعی علمی و دانشگاهی می‌شد. سعی کرده ام به جای اثبات های علمی، مثال هایی از اشخاص و خانواده هایی را بیاورم که با به کارگیری این آموزه ها زندگی شان دچار تحولی بنیادین شده است.

تقسیم بندی کتاب از دید نویسنده

فصول این کتاب بصورتی درکنار هم چیده شده اند که به تدریج می توانند تواناییهای نهفته شما را آشکار کنند.

در فصل اول این کتاب به بررسی این موضوع می پردازیم که پول واقعاً چیست و باید چه ذهنیت و دیدگاهی نسبت به آن داشته باشیم، همچنین تصویر ذهنی خود را نسبت به پول به صورت کامل تغییر می دهیم و به شما خواهم گفت که ثروتمند شدن نه تنها گناه نیست بلکه شرافتمندانه ترین کار در این جهان است.

در فصل دوم وضعیت مالی فعلی تان را مورد بررسی قرار می دهیم و تعیین می کنیم که چقدر پول برای شما کافی است، به این حقیقت پی خواهید برد که شما تنها به اندازه نیاز و خواسته تان پول به دست می‌آورید، نه کمتر و نه بیشتر.

در فصل سوم خواهید آموخت که شما در فرآیند خلق زندگی تان مشارکت دارید و این کار را از طریق نیروی شگفت انگیز تصویرسازی ذهنی انجام می دهید. خواهید آموخت که چگونه تصاویری در ذهن خود بسازید تا شما را به اهداف و خواسته هایتان برسانند. در واقع شما در نهایت به شخصیتی تبدیل می شوید که سالها آن را در ذهن خود تصویرسازی کرده اید.

در فصل چهارم اصلی مهم را با شما درمیان می گذارم و آن توکل به خداوند است.  خواهید آموخت که باید با آرامش و دل آسودگی به قدرت عظیم خالق کل جهان هستی اعتماد داشته باشید و یقین داشته باشید که او شما را در دستیابی به هدف و تصویر ذهنی‌تان یاری خواهد کرد.

فصل پنجم با عنوان “انتظار فراوانی نعمت را داشته باشید”، به شما خواهد آموخت که: شما هر آنچه را به دست می آورید که انتظار دستیابی به آن را داشته باشید.

در فصل ششم از قانون ارتعاش سخن می گوییم و خواهیم فهمید چرا بعضی از افراد مدام چیزهایی را به زندگی خود جذب می کنند که خواهان آن نیستند در حالی که بعضی دیگر همانند آهنربای ثروت و فراوانی هستند.

در فصل های بعد به شما خواهم آموخت که ترس چیزی نیست جز یک توهم ذهنی و نباید اجازه دهید در مسیر دستیابی به اهداف و رویاهایتان مانع شما شود. قبل از اینکه شروع به مطالعه این کتاب کنید دوباره به شما تاکید می کنم که تنها خواندن و حفظ کردن این آموزه ها کافی نیست، باید آنها را با تمام وجود درک کنید و آنها را به کار بگیرید. این کتاب را همواره همراه خود داشته باشید و تعالیم آن را به صورت پیوسته مرور کنید تا به بخش جدایی ناپذیری از ذهن شما تبدیل شوند.

بخشی از متن:رابطه شما با پول

سال ۱۹۲۳بود که هشت نفر از ثروتمند ترین افراد جهان در هتلی مجلل به دور هم جمع شدند. سرمایه این هشت نفر از بودجه دولت آمریکا بیشتر بود این اشخاص شامل افراد زیر بودند

  • مدیر عامل فولاد آمریکا
  • مدیر عامل سوخت و نفت آمریکا
  • فروشنده بزرگ گندم
  • رئیس بازار بورس آمریکا
  • یکی از معاونان رئیس جمهور آمریکا
  • فردی که لقب غول وال استریت را داشت
  • مدیر عامل یکی از بزرگترین شرکت های خصوصی آمریکا
  • مدیر عامل یکی از بزرگترین بانک های آمریکا

این ها افرادی بودند که رمز و راز پول در آوردن را بلد بودند اما ببینیم ۲۰سال بعد هر کدام از آن ها در چه وضعیتی بودند.

  1. چالزشواب مدیر عامل فولاد آمریکا در چند سال پایانی عمرش دچار ورشکستگی شد و در فقر شدید فوت کرد .
  2. مدیر عامل شرکت سوخت و نفت آمریکا دیوانه شد.
  3. بزرگترین دلال گندم آمریکا در فقر شدید از دنیا رفت.
  4. رئیس بازار بورس آمریکا در پایان عمرش در زندان حبس شد.
  5. و معاون رئیس جمهور آمریکا مشمول آزادی مشروط شد تا بتواند در روزهای پایانی عمرش در کنار خانواده باشد.
  6. فردی که به غول وال استریت مشهور بود خودکشی کرد و همین سرنوشت نصیب دونفر آخر لیست شد.

بله تمامی این هشت  نفر رمز پول در آوردن رابلد بودن اما رمز خوشبختی و ثروتمند زیستن را بلد نبودند این گونه افراد در طول تاریخ کم نبوده اند به همین دلیل مردم به این نتیجه رسیده اند که پول چیز خوبی نیست و یا پول فساد می آورد و یا پول باعث بدبختی می شود. این نتیجه گیری بسیار سطحی و غلط است بله درست است این ۸نفر و خیلی افراد دیگر بعد از ثروتمند شدن وارد مسیر اشتباه شدند اما تعداد بسیار زیادی افراد ثروتمند هم بوده اند که خوشبخت و سعادتمند زندگی کرده اند .

پول یکی از چیزهایی است که تاثیر بسیار زیادی در زندگی شما دارد به دست آوردن پول و ثروت دارای قوانینی است که متاسفانه کمتر از یک درصد از جامعه با این قوانین آشنایی دارند. ازطرفی بعضی از افراد هم هستند که اهمیت پول را انکار می کنند و می گویند پول اصلا اهمیتی ندارد اما همین افراد از پول تقریبا در تمام جنبه های زندگی شان استفاده می کنند از خرید مایحتاج زندگی شان گرفته تا خرید اتومبیل و خانه ،در نتیجه نهی کردن اهمیت پول امری بی اساس و مسخره است…

تعداد بازدید: 3,927 بار

Bob Proctor %D8%A8%D8%A7%D8%A8 %D9%BE%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1 1

عنوان کتاب: تو ثروتمند زاده شده ای 

بدست آوردن ثروت کافی با قانون ارتعاش و جذب

نویسنده: باب پراکتور

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 132 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.21 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

کتاب حاضر توضیح می دهد که چگونه می توان هنر ارائه ی یک سخنرانی بی نقص را یاد گرفت و به شما کمک می کند تا بهترینِ خودتان را به هنگام سخنرانی ارائه کنید. اما فرمول ثابتی وجود ندارد. هیچ دو سخنرانی ای...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 20557
کسانی که به دنبال تغییر در زندگی خود و رسیدن به موفقیت و اهدافشان هستند از این اثر بهره فراوان خواهند برد. کتاب محدوده صفر می تواند انسانیت را بیدار کند. این کتاب قدرت ساده چهار عبارتِ...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 5073

4 پاسخ

  1. آثار استاد “باب پراکتور” همچون آثار اساتیدی نظیر: “زیگ زیگلار” و “دیل کارنگی”، “دیوید جوزف شوارتز”، “جیم ران”، “جوزف مورفی” و… سراسر نکات مفید و کاربردی و جالبی رو به ماها عرضه و ارائه میکنه که اگه بتونیم از اونها استفاده ببریم، به زندگی هامون جهت و سو میبخشه و یک قدم ما رو به آرزوها و رؤیاهامون نزدیک و نزدیکتر خواهد نمود… ان شاءالله

  2. این کتاب نکاتی را گوشزد می‌کند که شاید ۹۵ درصد مردم از آن بی خبرند. مطالب آن بسیار زیبا و راهنماست البته به نظر من بعد از این کتاب می‌تونید مستند راز رو دانلود کنید و تماشا کنید که اقای باب پراکتور هم در اون حضور دارند.

  3. خیلی‌ خیلی سپاسگزارم ازکارنیک وشایسته تون دمتون گررم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *