مثل آدم بفروش

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
مثل آدم بفروش (nbookcity.com)

دانلود کتاب مثل آدم بفروش

انسانها از اینکه کسی به آنها چیزی بفروشد متنفرند ولی عاشق خرید کردن می‌باشند. محتویات کتاب مثل آدم بفروش در واقع حاوی این پیام است که:

از نگاه خریدار پیام خودتان را بسازید و در زمان و شرایط مناسب و همچنین مخاطب شناسی صحیح به هدف بزنید تا بیشترین دستاورد را داشته باشید. کتاب پیش رو به شما کمک خواهد کرد: با ذهنیت بهتر، بدون استرس و با اعتماد به نفس؛ به فروش عالی برسید.

کتاب حاضر در حوزه فروشندگی نوشته کیت شرایتر و تام شرایتر به شما آموزش می‌دهد چگونه بدون فشار و سماجت کالای خود را بفروشید. اگر قبلا از این نویسنده ها کتاب های دیگری خوانده باشید بدون شک می دانید که مطالب بی نظیری را به اشتراک می گذارند و قطعا این اثر نیز یکی از آثار کاملا کاربردی آنها محسوب می شود.

خلاصه کتاب

در کتاب مثل آدم بفروش! تمرکز نویسندگان بر یادگیری خرده‌ فروشی است. خرده‌ فروشی باعث می‌شود فوراً به سودآوری برسید. این برای شروع کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان عالی است. فقط کافیست به مشتریان‌ اجازه دهید خرید کنند و در صورت نیاز به آنها خدمات بدهید. آنها می‌گویند دو چیز وجود دارد که با یادگیری آنها می‌توانیم خرده‌فروشی مستمر و مداوم داشته باشیم:

  1. ایجاد ذهنیت جدیدی برای لذت بردن از خرده‌ فروشی.
  2. یاد گرفتن این که دقیقاً چه بگوییم و چه کار کنیم تا مشتریان جدیدی به دست بیاوریم.

در فصل‌های این کتاب یاد می‌گیرد که چگونه با تغییر دادن ذهنیت خود و یادگرفتن کارهایی که باید برای جذب مشتری انجام دهید، بتوانید یک فروشنده فوق حرفه‌ای شوید. اما ممکن است با خودتان بگویید:

  • من که فروشنده نیستم.
  • از این‌ که چیزی به دوستانم بفروشم احساس خوبی ندارم.
  • چطور بیان کنم؟
  • اگر با جواب منفی مواجه شوم چه؟
  • من کسی را نمی‌شناسم! و…

توجه داشته باشید که تمامی این موارد را می‌توانید یاد بگیرید. همانطور که یاد گرفته‌اید چطور از تلفن‌های هوشمند استفاده کنید و یا چطور از منوی رستوران‌ها غذا سفارش دهید، پس یاد گرفتن مهارت‌های خرده‌ فروشی در کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان هم می‌تواند آسان باشد. اما سوال اینجاست چطور می‌توانیم خرده‌ فروشی را یاد بگیریم؟ این پرسشی است که در کتاب مثل آدم بفروش! پاسخ آن به شما داده می‌شود.

بخشی از متن کتاب

به جای توضیح محصولات مان، باید توضیح دهیم محصولات مان چه می کنند. باید آن تجربه ای را که شنونده می خواهد شرح دهیم. مگر واقعا نمی خواهند همین را بشنوند؟ آنها که فقط محصولات مان را نمی خواهند؛ می خواهند محصولات ما به درد آنها بخورند. برای روشن شدن موضوع بیایید یک مثال بزنیم. مسافرت با هزینه کمتر فروشنده: «وقتی سفرتون رو از طریق موتور جستجوی آنلاین ما رزرو کنید، به ۳۲ تا از معروف ترین موتورهای جستجو درخواست می فرستیم و نتایج رو جمع می کنیم. با توانایی خرید بالای خودمون، چونه زنی می کنیم و پایین ترین کمیسیون و نرخ رو می گیریم، تا بتونیم مبالغ صرفه جویی شده رو برای شما کنار بذاریم.»

عق! بله، همه حرف های آن فروشنده درست است. اما چون صرفا محصول فوق العاده خودش را توصیف کرد، مخاطبانش احساس کردند زنگ خطر کالاچپانی در گوششان به صدا در می آید. حالا بیایید یک روش دیگر را بررسی کنیم. ما فقط مزیت نهایی را برای شنوندگان مان توضیح می دهیم. ما: «وقتی از خدمات مسافرتی ما استفاده کنی، به هتلی که انتخاب کرده ای میرسی. در باجه پذیرش، متوجه می شوی که صورت حسابت حدود ۸۵ دلار کمتر از آن چیزی شده که انتظارش را داشتی. بنابراین تصمیم می گیری از آن پول صرفه جویی شده استفاده کنی و با همسرت شام را بیرون بخوری.»

مخاطبان ما در ذهن شان این تصویر را تجسم می کنند. تصور می کنند همسرشان را برای یک شام خوب بیرون برده اند و پول اضافه ای هم خرج نکرده اند. آیا زنگ خطر کالاچیانی در گوش مخاطبان ما به صدا در می آید؟ نه. آنها دارند به آن شام فکر می کنند، یک بطری نوشیدنی عالی، یا غذای دلخواه شان. فرقش چیست؟ در مثال اول، مخاطبان در مقابل پیشنهاد فروشنده مقاومت کردند. در مثال دوم، مخاطبان ما تصور کردند که محصولات ما به چه درد آنها خواهد خورد. به نظر شما کدام رویکرد موفق تر خواهد بود؟ | بیایید همین مفهوم را برای چند محصول به کار بگیریم تا بتوانیم این اصل را تمرین کنیم…

نقد کتاب مثل آدم بفروش

یکی از نویسندگان کتاب مثل آدم بفروش، کیت شرایتر دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای و بازاریابی چندسطحی است. او به بازاریابان شبکه‌ای می‌آموزد که چطور از سیستم‌های ساده برای ایجاد یک کسب ‌و کار باثبات و رو به رشد استفاده کنند.

و نویسنده دیگر کتاب، تام شرایتر نیز با بیش از 40 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای می‌کوشد تا نشان دهد که دقیقاً چه کلمات و عبارت‌هایی را باید به کار برد تا ذهن مشتری احتمالی باز شود و به شما جواب مثبت دهد.

در پایان فقط می گوییم کتاب مثل آدم بفروش نکات عالی و کاربردی در زمینه فروش دارد و اگر می خواهید به فروشنده موفقی در هر زمینه ای تبدیل شوید، این کتاب کمکتان خواهد کرد.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 372 بار

Tom%20Schreiter%20 %D8%AA%D8%A7%D9%85%20%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%B1

عنوان کتاب: مثل آدم بفروش

چگونه بدون فشار و سماجت کالای خود را بفروشیم؟

نویسندگان: کیت شرایتر و تام شرایتر

مترجم: بامداد صالحی

تعداد صفحات کتاب: 112 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.94 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

برای خرید کتاب به سایت ناشر مراجعه کنید.

نوشته‌های مشابه

نابرابری که به صورت سیستماتیک ریشه‌هایش آن‌قدر عمیق است که گاهی در سیاست‌های کشورها تشخیصشان غیرممکن می‌شود. کتاب اشاره می‌کند که بسیاری از شکاف‌های جنسیتی عمدی نیستند بلکه در دنیای طراحی شده...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1240
این کتاب، با هدف شناساندن سقراط به عنوان فیلسوفی بی همتا، به بررسی زمینه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و همچنین تجارب شخصی وی می پردازد. علاقه‌مندان به مکتب‌های مختلف...
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 199

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *