مهارت های فروش

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
مهارت های فروش (nbookcity.com)

دانلود کتاب مهارت های فروش

فردریک اکلوند پس از ده سال مهاجرت از سوئد به نیویورک سیتی، و بدون تجربه ای در مشاوره املاک و مستغلات توانست در رقابتی ترین بازار املاک و مستغلات جهان، به موفق ترین فرد در زمنه خود تبدیل شود. اکلوند در کتاب مهارت های فروش: رازهای فروش هر چیز به هر کس ، از سالها تجربه خود در نگارش کتابچه راهنمای فروش استفاده کرده است. در هسته کتاب، فصلهایی به طرح 10 مرحله ای اکلوند برای “فروش هر چیزی به هر کس” ارائه شده است و او از اسرار خود را برای فروش به اشتراک می گذارد.

ده سال پیش فردریک اکلوند از کشور سوئد راهی نیویورک شد.او چیزی نداشت جز یک جفت کفش کتانی رنگ و رو رفته و یک رویای بزرگ در سر او میخواست در شهری که هرگز نمی خوابد به عظمت برسد.در این فاصله زمانی او به بزرگ ترین فروشنده رقابت خیزترین شهر دنیا تبدیل شده است. در این کتاب فردریک اکلوند راز موفقیت و مهارت هایش در فروش را با شما در میان میگذارد او میگوید حتی اگر خود را فروشنده نمی دانید،بدانید در تمام عمرتان در حال فروش هستید. شما همه روزه بزرگ ترین متاعتان را می فروشید و این متاع کسی جز خود شما نیست.

چکیده کتاب

چرا نمی‌توان به پیشنهاد برخی از فروشندگان کالاها و خدمات نه گفت؟ جاذبه‌ی آنان، صرف نظر از محصولی که ارائه می‌دهند، در کجاست؟ آیا رازهایی در حرفه‌ی فروشندگی وجود دارد که ما از آن‌ها بی‌خبریم؟ این رازها چیستند؟ کتاب مهارت های فروش تلاش می‌کند تا به این سوالات پاسخ‌هایی رضایت‌بخش و کارآمد بدهد. نویسنده که خود رهبر یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های خرید و فروش املاک در آمریکاست، با بهره‌گیری از تجارب و آموخته‌هایش، اصول فروشندگی را بی‌ابهام و با زبانی صاف و سرراست در اختیار خواننده‌ی مشتاق قرار می‌دهد.

در این کتاب تنها با مجموعه‌ای از فرمول‌ها آشنا نمی‌شوید؛ بلکه همچنین، می‌آموزید که برای کسب موفقیت در فروشندگی، مثل هر حرفه‌ی دیگری، باید مراقب سبک زندگی خود نیز باشید. نویسنده پس از آن‌که شما را با دسته‌ای از قواعد حاکم بر امر فروش آشنا می‌کند، روش بهره‌گیری عملی از این قواعد را هم شرح می‌دهد. در کتاب مهارت های فروش می‌خوانید که مهم‌ترین اصل، به حداکثر رساندن جنبه‌های مثبت کالا و به حداقل رساندن جنبه‌های منفی آن است. برای انجام این مهم، باید بر فن بیان خود مسلط باشید؛ اعتماد به نفس داشته باشید، و در مواجهه با پاسخ منفی روحیه‌ی خود را نبازیم.این‌ها و بسیاری از نکات اصولی دیگر، محتوای کتاب را تشکیل می‌دهد.

بخشی از متن کتاب

تا پایان سال اول فعالیتم در حرفه معاملات املاک اشتباهی را مرتکب می‌شدم که بسیاری از پرکارها و سخت‌کوش‌ها مرتکب می‌شوند. من به‌قدری درگیر کار شدم که سلامت جسمانی دیگر در اولویت قرار نداشت. اما چه اتفاقی افتاد؟ به‌تدریج شبیه سایر فروشندگان شهر شدم. دوست‌ داشتنِ زندگی را فراموش کرده بودم. به این نتیجه رسیدم که عملکرد، زندگی عاطفی، احساس و بهره‌وری در سالن‌های ورزش رها شده‌اند. امروز داشتن احساس خوب برای من مهم است. سعی می‌کنم کاری کنم که به لحاظ فیزیکی منجر به احساس خوب در من شود. این هدف من است، اما به‌جای این‌که ورزش را عاملی ببینم که مرا از کار بازمی‌دارد، به خود بگویم سلامتی بخشی از کار من است و لازم هم نیست به سالن ورزش محدود شود.

به این نتیجه رسیدم که ورزش بیرون از سالن را به ورزش درون سالن ترجیح دهم. کوهنوردی فعالیت بسیار مفرح و انرژی‌بخش است. دویدن در کنار ساحل رودخانه به من آرامش می‌دهد. پارک‌ها مکان‌های زیبایی هستند و من این‌ها را بخشی از زندگی روزانه خود می‌دانم. حرفه من جاده بلندی است و می‌دانم به ساق‌های قدرتمند، قلب قوی و ذهن باز احتیاج دارم تا در رأس باقی بمانم. اگر برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنید همه وقت شما پُر است. ممکن است احساس کنید غذای خوب خوردن و رفتن به سالن ورزش برایتان دشوار است. این کار را نکنید. هرچه زمان کمتری را صرف خوردن غذای خوب کنید، هرچه کمتر ورزش کنید و کمتر بخوابید، اختصاص زمان بیشتر در تقویم روزانه به آن‌ها مهم‌تر می‌شود. چگونه می‌توانید در دنیای شتاب‌زده ما همه این کارها را بکنید؟

نقد و بررسی کتاب مهارت های فروش

در کتاب مهارت های فروش راهکارها، ترفندها و اسرار فروش به رشته تحریر در آمده است. عنوان فرعی این کتاب چگونه به هر کس فروش کنیم است. اما در زندگی چیزهایی وجود دارد که قابل فروش نیستند؛ عزیزان، فرزندان، ارزش ها، استحکام شخصیت، باورها و معنویت تان. آن ها نه تنها قیمتی هستند، بلکه تقدس هم دارند، نویسنده بر این باور است که حتی من هم نمی توانم چیزهایی را بفروشم، به خصوص روح و روانم را، اما دیگر چیزها قابل مذاکره هستند.

معدن طلایی پیش روی شماست و این کتاب کلنگی است در اختیار شما. اگر آنچه را در اختیار دارید نفروشید، به زندگی بهتر نمی‌رسید؛ برای خودتان و آن‌هایی که دوستشان دارید کار نمی‌کنید. جوان یا سالمند، فروش هرگز متوقف نمی‌شود. اما این کتابِ فروش پدربزرگ شما نیست. قرار نیست این کتاب به شما حُقه‌ بازی و دوز و کلک را نشان دهد. کتاب مهارت های فروش راه صداقت را طی می‌کند. حقه‌بازی در قرن ۲۱ به جایی نمی‌رسد. راهکارهای دیروز به اندازه نوارهای کاست از دور خارج شده‌اند. تنها در همین پنج سال گذشته دنیا بسیار تغییر کرده و زیاد هم تغییر کرده است. بنابراین زمان آن رسیده ایده‌های قدیمی را دور اندازید و با برنامه همگام شوید.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 1,092 بار

Fredrik%20Eklund%20 %D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%DA%A9%D9%84%D9%88%D9%86%D8%AF

عنوان کتاب: مهارت های فروش

رازهای فروش هرچیز به هرکس

نویسنده: فردریک اکلوند

مترجم: مهدی قرچه داغی

تعداد صفحات کتاب: 238 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 13.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

رولف دوبلی نویسنده، کارآفرین و رمان نویس مشهور سوئیسی است  که در ۱۵ ژوئیه ۱۹۶۶ در لوتسرن سوئیس متولد شد. او با کتاب هنر شفاف اندیشیدن به شهرت بالایی دست یافت. وی پس از نوشتن...
بروزرسانی: 15 ساعت قبل
تعداد بازدید: 35126
بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 6 روز قبل
تعداد بازدید: 112

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *