رازهای پولسازی از اینستاگرام

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
رازهای پولسازی از اینستاگرام (nbookcity.com)

دانلود کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام

کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام به درستی ادعا می‌کند جامعترین و کاربردیترین کتاب در حوزه نه تنها اینستاگرام که در حوزه بازاریابی محتوایی و فروش آنلاین است».

یک تصور غلط بزرگ در مورد اینکه چه چیزی واقعا به معنای موفقیت در رسانه های اجتماعی است وجود دارد: داشتن تعداد دنبال کننده های زیاد بسیار عالی است، اما بی فایده است اگر پولی برای شما به همراه نیاورد. دریافت لایک باعث می شود احساس خوبی داشته باشید اما نمی توانید صورتحساب خود را با لایک های اینستاگرام بپردازید. کتاب حاضر با هدف کمک به کارآفرینان کاملا دور از درد، رنج و ناکامی در رابطه با ایجاد یک تجارت سودآور نوشته شده و به آنها در رسیدن به موفقیت گسترده آنلاین کمک می کند.

اثر حاضر از کتاب‌هایی است که مطالب آن منطبق بر عصر دیجیتال و آنلاین امروز ماست. راهکارهای ارائه شده در این کتاب برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام توسط نویسنده و گروه همکار او آزمایش شده است به همین دلیل استفاده از مطالب آن نه تنها قابل اعتماد بلکه قابل استناد نیز است. این کتاب برای همه‌ی افرادی که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان به سود قابل توجهی در کسب و کار خود برسند مناسب است.

خلاصه کتاب

جرمی مک گیلوری با استفاده از تکنیک ها و استراتژی هایی، قدم به قدم  برای رسیدن به سودهای میلیون دلاری همراهی تان خواهد کرد. کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام به شما نشان می دهد چگونه هر کار درستی را انجام دهید تا مجبور به تکرار اشتباهات روزانه بقیه در اینستاگرام نشوید. بعد از خواندن این کتاب، مجبور نخواهید بود زمان بیشتری را صرف انجام کارهای اشتباه کنید. می توانید زمان ارزشمندتان را بگذارید برای تمرکز روی استراتژی هایی که واقعا جواب می دهند. این کتاب می خواهد به شما یاد دهد چگونه روی یک فرصت باورنکردنی که این پلتفرم رسانه های اجتماعی در اختیار بازاریابان آنلاین می گذارد، سرمایه گذاری کنید.

مثلا شما می خواهید شیوه تولید عکس های جذاب و کپشن های گیرا را یاد بگیرید تا جلوی کاربران اینستاگرام برای جستجوی بین نیوزفیدهایشان را بگیرید و به پست های خودتان مشغول شان کنید. در ضمن شیوه برقراری ارتباط با افراد تاثیرگذار اینستاگرام را یاد خواهید گرفت؛ چون انجام این کار به صورت منظم، کلید موفقیت اینستاگرام تان خواهد بود. شما روش جذب ترافیک سنگین به وب سایت یا قیف فروش را یاد خواهید گرفت. و یاد می گیرید چگونه پیشنهادهایی غیرقابل رد شدن بدهید که کاربران اینستاگرام نتوانند از خیر آن بگذرند.

در بازار هیچ کتاب دیگری در مورد اینستاگرام وجود ندارد که توصیه های کاربردی امتحان شده ای از طرف کسی در اختیارتان بگذارد که واقعا به موفقیت و پولسازی دائمی در اینستاگرام دست پیدا کرده است. با کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام ، در نهایت، از دست دادن پول در سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی را متوقف می کنید و در اینستاگرام، پول چاپ خواهید کرد. حالا، فرصت برداشت سودهای باورنکردنی و قرار دادن خودتان در جایگاهی برای موفقیت در داغ ترین شبکه های اجتماعی فعلی را دارید.

بخشی از متن کتاب

اگر می خواهید در اینستاگرام موفق شوید، لازم است به انجام کار روزانه برای صفحه ی اینستاگرامتان متعهد شوید (مثل این که پدر یا مادر بچه ی کوچکی باشید که در مورد نگهداری از او، حتی مرخصی استعلاجی هم وجود ندارد). برای چند ماه اول، مجبور خواهید بود، به شدت کار و فعالیت کنید. هیچ راهی برای نادیده گرفتن آن نیست. ولی وقتی کار کنید، همه چیز راحت تر خواهد شد و شما میتوانید به اهداف بزرگتری فکر کنید. فالوئرهای بیشتر، تعامل بالاتر و سود روزانه ی قابل پیش بینی در دسترستان خواهد بود.

اگر از چند پلتفرم شبکه های اجتماعی استفاده می کنید و تازگی ها کارتان را با اینستاگرام شروع کرده اید، انتظار می رود عمده ی تلاشتان را صرف اینستاگرام کنید تا وقتی تعداد فالوئرهایتان توسعه پیدا کند (مگر اینکه کسی را برای انجام این کار استخدام یا برون سپاری کنید). مطالب زیادی در مورد مخاطبان آنلاین و شیوه ی عمل شان در بیست ویک فصل این کتاب یاد خواهید گرفت. در ضمن، به تجربه های زیادی در مورد بازاریابی دنیای واقعی دست پیدا می کنید؛ و این چیزی ست که خیلی از شرکت ها حاضرند هزینه ی زیادی بابتش بدهند.

کسب وکارها و سازمانها با هر اندازه ای، تمایل دارند دلارهای زیادی به افراد ماهر بپردازند تا به آنها برای دسترسی به مخاطبان آنلاین از جایی که میلیونها مشتری احتمالی را می توان پیدا کرد، کمک کنند. اگر مهارت و دانش فنی لازم برای ساخت مخاطبان زیاد را در اینستاگرام دارید، از مجموعه مهارتهای ارزشمندی برخوردارید که می توانید آن را به رزومه تان اضافه کنید. حتی می تواند شما را به شغلی در بازاریابی رسانه های اجتماعی هدایت کند یا دست کم، فعالیتی جنبی باشد که از آن، درآمد مکمل بالایی به دست آورید.

نقد کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام

اگر در استفاده از اینستاگرام برای رشد سریع فالوئینگ هایتان و ساختن یک کسب و کار سود آور جدی هستید پس کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام را انتخاب کنید. یکی از نکات قابل توجه درباره این کتاب زبان ساده و روان آن است تا همه کارآفرینان در حوزه‌های کوچک و بزرگ بتوانند از مطالب آن استفاده کنند. این کتاب 22 بخش دارد که در هر بخش راه‌هایی که تا امروز جواب‌گو نبودند و راهکارهایی جایگزین و قابل استفاده برای جذب مشتری ارائه می‌شود.

اگر کسب و کاری ندارید فرقی نمی کند قبلا چه تجاربی داشته یا نداشته اید، آماده باشید که شیوه ی تبدیل صفحه ی اینستاگرام به یک کسب و کار را یاد بگیرید و از آن ماشین پولسازی بسازید. اگر کسب و کار دارید این کتاب شیوه ی دقیق بالابردن سریع تعداد فالوئرها، ایجاد ترافیک سنگین برای وب سایت یا قیف فروش و شیوه ی جمع آوری هدفدار ایمیل مخاطبان را سریع تر از هر جای دیگری به شما یاد می دهد.

کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام طراحی شده است تا برای مسلط شدن هر چه سریع تر روی مبانی، کمک تان کند.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 825 بار

Jeremy%20Mcgilvrey%20 %D8%AC%D8%B1%D9%85%DB%8C%20%D9%85%DA%A9%20%DA%AF%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%B1%DB%8C

عنوان کتاب: رازهای پولسازی از اینستاگرام

ثروتمندان خودساخته

نویسنده: جرمی مک گیلوری

مترجم: محمدرضا عمرانی

تعداد صفحات کتاب: 191 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.35 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب جادوی واقعیت با اشاره مختصری به «اسطوره آفرینش» به عنوان تلاش بشر در زمان‌های مختلف، برای تبیین منشا آفرینش شروع می‌شود. این اسطوره‌ها از فرهنگ‌ها و ملیت‌ های مختلفی...
بروزرسانی: 2 ماه قبل
تعداد بازدید: 2671
کتاب نخل رمانی در رابطه با تاثیر امید در زندگی می باشد و حکایتی خواندنی را در این زمینه برای مخاطب روایت می کند. این کتاب توسط کریس لیر و لیلا سحابی به انگلیسی ترجمه شده‌است و این ترجمه نیز توسط انتشارات معین منتشر شده‌ است. هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده آثار...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 2949

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *