نابغه اینستاگرام شو

نابغه اینستاگرام شو (nbookcity.com)

دانلود کتاب نابغه اینستاگرام شو 

آیا آماده هستید اولین قدم را به سمت زندگی ایده آل خود بردارید ؟ کتاب نابغه اینستاگرام شو تنها برای کسانی نوشته شده است که دریافته اند اکنون زمان آن است که به شیوه ی متفاوتی عمل کنند.  و تنها به این دلیل که شما کار با یک نرم افزار را بیاموزید نوشته نشده.
اگر فقط به دنبال چنین چیزی هستید بسیار راحت تر و با صرف وقت کمتر می توانید ان ها را بیاموزید . این کتاب برای کسانی است که هدفی بزرگ در ذهن خود دارند و به دنبال رسیدن به رویاهایشان هستند. رویای ثروتمند شدن ، رویای معروف شدن و رؤیای کمک به سرزمین مادری . شاید کمی برایتان عجیب باشد اما من به شما خواهم آموخت که چطور می توان با اینستاگرام به این رؤیاها رسید .

بخشی از متن کتاب

حتما شما هم مثال های زیادی در ذهن خود از افرادی دارید که بوسیله ی همین اینستاگرام به ستاره تبدیل شده اند . کسانی که بجز رویا ، هدف و تلاش چیزی نداشتند . ولی امروز برای انتشار یک پست تبلیغاتی در صفحه ی آن ها افراد حاضرند چند میلیون تومان بپردازند . یا مواردی که با اینستاگرام محصولات دست ساز خود را فروخته اند . در این کتاب خواهید آموخت که چطور از اینستاگرام پله ای بسازید برای پیشرفت . هیچ قرص ، کپسول و یا فرمول پیچیده ای در کار نیست . کتاب را تا آخر به دقت بخوانید و آن را در عمل مرحله به مرحله اجرا کنید . تا به راحتی به جایگاهی که دوست دارید برسید .

نقد کتاب

« دانستن کافی نیست باید عمل کنیم . آرزو کافی نیست باید انجام دهیم . لئوناردو داوینچی ». در کتاب نابغه اینستاگرام شو با نرم افزار اینستاگرام به طور کامل آشنا خواهید شد . از صفر تا ۱۰۰ و از سیر تا پیاز . این کتاب را نویسنده آن به سایت شهر کتاب اهدا نموده اند .

تعداد بازدید: 1,178 بار

اینستاگرام شو nbookcity.com2

عنوان کتاب: نابغه اینستاگرام شو

نویسنده: علی اسلامی

تعداد صفحات کتاب: 51 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

همسر فرعون زمانی که به درگاه الهی دعا کرد، گفت: خداوندا من را از شر فرعون و فرعونیان نجات بده. ایشان دعا نکرد که خدا، من را فقط از شر فرعون رهایی بده. این به دان معنا است که باید مسلک و مسیر فرعونیان از بین برود نه فقط یک فرعون.
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 631
زنان تروا، نمایش‌نامه‌ای که اوریپید در سال 415 پیش از میلاد بر صحنه تئاتر آتن برد. در آن روزگار بسیار دور، مردی به روشنی دید که جنگ چیست و آنچه را دید در قالب نمایش‌نامه‌ای بی‌نظیر و تاثیرگذار عرضه کرد. اوریپید یکی از سه تراژدی‌نویس مهم عصر زرین درام یونان است که منتقدان قدیم...
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 1208

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *