کودک امروز نابغه اقتصادی فردا

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
کودک امروز نابغه اقتصادی فردا (nbookcity.com)

دانلود کتاب کودک امروز نابغه اقتصادی فردا

کودک امروز نابغه اقتصادی فردا ، عنوان دهمین کتاب رابرت کیوساکی یکی از نویسنده های پرطرفدار کتاب های موفقیت و انگیزشی می باشد که به درخواست کاربران عزیز در سایت قرار داده ایم.

کیوساکی در این کتاب نیز همچون آثار قبلی خود با قلمی ساده و بیان مثال های متعدد سعی می کند دانسته ها و تجربه های خود را به خواننده منتقل کند و هدفش از نگارش کتاب حاضر آشناسازی والدین و همچنین آماده سازی آنها برای تربیت بهتر فرزندان خود می باشد.

خلاصه کتاب

رابرت کیوساکی در کتاب کودک امروز نابغه اقتصادی فردا ویترینی از موفقیت های دانش‌آموزان تنبل مدرسه را به شما نشان می دهد و شما خواهید دید که همین شاگردان نتبل دیروز چگونه شاگردهای اول مدرسه دیروز با مشاغلی مانند وکیل، حسابدار، مهندس و… را به استخدام خود درآورده‌اند و به عنوان یک تاجر، کارآفرین و… به آنها حقوق می دهد. علاوه بر آن در این ویترین شما با شاگردان متوسط امروز که حالا کارمندان مشاغل دولتی هستند آشنا می‌شوید.

بخشی از مقدمه کتاب

همه باهوش هستند، اما اگر انتظار بی‌جا و بیهوده از کسی داشته باشیم که بتواند بدون هیچ آموزشی موفق شود، تصوری احمقانه داشته‌ایم. «آلبرت انیشتین» مدرسه تجربۀ خوبی برای برخی از کودکان است. اما برای برخی دیگر کاملاً برعکس می‌باشد. جدا از این هر کودکی توانایی و استعداد منحصر به فرد خود را دارد و از میزان بسیار بالایی از هوش بهره برده است. در حالی‌که مدرسه‌ای که فرزند مادر آن درس می‌خواند، اصلاً به هوش او پی نمی‌برد و او را به حال خود رها می‌کند. تا جایی که استعداد‌های فرزند ما در همان دوران کودکی تضعیف شده و از بین می‌روند. توماس ادیسون یکی از همان کودکانی که توسط معلّمش برچسب «کندذهن» بر او زده شد.

آیا کسی باور می‌کند که یک کودک کند ذهن بتواند بزرگ‌ترین اختراع و کشف جهان را به نام خود ثبت کند؟ او علاوه بر اختراع جریان الکتریسیته و برق، به کشف حرکات تصاویر انیمیشن، گرامافون و … نیز رسیده است. آلبرت انیشتین نیز توسط معلم خود از مدرسه بیرون رانده شد. اما او دوباره با اشتیاق به مدرسه بازگشت، اگر چه از زمان مقطع ابتدایی تا دانشگاه تمام معلمان او تصور می‌کردند که او بچه‌ای تنبل، شلخته و سرکش است. آن‌ها می‌گفتند: تو در نهایت چیزی نخواهی شد. آن‌ها نمی‌دانستند که همان پسرک تنبل و سرکش روزی یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های برجسته در دنیا و حتّی در تاریخ زندگی بشر خواهد شد.

بخشی دیگری از متن

هنگامی‌که می‌خواهیم کتاب جدیدی بنویسم از خود می‌پرسم: چرا می‌خواهم چنین کاری را بکنم؟ برای من پاسخ این سوال همیشه آسان بوده و هست. چون هر بار فقط یک پاسخ مشخص به آن می‌دهم. البته دلیل اصلی من این است که چرا پول به‌عنوان یک موضوع درسی در مدارس یا دانشگاه‌ها تدریس نمی‌شود؟ چرا معلمان‌مان همیشه به ما گفته‌اند: «به مدرسه برو تا در نهایت بتوانی شغل خوبی پیدا کنی. اگر به مدرسه نروی هرگز نمی‌توانی کار خوبی پیدا کنی.»

جمله بالا باعث می‌شود که من از معلمان خود بپرسم، چرا ما باید به‌خاطر به‌دست آوردن پول و کار مناسب به مدرسه برویم؟ اگر تنها دغدغۀ شما وضعیت مالی و پیدا کردن شغل مناسب در آینده است، پس چرا ما را در این رابطه آموزش نمی‌دهید؟

نقد کتاب کودک امروز نابغه اقتصادی فردا

رابرت کیوساکی یکی از نویسندگان سرشناس و مطرح است که به سبب موفقیت هایش هم در زندگی شخصی و هم در نگارش کتاب های متعدد انگیزشی شهرت بین المللی کسب کرده است. کودک امروز نابغه اقتصادی فردا یکی دیگر از کتاب های پرطرفدار این نویسنده است که طرز فکر خود را به صورت عالی و کاربردی در اختیار خواننده قرار میدهد. شما با خواندن این کتاب در فکر فرو خواهید رفت. دریچه های جدیدی به رویتان باز می شود و همان طور که بارها گفته ایم همه کتاب های کیوساکی ارزش چندبار خواندن را دارد.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. چه کسی پول مرا برداشت؟
  2. نابغه اینستاگرام شو
  3. فوت کوزه گری جلد دوم
  4. داستان زندگی من
  5. زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهی

تعداد بازدید: 685 بار

Robert%20Kiyosaki%20 %D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA%20%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C 9

عنوان کتاب: کودک امروز نابغه اقتصادی فردا

با این کتاب ما تعاریف خود از کودکان نابغه را دوباره می نویسیم.

نویسنده: رابرت کیوساکی

مترجم: سمانه فلاح

تعداد صفحات کتاب: 328 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 14.8 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

تاکتیک های میلیاردرهای موفق شاهکاری از رابرت کیوساکی ، تاجر، سرمایه‌گذار و سخنران آمریکایی است.که شامل دو بخش است. بخش اول دربرگیرنده اشکال مختلف این تاکتیک‌ها و بخش دوم دربرگیرنده تاکتیک‌هایی است که ما باید در بحران‌های اقتصاد در مسیر پولدار شدن باید استفاده کنیم...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 563
این وظیفه ماست که برای ثروتمند شدن کودکانمان در آینده اصرار داشته باشیم و این ممکن نیست مگر با بالا بردن هوش مالی آن ها که این هدف رابرت کیوساکی در کتاب کودکان هوشمند و ثروتمند است. در این کتاب کودکان یاد می گیرند تا در عصر اقتصادی...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 543

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *