کودکان هوشمند و ثروتمند

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
کودکان هوشمند و ثروتمند (nbookcity.com)

دانلود کتاب کودکان هوشمند و ثروتمند

کتاب کودکان هوشمند و ثروتمند اثر دیگریست از رابرت کیوساکی که برای ساختن طرز فکری درست و مثبت در آینده کودکان و همچنین نگرشی جدید و انگیزشی برای موفقیت فرزندانمان نوشته شده است. (فکر کنم آنقدر از کیوساکی و تاثیر کتاب هایش در شهرکتاب تعریف کرده ایم که مامانش تاحالا ازش تعریف نکرده :/ )

این وظیفه ماست که برای ثروتمند شدن کودکانمان در آینده اصرار داشته باشیم و این ممکن نیست مگر با بالا بردن هوش مالی آن ها که این هدف رابرت کیوساکی در کتاب کودکان هوشمند و ثروتمند است. در این کتاب کودکان یاد می گیرند تا در عصر اقتصادی هیچگاه گول گرگ داستان شنگول و منگول را نخورند و آینده مالی درخشانی را برای خود رقم بزنند.

خلاصه کتاب

در کتاب کودکان هوشمند و ثروتمندراهنمایی‌های پدر پولدار برای داشتن کودک پولدار، کودکان یاد می‌گیرند تا در عصر اقتصادی هیچگاه گول گرگ داستان شنگول و منگول را نخورند و آیندۀ مالی درخشانی را برای خود رقم بزنند. به عقیه کیوساکی (که تقریبا در همه آثارش به وضوح بیان کرده) مدارس هیچ راهکار مناسبی در جهت پولدار شدن و رسیدن به موفقیت مالی در هیچ جای دنیا آموزش نمی دهند و معلم‌ها در مدارس اعداد و ارقام را به بچه‌ها می‌آموزند، بی‌آنکه بگویند چگونه بوجود آمده‌اند و چگونه از بین می‌روند.

این سخنران و مشاور اقتصادی آمریکایی، در آموزش‌ها و نوشته‌هایش روی هوش مالی تاکید دارد و می‌گوید بسیاری از مشکلات مالی افراد در زندگی، به خاطر عدم داشتن دانش و نگاه درست اقتصادی به زندگی است. کتاب کودکان هوشمند و ثروتمند چند شخصیت کارتونی به اسم تینا، رد و تیم دارد و رد، موشی است که می‌کوشد به دوستانش هوش مالی و روش بهینه پول درآوردن را یاد دهد.

بخشی از متن کتاب

– ببينم هنوز هم علاقمندی کا در این مورد آموزش های بیشتری را ببینی؟ –البته که علاقمندم. – خوب. پس سر کارت برگرد و بدان که از این به بعد هیچ مبلغی شما پرداخت نمی شود. -هیچ چیز؟ -من قبل از اینکه تو بیایی با مایک صحبت کرده ام و او قبول کرد و فکر می کنم در حال حاضر در مغازه مشغول گردگیری کردن قوطی ها می باشد. -این خیلی بی انصافی است. شما باید حداقل یک حقوق کمی به ما بپردازید. -شنیدی من چه گفتم. هیچ چیز. برای سه ساعت کار کردن در روز شنبه و در ازای یادگیری هیچ چیزی دریافت نمی کنید. مگر تو نگفتی که می خواهی یاد بگیری که برای پول کار نکنی به همین خاطر من هیچ ولی به شما پرداخت نمی کنم.

از مغزت بهره بگیر، در صورتی که به خوبی از آن استفاده کنی؟ به خاطر فرصتی که من به تو داده ام از من سپاسگزار خواهی شد و پولدار می شوی. تو مدعی بودی که می خواهی یاد بگیری. اگر هم اکنون یاد نگیری تا آخر عمر مانند افرادی خواهی بود که در اتاق نشیمن منتظر اضافه حقوق هستند. یعنی برای پول کار کنی و امید داشته باشی که من اخراجت نکنم و آرزو کنی که حقوق بیشتر، مشکلات را حل کند…

نقد کتاب کودکان هوشمند و ثروتمند

رابرت کیوساکی پس از انتشار چندین کتاب ثروت ساز و انگیزشی برای بزرگسالان که تقریبا همه آثارش با فروش چشم گیری همراه بوده ، اینبار با انتشار کتاب مصور کودکان هوشمند و ثروتمند، می خواهد با داستان های جذاب آموزشی روی طرز فکر اقتصادی کودکان نیز تاثیر بگذارد. اگر از طرفداران قلم این نویسنده هستید و تاثیر نوشته هایش را تا به حال در زندگی خود دیده اید پیشنهاد می کنیم این کتاب را به فرزندانتان هدیه دهید تا آنها نیز نگرشی جدید به آینده مالی خود بدست بیاورند.

تعداد بازدید: 540 بار

Robert%20Kiyosaki%20 %D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA%20%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C 14

عنوان کتاب: کودکان هوشمند و ثروتمند

راهنمایی های پدر پولدار برای داشتن کودک پولدار

نویسنده: رابرت کیوساکی

مترجم: آرزو خسروپور

تعداد صفحات کتاب: 72 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 7.1 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

لیدی کاترین گری هم اکنون بیشتر از سهم خود طعم شور بختی را چشیده است. هشت سال قبل خواهر بزرگترش، لیدی جین گری، به خاطر پذیرش غیر قانونی و تختی که به او تعلق نداشت، گردن زده شد...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 232
کارن کربو همه ما را نسبت به مسیر زنان مبارز آگاه می‌کند. کتاب پیش رو یک مانیفست کامل در مورد این‌که چرا اکنون زمان آن رسیده است که دقیقاً همان‌طور که هستیم، با صدای بلند، بی وقفه و گستاخانه عمل کنیم...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 1835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *