روابط عاشقانه برقرار کنید

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
روابط عاشقانه برقرار کنید (nbookcity.com)

دانلود کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید

شما نمی‌ توانید با وین دایر مواجه شوید و انسان بهتری نشوید. کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید را از این نویسنده بخوانید و شکفتن زندگی و روابطتان را تماشا کنید.

او واقعا این موهبت را دارد که به دیگران نشان دهد که چطور زندگی‌شان را بهتر کنند، چه از نظر احساسی، روحی یا روانشناختی. وین دایر برای شما از عشق بدون شرط سخن می گوید. این که اگر بدون قید و شرط عشق بورزید، آنچه از کائنات و روابط خود با دیگر انسان‌ها بدست می آورید با هیچ موهبتی قابل مقایسه نخواهد بود. کتاب حاضر به ما یاد می‌ دهد، چطور به خودمان ایمان داشته باشیم.

در این اثر ما با تحولی عمیق و آمیخته به عشق در روابطمان آشنا می‌ شویم. از سایر آثار جدید این نویسنده می توان کتاب های: بهانه ها را رها کنیم ، رسم خوشبختی و تعادلت را حفظ کن را نام برد.

خلاصه کتاب

وین دایر در کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید می گوید: عشق و آرامش، عشق بدون شرط و آرامش واقعا دست در دست هم دارند و وقتی این خصوصیت را کسب کردید، چیزی که در اینجا به شما پیشنهاد می کنم این است که اگر این را تمرین کنید متوجه می شوید که بهتر می خوابید بهتر می خورید، ناخودآگاه از بدن خود بهتر مواظبت می کنید، سموم دیگر برای شما مهم نیستند، نرمش چیزی می شود که انجام می‌ دهید زیرا با بدنتان بر اساس عشق بدون شرط رفتار می کنید و آن را تقاضا می کند و آن را تشویق می کند و آن را می خواهد.

نمی‌ خواهد افسرده باشد نمی‌خواهد اضافه وزن داشته باشد، نمی خواهد مواد مصرف کند، نمی خواهد بی حال باشد، می خواهد روان باشد زیرا انرژی کیهانی که همه چیز را به کار می‌اندازد روان است متوقف نمی شود. آن انرژی متوقف نمی شود، ساکن نیست روان است. وقتی شروع می کنید به انجام دادن این کارها و این تغییرات شروع می کنند به ایجاد شدن اتفاقی که می افتد این است که موفقیتی که فکر می کردید نمی‌ توانید بدست آورید نیز جریان می‌ یابد.

وین دایر در کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید می گوید: اگر به زبان انسانها و فرشتگان حرف بزنم اما عشق در من نباشد تنها انعکاس ناقوس یا صدای هولناکی هستم. اگر نعمت پیغمبری را داشته باشم و تمام رموز و علم را داشته باشم و ایمانی داشته باشم که با آن بتوانم کوه‌ها را جابجا کنم اما عشق در من نباشد هیچ چیز نیستم. اگر هر چه دارم را به فقیر بدهم و بدنم را به آتش تسلیم کنم اما عشق در من نباشد هیچ چیز بدست نیاورده ام. عشق صبور است عشق مهربان است، حسادت نمی کند، خودستایی نمی کند، مغرور نیست، گستاخ نیست، خودپسند نیست، به راحتی عصبانی نمی شود، هیچ سندی از اشتباهات را نگه نمی دارد.

بخشی از متن کتاب

اخیراً با یکی از دوستانم به نام جان گری در استرالیا بودیم. او نویسندة کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی است و ما را از دو سیارة متفاوت می داند (و از این جور حرفها) او مرد شگفت آوري است، در آنجا خیلی به ما خوش گذشت. از من خواسته شده بود که در مورد روابط صحبت کنم و مقال هاي بنویسم. پس مقاله اي نوشتم که خیلی دوستش دارم، اسمش را گذاشتم “معشوق شما همان کسی است که نمی توانید تحملش کنید!” و همه فکر کردند و گفتند ” اوُه، این دیگه چه جور حرف احمقانه اي است” چون بیشتر افراد وقتی می گویند دارند دنبال محبوبشان می گردند.

می گویند “بالاخره عشقم را پیدا کردم، ما مثل هم فکر می کنیم و مثل هم رفتار می کنیم و هر دویمان رنگ سبز را دوست داریم و وقتی او می خواهد حرفی بزند قبل از اینکه بتواند آن حرف را بزند من آن را می گویم و فکرهاي مشابه هم داریم و هر دویمان صبح زود بیدار می شویم و هر دویمان سینما را دوست داریم و هر دویمان یوگا را دوست داریم و هر دویمان قارچ  میخوریم و نحوة خوردنمان هم یکی است، درست همان جور که من ساقه اش را می برّم او هم آنها را می برد.

خیلی جالب است مگرنه؟! من همیشه به این افراد می گویم: “روابط شما فقط سه هفته دوام خواهد آورد!” و این رابطه تمام خواهد شد زیرا این معشوق شما نیست، خُُب. یعنی چه کسی آن چیزهایی که خودش هست را بیشتر  میخواهد، درست است؟ شما دنبال آینه اي از خودتان نیستید.

نقد کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید

چیزی که وین دایر دوست دارد در کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید شما در مورد آن فکر کنید این است که تمام افرادی که در زندگی‌تان هستند، که شما خود را با آنها متعارض می‌ دانید، یا با آنها مشکلاتی دارید، چه غریبه باشند چه همسر شما چه فرزندان یا پدربزرگ و مادربزرگ یا خانواده‌ی همسر باشند یا حتی افرادی که دیگر اینجا در این زمین خاکی نیستند، اگر شما بتوانید به خودتان بگویید وقتی من در هر لحظه این انتخاب را دارم که آدم درستی باشم یا مهربان باشم و من کاری می‌ کنم نفسم از این قضیه کنار رود و انتخاب خواهم کرد که در آرامش باشم خواهید فهمید که:

دلیل آنکه از اول وارد زندگی شما شدند این بود که به شما یاد بدهند که به ارزش‌های خود احترام بگذارید. برای همین است که با آنها هستید. برای همین است که اینجا هستند. اینها معلم هستند همانطور که شما برای دیگران معلم هستید.

با توجه به تعاریفی که نویسنده در کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید آورده است شما می توانید حتی از کسی که متنفر هستید یا کسی که شما را ناراحت می کند و باعث رنجش یا عصبانیتتان می شود درس بگیرید و او را معلم خود خطاب کنید چرا که باعث می شود چیز تازه ای از او بیاموزید.

تعداد بازدید: 556 بار

Wayne%20Dyer%20 %D9%88%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1 11

عنوان کتاب: روابط عاشقانه برقرار کنید

نویسنده: وین دایر (دکتر وین دبلیو دایر)

مترجم: فریبا سبزچمنی

تعداد صفحات کتاب: 93 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

در زندگی مدرن، انسان‌ها با مشکلات روحی متفاوت و تازه‌ای روبه‌رو هستند. به طوری که هرچه سرعت پیشرفت تکنولوژی در زندگی بیشتر می‌ شود، آرامش خاطر کمتری به چشم می‌ خورد. از مهمترین مهارت‌های زندگی...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 355
اگر می خواهید انسانی واقعاً خوشبخت باشیذ اولین چیزی که باید انجام دهید در واقع درک این نکته است: که هر آنچه در زندگی تجربه می کنی نتیجه درک تو از آن چیزی است که در عالم بیرون قرار دارد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 544

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *