شیطان به قتل می رسد

آخرین ویرایش: 1 ماه قبل
شیطان به قتل می رسد (nbookcity.com)

دانلود کتاب شیطان به قتل می رسد

کتاب شیطان به قتل می رسد ، نوشته ی آگاتا کریستی است که نخستین بار در سال 1936 انتشار یافت. در این رمان جنایی جذاب، شبی که قرار بود با بازی بریج سپری شود، شکلی مرگبار به خود می گیرد و هرکول پوآرو برای حل معمایی دیگر پا به داستان می گذارد. آقای شیتانا به برگزاری مهمانی های پرزرق و برق مشهور است.

با این وجود، او کسی است که اطرافیانش کمی از او می ترسند.

بنابراین زمانی که شیتانا با حسی از غرور و خودستایی به پوآرو می گوید که قتل را گونه ای از هنر در نظر می گیرد، کارآگاه باهوش داستان اندکی درباره ی پذیرفتن دعوت او برای شرکت در مهمانی شیتانا و دیدن «کلکسیون شخصی» او مردد می شود. در رمان شیطان به قتل می رسد، مهمان هایی که خود را برای بازی بریج آماده کرده بودند باید وارد یک بازی خطرناک و حتی خون آلود شوند.

شروع داستان :

« مسیو پواروی عزیز »

صدائی ارام و با لحنی ارام تر … صدا و لحنی تربیت شده که دارنده ی آن با تمرین و مهارت آن را به دست آورده تا در صورت لزوم و برای مقاصد خاصی به عنوان حربه ای موثر از ان استفاده کند . تحریک کننده … نه .. ولی با هدف و منظور … چرا , پوارو به سرعت به عقب برگشت . تعظیم کوتاهی نمود و دست گوینده را با احترام متقابل فشرد . درخشش بارزی در چشمان پوارو به چشم میخورد , به نظر میرسید هیجان به خصوصی از این برخورد شانسی و تصادفی به او دست داده که به ندرت آن را احساس می کرد . لحظه ای مکث کرد و متعاقبا با حالتی از شگفتی گفت « اقای شیطانا , پارسال دوست امسال آشنا ! به راستی چه حسن تصادفی !؟  »

برگزیده ای از رمان

«منظورتان از بهترین چه کسانی هستند؟» آقای عزیز، بهترین ها همان هایی هستند که جنایت کرده اند، ولی دستگیر نشده اند. اشخاص موفقی که در حال حاضر زندگی بسیار راحت و مرفهی دارند، بدون این که کم ترین سوء ظنی متوجه آن ها باشد. قبول کنید که سرگرمی بسیار جالبی است…

تعداد بازدید: 1,285 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی6

عنوان کتاب: شیطان به قتل می رسد

از سری داستانهای هرکول پووارو

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: ذبیح الله منصوری

تعداد صفحات کتاب: 283 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.91 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

قاتلی سریالی سه نفر را در سه شهر مختلف به قتل می رساند: «آلیس اشر» در شهر آندور همپشایر، «بتی برنارد» از شهر بکسیل-ان-هیل و سومین نفر «سر کارمیل کلارک» از شهر چرچستون. قاتل قبل از هر قتل به پوآرو نامه می دهد و ...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2805
خانم آگاتا کریستی کتاب ارثیه شوم را نیز همچون اکئر آثارش، در ژانر جنایی و پلیسی نوشت. خانم آگاتاکریستی با وجود نداشتن تحصیلات عالیه، اما از نوابغ داستان‌نویسی و رمان‌نویسی در سبک جنایی می‌باشد.
بروزرسانی: 3 سال قبل
تعداد بازدید: 1520

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *