قبل از ماجرا

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
قبل از ماجرا (nbookcity.com)

دانلود کتاب قبل از ماجرا

هنگامی که کتاب قبل از ماجرا در راشین هرالد منتشر شد، مورد توجه بسیاری قرار گرفت، اما آن استقبالی که از اثر قبلی وی شده بود از آن نشد. رمان، قصه عشقی است که صبغه‌ای تاریخی دارد، رمانی که پایان سوگناک چاره ناپذیری دارد و پر از توصیف‌های بس درخشان از شخصیت‌هاست. کتاب حاضر شامل دو مقدمه است که ابعاد مختلف زندگی نویسنده کتاب یعنی ایوان تورگنیف را به تفصیل شرح داده است. این کتاب با نام در آستانه فردا هم ترجمه شده است.

چکیده کتاب

النا، شخصیت محوری داستان قبل از ماجرا، در آستانه فردای دشوار جنگ کریمه ایستاده است و چه بسا جنگ را از سر گذرانده است. پشت به وطن، روی به مزار عشق، که دمی پیش به خاک سپرده است و جنگ را آیا مایه بیش از این است؟ این نویسنده اجتماعی روس وضع زندگی هم میهنان خود را که اکثریت آنان از زارعین و عامه ی مردم بودند در نوشته های خود توصیف کرده و حقایق تلخ و واقعیت ناگوار زندگی طبقات محروم را نشان داده است. کتاب های معروف او چون (پدران و پسران) و (یادداشتهای یک شکارچی) و (زمین بکر) و انتقاد شدیدی از رژیم غلامی دهقانان است که در دوره تزاری معمول بود.

ایوان تورگنیف سال های زیادی را در اروپای غربی گذراند چرا که او به عنوان یک لیبرال از یکسو شاهد حکومت تزاری ارتجاعی رومانف ها در وطنش بود و از سوی دیگر در محافل هنری و علمی روسیه نیز روح انقلابی گری رادیکال را در جریان می دید.

درباره نویسنده

ایوان تورگنیف نویسندهٔ اجتماعی روسی وضع زندگی هم‌ میهنان خود را که اکثریت آنان از زارعین و طبقات ملی بودند در نوشته‌های خود توصیف کرده و حقایق تلخ و واقعیات ناگوار زندگی طبقات محروم را نشان داده است. کتاب‌های معروف او چون «یادداشت‌های یک شکارچی»، «مین بکر» و غیره انتقاد شدیدی از رژیم غلامی دهقانان است که در دوره تزاری معمول بود.

ایوان تورگنیف سال‌های زیادی را در غرب اروپا گذراند چرا که او به عنوان یک لیبرال از یک‌سو شاهد حکومت تزاری ارتجاعی رومانف‌ها در وطنش بود و از سوی دیگر در محافل هنری و علمی روسیه نیز روح انقلابی‌گری رادیکال را در جریان می‌ دید. تورگنیف شش داستان دارد که روسیه را طی سال‌های ۱۸۳۰ تا ۱۸۷۰ می‌نمایاند؛ این شش داستان عبارتند از: رودین (۱۸۵۵)، آشیانه نجبا (۱۸۵۸)، قبل از ماجرا (۱۸۵۹)، پدران و پسران (۱۸۶۱)، دود (۱۸۶۷) و زمین بکر (۱۸۷۶).

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 522 بار

Ivan%20Turgenev%20 %D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%AF%D9%86%DB%8C%D9%81 2

عنوان کتاب: قبل از ماجرا (در آستانه فردا)

نویسنده: ایوان تورگنیف

مترجم: عباس خلیلی

تعداد صفحات کتاب: 274 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.1 مگابایت

نوع فایل: (RAR) PDF

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

سیلابهای بهاری اسم یک کتاب ادبی است، مشتمل بر سه داستان بسیار بلند و طولانی عاشقانه به قلم ایوان تورگنیف شاعر و نویسنده روس؛ که محمود محرر خمامی آن را ترجمه و انتشارات تیراژه در پاییز ۱۳۷۰ آن را منتشر کرده است.این کتاب یکی از آثار ادبی برجسته جهان است.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 931
کتاب پدران و پسران نوشته‌ی رمان‌نویس، شاعر و نمایشنامه‌ی روسی ایوان تورگنیف است. کل کتاب شرح‌حال تقابل و تضاد بین افکار و عقاید میان دو نسل است. پدران نماینده‌ی افراد سنتی و پایبند به اصولی سفت و سخت هستند که به‌هیچ عنوان حاضر به تغییر نیستند. پسران نماد افرادی هستند...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 3173

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *