یک راسو دنبالم افتاده

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
یک راسو دنبالم افتاده (nbookcity.com)

دانلود کتاب یک راسو دنبالم افتاده

کتاب یک راسو دنبالم افتاده داستانی جذاب و خنده‌دار برای تمام کودکان و نوجوانان است.

این داستان را همراه با آن‌ها بخوانید و در این ماجراجویی خنده‌دار همراه مرد و راسو باشید. مک بارنت کتاب‌های بسیاری را برای کودکان و نوجوانان نوشته است. مجموعه دوتا خفن، یک گرگ، یک اردک، یک موش، آن پایین چه خبر است؟ و سیبیل از آن جمله‌ اند.

خلاصه کتاب

می‌ خواهم برای‌تان یک ماجرای پلیسی تعریف کنم. ماجرای راسویی که آمده و یک‌ راست نشسته جلوی خانه‌ی مرد توی داستان. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌‌شود؛ چون همین که مرد از خانه بیرون می‌رود راسو هم دنبالش راه می‌‌افتد توی شهر. مرد اول فکر می‌کند که راسو با او هم‌ مسیر است؛ اما انگاری ماجرا چیز دیگری است! و بالاخره هم مرد با خودش می‌گوید: انگاری واقعاً یک راسـو دنبالم افتاده! اما راسو دنبال چیست؟ مرد کجا می‌تواند قایم شود؟ و اصلاً آخر این ماجرا ختم به خیر خواهد شد یا نه؟!

کتاب تصویری یک راسو دنبالم افتاده اولین داستان خنده‌‌دار، مرموز و مشترک دوتا از بهترین خالقان کتاب‌‌های تصویری یعنی مک بارنت و پتریک مک‌دانل است که جایزه‌‌ی «بهترین طراحی کتاب کودک نیویورک ‌تایمز» را در سال ۲۰۱۵ از آن خود کرده است.

بخشی از متن کتاب

یک راسو دنبالم افتاده! واقعا! باور نمی‌کنید؟ خب بگذارید ماجرا را از اول برایتان تعریف کنم: آن روز صبح وقتی از خانه بیرون آمدم یک راسو روی پله دم در ورودی نشسته بود. من هم که نمی‌خواستم او را بترسانم، آرام ‌آرام راه افتادم. اوایل به نظر می‌رسید مسیر راسو با من یکی است اما کمی بعد دیدم راسو دارد من را تعقیب می‌کند. هرجایی رفتم راسو هم آمد. توی شهربازی، توی تاکسی حتی توی اپرا. اینطوری نمی‌شد ادامه داد، باید یک فکر اساسی می‌کردم…

نقد کتاب یک راسو دنبالم افتاده

کتاب یک راسو دنبالم افتاده داستانی از مک بارنت با تصویرگری هنرمندانه پاتریک مک دانل و ترجمه ساناز اعتمادی است. این داستان درباره یک راسو است که دنبال یک مرد راه می‌افتد و همه‌جا او را دنبال می‌کند و اصلا هم تصمیم ندارد بیخیال او شود…! این داستان در سال ۲۰۱۵ به عنوان کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز در بخش کودک و نوجوان انتخاب شد.

تعداد بازدید: 228 بار

Mac%20Barnett%20 %D9%85%DA%A9%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AA 4

عنوان کتاب: یک راسو دنبالم افتاده

نویسنده: مک بارنت

مترجم: ساناز اعتمادی

تعداد صفحات کتاب: 36 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.1 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

رمان همسران خوب اثر لوئیزا می الکوت رمان نویس آمریکایی است که دنباله زنان کوچک دیگر اثر اوست.این رمان داستان زندگی چهار خواهر است که هریک وظایف اجتماعی و خانوادگی خود را در غیاب پدر و مادر که درگیر جنگ های داخلی آمریکا هستند...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 4790
امروزه مردم بیشتر ترجیح می دهند که بر قدرت کلام تکیه کنند تا همراه شدن با هزاران پیشنهاد و تبلیغاتی که روزانه با آن مواجه می شوند، شما با ساخت یک چیز به یاد ماندنی به مردم امکان بحث و صحبت پیرامون آن را با یکدیگر می دهید.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1220

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *