دو تا خفن

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
دو تا خفن (nbookcity.com)

دانلود کتاب دو تا خفن

مجموعه دوتا خفن داستان پسری به اسم مایلز مورفی است که خفن‌ترین بچه‌ی مدرسه است و همه این را می‌دانند و حسابی از او حساب می‌برند و هوایش را دارند، اما آن‌ها مجبور به اسباب‌کشی شده‌اند چون خانواده‌اش یک خانه بزرگ در شهر دیگری خریده‌اند. مایلز روز اول مدرسه متوجه اتفاق عجیبی می‌شود در این مدرسه یک خفن وجود دارد و این خیلی بد است. حالا دو تا خفن به هم رسیده‌اند و اتفاقات عجیبی را می‌سازند.

چکیده کتاب

«مایلز مورفی» بین دوستاش خییییلی معروفه. میدونی به چی؟ به این‌که خفن‌ترین و حقه‌بازترین بچه‌ی مدرسه‌ست.حالا هم که داره میره به مدرسه‌ی جدیدش توی شهرِ کسل‌کننده‌ی «یانی ولی»، خیالش راحته که بازم می‌تونه سردسته‌ی همه‌ی خفنا باشه … اما … صبر کنید.انگار توی این مدرسه‌ی جدید، یکی دیگه هست که سردسته‌ی خفناست و کارشم خیلی درسته. فکرشو بکن.دو تا خفن بخورن به پُست هم و بخوان به همدیگه ثابت کنن کی خفن‌تره. چه اتفاقا و ماجراهای بامزه‌ای این وسط پیش بیاد و ما رو حسابی بخندونه.

در کتاب دو تا خفن مایلز تمام تلاش خود را می‌کند تا به عنوان خفن‌ترین و باحال‌ترین دانش‌آموز مدرسه جای نیلز را بگیرد. این دو وارد رقابت هیجان‌انگیزی با یکدیگر می‌شوند و موقعیت‌های جالبی را به وجود می‌آورند. در نهایت مایلز و نیلز تصمیم می‌گیرند با هم متحد شوند و خفن‌ترین، عجیب‌ترین و شیطنت‌آمیزترین کارها را با کمک یکدیگر انجام دهند.

بخشی از متن کتاب

پاسی از شب گذشته بود و مایلز دوتادور اتاقشو با قدماش متر کرده بود. زیادی بزرگ بود. دیوارا زیادی سفید بودن. همه جا پر از جعبه بود. الان باید خواب باشه. ولی بیداره. چون اتاقش اصلا خوب نیست و خونه شونم اصلا خوب نیست و حیاطشونم اصلا خوب نیست. واسه مایلز اتاقای بزرگ و خونه و حیاط هیچ اهمیتی نداشتن. آخه این کجاش یه شروع تازه بود؟ حتی یه شروع کند هم نبود! آباژور رو جعبه رو خاموش کرد و رفت بخوابه.

نقد و بررسی کتاب دو تا خفن

مک بارنت و جوری جان با همکاری یکدیگر توانسته‌اند خنده‌ دارترین داستان از شیطنت‌های دو نوجوان را بنویسند. کتاب دو تا خفن کارهای بامزه‌ی دو پسری را تعریف می‌کند که دوست دارند باحال به نظر بیایند. این کتاب که یکی از آثار پرفروش‌ نیویورک تایمز محسوب می‌شود تاکنون جایزه‌های زیادی به دست آورده است. این دو نویسنده با همکاری یکدیگر چهار جلد کتاب دارند و دو پسربچه‌ی شیطان و بازیگوش را محور اصلی این مجموعه‌ی دوست‌داشتنی قرار داده‌اند. مجموعه‌ی دو تا خفن پر از شوخی‌ها و شیطنت‌های بی‌نظیر است که مطمئن باشید برای مدت‌ها روحیه‌ی شما را عوض می‌کند.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 953 بار

Jory%20John%20 %D8%AC%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D8%AC%D8%A7%D9%86

عنوان کتاب: دو تا خفن

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

برنده ی جایزه ی ای. بی. وایت سال 2015

برنده ی جایزه ی Nene سال 2019

نویسندگان: مک بارنت و جوری جان

مترجم: امیرحسین دانشورکیان 

تعداد صفحات کتاب: 228 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 12.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

آیا هوش بالای بالای مایلز و نیلز می‌تواند بر مشت‌های قلدرها پیروز شود؟ کتاب دو تا خفن تابستان خود را چگونه گذراندند با داستانی هیجان‌انگیز و خنده‌دار نشان می‌دهد که حتی از شیطنت و بازیگوشی هم می‌توان برای اجرای عدالت استفاده کرد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 465
کتاب آن پایین چه خبر است از معدود کتاب‌های تصویری است که موقعیتی را فراهم می‌کند که مخاطبان کوچک کتاب اطلاعات بیشتری از شخصیت‌ها داشته باشند. این شگرد آن‌ها را به تعامل و واکنش بیشتری وامی‌دارد و خواندن داستان را برای آن‌ها لذتبخش‌تر می‌کند. پایان عجیب داستان هم...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *