جنایت در مجتمع مسکونی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
جنایت در مجتمع مسکونی (nbookcity.com)

دانلود کتاب جنایت در مجتمع مسکونی

کتاب قتل در مجتمع مسکونی رمانی جنایی اثر آگاتا کریستی است. این کتاب که از مجموعه داستان‌های پوآرو می‌باشد ؛ در تاریخ ۱۵ مارس ۱۹۳۷ در بریتانیا توسط انتشارات کولینز کرایم کلوب و در ژوئن ۱۹۳۷ میلادی در آمریکا توسط انتشارات داد، ” مید اند” کمپانی با نام آینه مردان مرده به چاپ رسیده‌ است.

داستان کتاب در رابطه با جنایاتی است که در طی یک مراسم آتش بازی در یک آپارتمان مسکونی رخ می دهد و هرکول پوآرو مامور رسیدگی به این پرونده می شود. کتاب جنایت در مجتمع مسکونی، در 15 مارس 1937 توسط انتشارات Collins Crime Club در انگلستان منتشر شد. کتاب در ژوئن همان سال، با عنوان آینه مرد مرده توسط انتشارات Dodd, Mead and Company در آمریکا منتشر شد.

بخشی از متن کتاب

من جپ هستم، یادت می آید دیشب در کنار مجتمع مسکونی باردزلی قدم می زدیم؟ بله یادم می آید. یادت می آید که گفتی امشب شب خوبی برای جنایت است؟ کسی صدای گلوله را نمی شنود؟ بله خوب یادم می آید. خوب ، حال بگذار برایت بگویم که همان دیشب زن جوانی در همان مجتمع مسکونی در شماره 14 خودکشی کرده است! با شلیک یک گلوله به زندگی خود پایان داده است. من گفتم امشب برای جنایت مناسب است نه خودکشی!

خلاصه کتاب

غروب یکی از روزهای ماه نوامبر، رئیس اداره آگاهی انگلستان به اتفاق دوست کوچک اندام خود، “هرکول پوارو” در یکی از خیابان های دور افتاده لندن مشغول قدم زدن بودند. “هرکول پوارو” کاراگاه برجسته بلژیکی به علت اکتشافات زیرکانه جنائی خود، در انگلستان شهرتی به هم زده بود و این موضوع باعث ایجاد دوستی بین او و مقامات کارآگاهی انگلستان شده بود. در آن شب در لندن مراسم آتش بازی برپا بود، گلوله های منوّر رنگارنگ زیبائی خاصی به صحنه آسمان می دادند، صدای انفجار ترقه ها با منظره پراکنده شدن زنجیره های آتش، هماهنگی جالبی به وجود می آورند …

تعداد بازدید: 1,376 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی6

عنوان کتاب: جنایت در مجتمع مسکونی و یک سرقت باور نکردنی

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: فرید جواهرکلام

تعداد صفحات کتاب: 134 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.72 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

رمان شیطان به قتل می رسد،  نوشته ی آگاتا کریستی است که نخستین بار در سال 1936 انتشار یافت. در این رمان جنایی جذاب، شبی که قرار بود با بازی بریج سپری شود، شکلی مرگبار به خود می گیرد و هرکول پوآرو برای حل معمایی دیگر پا به داستان می گذارد.
بروزرسانی: 1 ماه قبل
تعداد بازدید: 1285
پوارو و جعبه ی مدرک یکی دیگر از آثار جنایی آگاتا کریستی می باشدکه از سری داستان های پوارو به حساب می آید. ترجمه این رمان زیبا را بهرام افراسیابی بر عهده داشته است.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1291

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *