پوارو و جعبه ی مدرک

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
پوارو و جعبه ی مدرک (nbookcity.com)

دانلود کتاب پوارو و جعبه ی مدرک

کتاب پوارو و جعبه ی مدرک یکی دیگر از آثار جنایی آگاتا کریستی می باشد که از سری داستان های پوارو به حساب می آید. ترجمه این رمان زیبا را بهرام افراسیابی بر عهده داشته است. در شهر کتاب سعی شده است همه آثار این نویسنده معروف را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار دهیم.مطالعه این کتاب به همه کاربران علاقمند به داستان های جنایی و هیجانی توصیه می شود.

بخشی از متن کتاب

لیلی ماگرو با حالتی که به نظر کمی ناراحت و عصبی میرسید با دقت و سلیقه دستکشهای خود را مرتب می کرد و تا می نمود و مجددا تای آنها را به هم می زد. تمام این خرکات غیر ارادی بود او نگاهی به شخصی که جلو رویش بر صندلی بزرگی نشسته بود کرد و ساکت ماند. لیلی اولین بار بود که کارگاه پواروو را می دید البته اسم او را ببارها شنیده بود ولی هیچوقت فکر نمی کرد با چنین آدمی که آوازه اش همه جا را گرفته چنین ظاهری داشته باشد. پواروو مرد نسبتا چاق با قدی کوتاه،کله ای مانند تخم مرغ،سیبیلی کلفت با اعتماد بنفس فوق العاده بود.

محبوب ترین رمانهای آگاتا کریستی

نظرسنجی که در آستانه صدوبیست ‌و پنجمین سال زادروز «آگاتا کریستی» (۱۵ سپتامبر) از بیش از ۱۵ هزار تن انجام شد، «و سپس هیچ‌کس نبود» ۲۱ درصد آرا را از آن خود کرد و رمان‌های «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» و «قتل راجر آکروید» در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. محبوب‌ترین رمان این نویسنده انگلیسی داستان ورود ۱۰ بیگانه به یک جزیره است که همگی متهم به ارتکاب جنایت هستند و فردی مرموز بر طبق یک شعر به کشتن یکایک آن‌ها اقدام می‌کند. هرچند رمان «و سپس هیچ‌کس نبود» به شهرت رمان‌های «آگاتا کریستی» با محوریت شخصیت‌های «هرکول پوآرو» و «خانم مارپل» نیست اما، تا کنون ۱۰۰ میلیون نسخه از آن در جهان به فروش رفته.

و به عنوان محبوب‌ترین رمان جنایی تاریخ شناخته شده است.

متئو پریچارد

«متئو پریچارد»، نوه این نویسنده و رییس «بنیاد کریستی» درباره این نظرسنجی گفته است:
«واقعا هیجان‌انگیز است که این تعداد هوادار از سراسر جهان در این نظرسنجی شرکت کرده و به محبوب‌ترین کتاب «کریستی» در جهان رای داده‌اند.» وی افزود: «در داستان «و سپس هیچ‌کس نبود» مادربزرگ من پی‌رنگی فوق‌العاده درهم پیچیده را پی‌ریزی کرده است که از زمان انتشار در سال ۱۹۳۹ در عین سرگرم کردن خوانندگان آنان را شگفت‌زده و مبهوت می‌کند؛ امیدوارم انتشار این رمان تا سال‌ها بعد ادامه د اشته باشد.» خود «آگاتا کریستی» در سال ۱۹۴۳ از روی این رمان نمایش‌نامه‌ای را به نگارش درآورد و از آن پس تا کنون فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری از روی آن اقتباس شده است. رمان «و سپس هیچ‌کس نبود» در حالی به عنوان محبوب‌ترین اثر «آگاتا کریستی» برگزیده شد که خود وی نیز آن را بهترین اثر خود دانسته است. این نویسنده پرآوازه انگلیسی یک بار به یکی از هواداران خود نوشته بود:
«این رمان نیازمند تکنیکی دشوار و برای من چالش برانگیز بود.
من از نوشتن آن بسیار لذت بردم و فکر می‌کنم رضایت خوانندگان را نیز جلب خواهد کرد».

تعداد بازدید: 1,273 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی23

عنوان کتاب: پوارو و جعبه ی مدرک

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: بهرام افراسیابی

تعداد صفحات کتاب: 99 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.5 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

کتاب سیزده نفر بر سر میز شام به قلم آگاتا کریستی درمورد جین وینکلسون که بازیگر بسیار حرفه ای و زیبا و هم چنان خودخواه و مغرور می باشد. که تمام وقت از همسر خود متفر بوده است و سر زبانش این بوده کخ اگر از من جدا نشود او را خواهد کشت.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1966
رمان چشم بندی ،کتابی نوشته ی آگاتا کریستی است که اولین بار در سال 1952 چاپ شد. این کتاب جلد ششم از مجموعه کارآگاهی خانم مارپل می باشد. این رمان یکی دیگر از داستان های جنایی این نویسنده به شمار می آید.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1659

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *