خدای قلب من

آخرین ویرایش: 1 هفته قبل
خدای قلب من (nbookcity.com)

دانلود کتاب خدای قلب من 

مهدی خدامیان آرانی نویسنده کتاب خدای قلب من است. این نویسنده علاوه بر کتاب حاضر چند کتاب مذهبی و تاریخی دیگری را با دانش و تحقیق های بسیارش به ارمغان آورده است. 

شما می توانید سایر کتاب های وی را هم از شهر کتاب بصورت رایگان دانلود نمایید. کتاب خدای قلب من می خواهد شما را با لذت دعا کردن بیشتر آشنا کند. بیایید از امروز به بعد خدا را به زبانی که می فهمیم، بخوانیم!

بخشی از متن کتاب

خدای من! نمی دانم به کدام عمل خود، دل خوش باشم؟ در روز قیامت، آن وقت که در حضورت قرار گیرم، چاره ای ندارم جز آن که سر خود را پایین گیرم و فقط به رحمت تو امیدوار باشم !چرا که تو خود به پیامبر فرمودی: «به بندگانم خبر ده که من بخشنده و مهربانم».

پس به همان رحمت تو، دل خوش دارم چرا که خوب می دانم رحمت تو بیش از غضب تو است و همین مرا بس است. آیا تو مرا به حال خود رها می کنی، حال آنکه می دانی جز تو یاوری ندارم! آیا روی خود را از من برمی گردانی، حال آن که به روی مهربانت، دل خوش کرده ام؟

خدای من! من از تو حیا نکردم و نافرمانیت کردم، حریم تو را پاس نداشتم و تو را فراموش کردم ! اما چون بلایی به من رسید به فکر فرو رفتم که چگونه صدایت کنم، حال آن که در حضور تو گناه کرده ام. اما کسی جز تو نمی توانست، مشکل مرا حل کند و من خدایی جز تو نداشتم.

پس صدایت زدم و تو جوابم را دادی و مشکلم را حل نمودی! تو بیچارگی مرا دیدی، به من رحم نمودی و مرا فراموش نکردی! این خوبی تو را فراموش نمی کنم! ای خدای خوب من!

کتاب های پیشنهادی

خدای قلب من - مهدی خدامیان آرانی

عنوان کتاب: خدای قلب من

نویسنده: مهدی خدامیان آرانی

تعداد صفحات کتاب: 94 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل : 1.15 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع : شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

داروهای خوراکی به طرق مختلف روی سیستم گوارش تاثیر می گذارند . دارو های نسخه ای و داروهای بدون نسخه هر دو ، هر چند ایمن و موثر باشند ، ممکن است اثرات مخربی روی برخی افراد داشته باشند .
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 504
رشد و توسعه علوم انسانی و تفکیک آن به حوزه های مختلف ؛ که طی فرآیندی خاص در غرب شکل گرفته است منجر به تخصصی تر شدن علوم انسانی از جمله علوم اجنماعی شد
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 454

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *